Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kommet meg til level 6, og har et par spørsmål:

 

1. Er det noen mulighet for å få opp ant. km man har gått med klekking av egg opp på hovedskjermen/kartet?

 

2. Hvordan velger man team? Når jeg går inn på min side og trykker på team-symbolet/No Team så skjer det ingenting. Er det noen fordeler med å velge det ene framfor det andre?

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet meg til level 6, og har et par spørsmål:

 

1. Er det noen mulighet for å få opp ant. km man har gått med klekking av egg opp på hovedskjermen/kartet?

 

2. Hvordan velger man team? Når jeg går inn på min side og trykker på team-symbolet/No Team så skjer det ingenting. Er det noen fordeler med å velge det ene framfor det andre?

 

1. Nei.

 

2. Du må gå til en gym tror jeg.

 

Er ikke så mange fordeler med det ene eller det andre.

Lenke til kommentar

Må man ha appen åpen og skjermen på for at egg skal klekke og pokemon møtes? Eller finnes det en tweak som gjør at man feks kan ha telefonen i lommen med tastelås. Litt "upraktisk" hvis man går tur om ikke det er mulig.

 

Iphone..

Endret av Niram
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Med 109 forskjellige fanget begynner det å bli lenge mellom hver pokedex-oppdatering nå. Magneton og Rapidash fra utviklinger i natt, ellers ingenting. 

Lenke til kommentar

Må man ha appen åpen og skjermen på for at egg skal klekke og pokemon møtes? Eller finnes det en tweak som gjør at man feks kan ha telefonen i lommen med tastelås. Litt "upraktisk" hvis man går tur om ikke det er mulig.

 

Iphone..

Appen må være åpen og skjermen ulåst.

Du kan aktivere battery saver i appen, og når du snur telefonen på hodet vil skjermen bli svart. Da sparer du litt batteri men den vil fortsatt registrere ant. km og pokemon. Når en pokemon er i nærheten vil du få beskjed via en lyd i appen.

Lenke til kommentar

 

Må man ha appen åpen og skjermen på for at egg skal klekke og pokemon møtes? Eller finnes det en tweak som gjør at man feks kan ha telefonen i lommen med tastelås. Litt "upraktisk" hvis man går tur om ikke det er mulig.

 

Iphone..

Appen må være åpen og skjermen ulåst.

Du kan aktivere battery saver i appen, og når du snur telefonen på hodet vil skjermen bli svart. Da sparer du litt batteri men den vil fortsatt registrere ant. km og pokemon. Når en pokemon er i nærheten vil du få beskjed via en lyd i appen.

 

Takk for svar. Vil tro du tenker på android, ikke iphone.

Lenke til kommentar

Teams har ingen fordeler annet enn at du kan være på samme lag som kompiser så dere slipper å slåss mot hverandre om gyms.

Et gym er holdt av en teamfarge.

 

Spillet trenger noen skikkelige tutorials, det er helt merkelig at det er INGENTING i spillet annet enn en link til en FAQ på nettsidene deres. Ellers må man se på "14 things Pokemon Go doesn't tell you" type videoer for å få lære om sirkelen, curve balls, hvordan man dodger i gym fights, hvordan man kan være flere samtidig å slåss mot en gym osv.

 

Hvis man aldri leser noe av dette tror man hele spillet er å gå rundt og fange pokemons og ingenting annet..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har vært på reise tre ulike steder nå siden Pokemon Go ble lansert. Litt gøy at det er så stor variasjon fra hvilke Pokemon man finner i Oslo. F.eks. ekstremt mye Voltorb, Magnemite og Pikachu der jeg er nå.

 

Men er det bare meg, eller får man færre incubators etter hvert som man kommer i høyere Lvls? Er 20 nå, tror ikke jeg har fått en siden lvl 12, og er ikke SÅ gira på å begynne å bruke penger på dette spillet...

 

Edit: Kanskje jeg som bare husker feil, og at en kun får de når en når lvl 6, 10, 15, 20 (x2) osv... og ikke fra Pokestops.

Endret av blured
Lenke til kommentar

 

Takk for svar. Vil tro du tenker på android, ikke iphone.

Battery saver er i iOS-utgaven også

 

Det dumme er dog at det er en stor sjanse for at hele appen krasher/fryser når man skal åpne den fra den innebygde skjermspareren.

Håper de fikser det slik at den registerer skritt ved å bare være aktiv i bakgrunnen etterhvert.

Når jeg er ute nå har jeg begynt å ha iPhonen permanent koblet til eksternt batteri når jeg bruker PokemonGO

Lenke til kommentar

Appen må være åpen og skjermen ulåst.

Du kan aktivere battery saver i appen, og når du snur telefonen på hodet vil skjermen bli svart. Da sparer du litt batteri men den vil fortsatt registrere ant. km og pokemon. Når en pokemon er i nærheten vil du få beskjed via en lyd i appen.

Om jeg har på skjermsparer og telefonen vibrerer når det er noe i nærheten så skjer neste bestandig det samme: Jeg snur skjermen slik at bildet kommer frem og så fryser appen. Når jeg restarter appen er det ingenting der lengere.

Lenke til kommentar

Har vært på reise tre ulike steder nå siden Pokemon Go ble lansert. Litt gøy at det er så stor variasjon fra hvilke Pokemon man finner i Oslo. F.eks. ekstremt mye Voltorb, Magnemite og Pikachu der jeg er nå.Men er det bare meg, eller får man færre incubators etter hvert som man kommer i høyere Lvls? Er 20 nå, tror ikke jeg har fått en siden lvl 12, og er ikke SÅ gira på å begynne å bruke penger på dette spillet...Edit: Kanskje jeg som bare husker feil, og at en kun får de når en når lvl 6, 10, 15, 20 (x2) osv... og ikke fra Pokestops.

Ja, det er når man når de lvl du nevner at man får incubators som kan brukes 3 ganger hver.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...