U1ven Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Ingenting. Du hadde uflaks. Når CP'en er ??? er den som regel top notch. Fikk det samme i går, endte opp med en Golbat på 800 cp (i level 14). PS: Du har større sjans for å catche hvis du kaster en skru, nice, great eller excellent throw. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Jeg brukte skru hver gang, også prøvde jeg å få ringen så liten som mulig. Har ingen andre typer ball, er lvl 9. Endret 25. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Er det ikke slik at når CPen vises som '???' så er den sterkere enn din sterkeste pokèmon? 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Får en million potions og revives, men mangler konstant pokeballs. Litt irriterende når man er lav level og ikke har bruk for noe annet enn å fange shit. Så akkurat nå spiller jeg Pokemon stay right where you are, ikke go. Endret 25. juli 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Du får bruke en hundrelapp på 200 pokeballs da. Er jo slik "free-to-play" spill er lagt opp. Man skal bruke opp ressursene som er viktigst (vanligvis tid eller "gems") også måtte kjøpe nye eller vente 24 timer for flere "liv" e.l. Endret 25. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Får en million potions og revives, men mangler konstant pokeballs. Litt irriterende når man er lav level og ikke har bruk for noe annet enn å fange shit. Så akkurat nå spiller jeg Pokemon stay right where you are, ikke go. Skal ikke noe med potions og revives hvis du ikke driver med gyms, så bare hiv dem. Bruker du så fryktelig mange baller altså? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Bruker 1-3 per pokemon, stort sett, men har prøvd å bruke appen i farta, ikke sittende i park osv. Så har stort sett under 10 pokeballs. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Bruker 1-3 per pokemon, stort sett, men har prøvd å bruke appen i farta, ikke sittende i park osv. Så har stort sett under 10 pokeballs. Må vel bare stikke innom flere pokestops. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Bruker 1-3 per pokemon, stort sett, men har prøvd å bruke appen i farta, ikke sittende i park osv. Så har stort sett under 10 pokeballs. Dra til nærmeste by og gå rundt en time. Da har du et lite lager. Jeg tok ett kvarter i lunsjen i dag og fikk 40-50 baller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Du må stoppe på pokestops overalt ellers går du selvsagt tom for hovedressursen i spillet. Kan vel kjøre sakte forbi men politiet liker ikke folk som kjører med nesa nede i mobilen for tiden. Selv pleier jeg å ha rundt 100 men spiller ikke på den mest aktive plassen i verden akkurat (Longyearbyen, svalbard) Uansett tjener Niantic ikke penger hvis alle har nok pokeballs hele tiden, da trenger jo ingen micro transactions. Endret 25. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Uansett tjener Niantic ikke penger hvis alle har nok pokeballs hele tiden, da trenger jo ingen micro transactions. Gøy med F2P. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Pokeballs har jeg heldigvis mer enn nok av, og det kan jeg takke jobben for. Har to pokèstops jeg kan bruke mens jeg sitter på jobb. Hjemme er det værre, for da er det vel type 3 km til nærmeste... Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Sentrum hjalp. 50 baller rikere, kunne fort gått inn mer og. Får se om det er noen litt mer spennende enn pidgey noe sted i nærheten der og ta en tur til snart. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) For de av dere som bor i Oslo, så kan man lett sanke 60-70 pokeballs på kort tid ved å ta 11, 12 eller 13 trikken fra sentrum og opp mot torshov / motsatt vei. Masse stops i sentrum og opp. Får som oftest fanget noen pokemons også. Endret 25. juli 2016 av Thomas_H Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Pokeballs har jeg heldigvis mer enn nok av, og det kan jeg takke jobben for. Har to pokèstops jeg kan bruke mens jeg sitter på jobb. Hjemme er det værre, for da er det vel type 3 km til nærmeste... Har og 2 tilgjengelig fra der hvor jeg sitter på jobb og 7 stops rett utenfor. Det er en god del som går rundt og sanker der og et par som da jeg så dem påstod at de gjør det for å sanke baller til barna sine. Er nå på ferie på et hotell som ikke har en eneste stop i nærheten. Var innom nærmeste by en tur idag og da var det ikke mulig å logge seg inn på over 4 timer. Da skjønner jeg hvordan enkelte kan ha det. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg har 3 soørsmål: Er det noen som vet hvordan man kan kontrollere EEvee's utvikling? Jeg har lest flere steder at man ikke trenger å miste pokeballen når man bommer. Man kan bare plukke dem opp. Noen som vet hvordan? Jeg får det ikke til. Finnes det noen triks man kan gjøre for at de mer skjeldene dyrene ikke stikker av? Håper noen har noen lure svar Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Her er en nettside for å få overview IRL om hvem Pokemon som er aktive hvor. https://pokevision.com/#/@59.912729274,10.746088353 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg har fulgt denne guiden her, og har fått ulik hver gang.Det er vel ingen triks for å hindre at pokemons stikker av annet enn å bruke gode nok baller og bær i tillegg såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Prøver meg på å samle et litt mindre macho lag. På sikt kanskje seadra, rapidash, et eller annet som vileplume/butterfree/tangela e.l. Noen forslag til andre pokemon det er flaut å bli slått av? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Prøver meg på å samle et litt mindre macho lag. På sikt kanskje seadra, rapidash, et eller annet som vileplume/butterfree/tangela e.l. Noen forslag til andre pokemon det er flaut å bli slått av? Med tilhørende evolutions: Clefairy, Jigglypuff, Oddish, Diglett, Staryu, Bellsprout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå