DJ_Dark Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Fanget opp mot 6-700 pokemons før jeg fikk en Ditto. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 fikk en i går endelig, måtte bare gå litt utenom der jeg pleier å legge mine turer så var det en der med en gang! 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Jepp! For alle transfers, men vet ikke om ikke-kanto pokes gir dobbel ved fanging? Har vel egentlig ikke sett noen andre i dag.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Rundet ny uke med field research i går, og forventet enten articuno eller zapdos, men jeg fikk bare moltres igjen?? Skuff.. så for meg en progresjon mot de andre også, entei og co, samt Kyogre og co. på sikt.. :/ kanskje det blir sånn, bare i et lengre tidsperspektiv? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Rundet ny uke med field research i går, og forventet enten articuno eller zapdos, men jeg fikk bare moltres igjen?? Skuff.. så for meg en progresjon mot de andre også, entei og co, samt Kyogre og co. på sikt.. :/ kanskje det blir sånn, bare i et lengre tidsperspektiv? Tipper de endrer hvem man får for hver måned, så vi får vel bare smøre oss med litt tålmodighet :-) Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Skal ikke vær funksjonen være realistisk i forhold til hvilket vær det faktisk er? Våknet opp i dag til 15 grader og sol, mens på pokémon go høljer det ned med ekstremt mye regn og paraplyikonet godt planta i hjørnet på skjermen, hva er greien med det egentlig? må da være en feil. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Ja, det kommer vel andre Pokemon etter hvert Vet ikke hvor de får værdataene sine fra, men det er nok ikke yr.no akkurat. Sikkert en amerikansk tjeneste, med dertil manglende presisjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Mener å ha lest de henter data fra accuweather, en slags global vær-app som mobilen din også bruker i klokkewidgeten til å vise vær og temperatur. Ikke lokale værmeldinger nei, så kan nok være unøyaktig. Endret 15. april 2018 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Accuweather stemmer. Var helt greit at de bommet på community day der de hadde regn (boosta mareeps) mens sola strålte fra skyfri himmel. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Ny mulighet i morgen! Håper på noe annet enn Moltres denne gang.. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Er redd du blir skuffet,(som meg) fikk min tredje Moltres i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 IV på mine tre Moltres så langt. 67, 71, 75. FFS!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 IV på mine tre Moltres så langt. 67, 71, 75. FFS!!!!!!!!!!! Ja, de va ræva. Mine 3 var amazing (83-89%) , men blir nok ikke brukt da det koster for mye å kjøre opp fra Level 15. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Er det mange som bruker hack på dette spillet nå, er nesten ikke artig å spille mer:( Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Noen som bruker PTC-konto for å logge inn, som opplever problemer (evt. som ikke opplever problemer i det hele tatt)? Byttet telefon, og har ikke fått logget inn på flere dager nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå