~ David ~ Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Lol, fant ut at man bare kan slette de man ikke vil ha. Problem solved, stamp received Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Ja, en kan bare krysse ut det en ikke gidder ta i "del 1" av oppgavene. Men de andre oppgavene må følges. Og her øker nok vanskelighetsgraden når en nærmer seg mål. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Når blir vi kvitt de irriterende 8-bits spritene da, tro? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 7. april sier de i facebook-gruppa. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Som rewards for fullført field research fikk jeg mulighet til å fange Moltres. Noe som passet bra da jeg ikke hadde denne. Nå jobbes det med å fylle special research , henger litt på å få ti ghost i 5/8 Flott att spillet gir mulighet til å fylle de legendariske en mangler Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Oi, har du nådd alle dagene alt? Min første er 31. mars, kom den tidligere hos noen? Så bra, jeg mangler Raikou og Suicune, Groudon og Kyogre, håper jeg kan få en av de da (hvis ikke det er låst til Moltres) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg får også min Moltres i dag om jeg gidder å gå ut i snøværet. Samme gjelder for Mew. Ghost types er grei. Bare dra ut mellom 22.00-09.00 så er det plenty. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Haha jeg er enda på stage 2...får ikke til nok excellent throws. Sveiver alltid biiiittelitt til venstre og får nice eller great. Kommer aldri til enden av det der.. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hva skjer når man fullfører Special? Kommer det en ny, eller er det bare over? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Haha jeg er enda på stage 2...får ikke til nok excellent throws. Sveiver alltid biiiittelitt til venstre og får nice eller great. Kommer aldri til enden av det der.. Om oppgaven er i field research og du ikke liker den, da bare krysser du den ut. Har kastet ut mange oppgaver. Om den er i special research så be naboen om hjelp !! Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hva skjer når man fullfører Special? Kommer det en ny, eller er det bare over? Regner med at det kommer nye oppgaver. Dette er en ting de har lagt til for å holde på interessen for spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Åja det er jo sant..kan bare slette den excellent throw greia så jeg kommer meg videre! Men 10 great throws er nesten like vanskelig, den er special. Blir 9/10 nice eller ingenting. Jeg drar alltid mot venstre eller høyre bittelitt. Endret 5. april 2018 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Var så heldig at jeg fikk verdens dårligste Moltres på fieldoppdragene. Rolige 10-10-10 xD Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hvordan fikk dere tak i ditto? Noen spesielle tips for å finne den? Jeg har full kontroll på hvem det er som utvikler seg til ditto, men har vært ute i 3 dager nå i flere timer og fanget de forskjellige, men uten at de har blitt til en ditto. Leste noen poster for noen dager siden om hvor det var nevnt at sjansen for å finne den var blitt større igjen. Jeg var ikke ute den dagen og de neste dagene nå har jeg ikke funnet noen, så virker som om sjansen for å finne den har gått ned igjen her i området ihvertfall. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Har fanget fire ditto siden i går, mot én siden nyttår frem til da. Dette er i Sandefjord og Oslo, det er hvertfall hyppigere der etter hva jeg erfarer. Edit: Mew er forresten i boks, det står nå at "More research requests will be coming soon!" Så det kan hende det blir flere morsomme dager Endret 5. april 2018 av ~ David ~ Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Grattis Sliter ennå med å finne ghost. Var ute noen timer nå og eneste jeg fant var en gastly som selvfølgelig ble til ditto Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Grattis David! Hvilken CP fikk du den i? Vet du om alle får den i samme CP?Jeg bor bare litt utenfor Oslo, så burde da finnes en ditto her også. Får prøve lykken igjen i dag Tipper at dersom jeg først får en får jeg sikkert flere også. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Takk Den har 1303 i CP, vanskelig å si om den er noe bra Tipper den er som egg-pokemon, minimum 10/10/10 men lavere i level enn de jeg får i egg. For ghost-types gikk jeg til en kirkegård i nærheten, fanget de siste fem ganske kjapt der Været var overskyet/regn, ikke fog som er ghost-type vær så det kan hende de er på slike steder uavhengig av været. Lykke til med resten Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Har enda ikke funnet noen ditto, noen andre som har det samme problemet? Fanget sikkert rundt 60-70 av de typene som kan bli ditto i går, og ikke en eneste ble til den. Mulig jeg bare bor i feil område eller kanskje det ikke er meningen at jeg skal klare den oppgaven Kan det være at Niantic har endret på hvilke pokémon som blir til ditto? Endret 8. april 2018 av furiousanimal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå