Bytex Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 de fleste følger vel lokale grupper og chats på Facebook vil jeg tro Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Var og jaktet i dag, kona fikk en shiny Swablu og deretter en shiny Dratini, jeg ble noe snurt men jeg også fikk en shiny Dratini litt etterpå. Liker at det er litt tett mellom eventene om dagen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Kanskje det beste eventet så langt mtp folk i gatene. Var folk og biler overalt i Trondheim i dag. Virkelig artig å se! Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Nå, har det jammen vært stille i denne tråden... Idag var det såkalt community day med Dratini event. Jeg fanget 82 stk, hvorav 5 shiny. Jeg hadde ingen shiny fra før, så gøy å få det. Den ene skal jeg evolve til Dragonite. Flere som har vært ute på jakt idag? Var mange ute i dag og hanka inn Dratini i dag Sitter selv nå på 6-700 Dratini candy pluss en grønn Dragonite med bra iv. Om en kjørte evolve under eventen så fikk Dragonite ett spesielt move. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Draco meteor Tror de man fanget under eventen vil få det uansett når de utvikles, og at tidligere fangede ville få den om de ble utviklet i løpet av eventen. Ikke sikkert det stemmer, men jeg tolket det slik. Begge to jeg utviklet i dag fikk det angrepet så den delen er nok riktig. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Evolva en Dratini nå, fanget under event i dag. Resultat: Dragonite med Steel Wing/Hyper Beam Så denne fikk ikke Draco Meteor Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Interessant! Da misforstod jeg hvertfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Det var fordi de måtte evolves under eventet, ikke etter. Det skrev de ganske tydelig. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Dobbel XP frem til 16. mars Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 950k xp så langt i dag. Hvile litt nå før man går ut senere igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) 0 xp så langt sitter fast i buss for tog helvete i Asker Noen må jo jobbe for å holde samfunnet igang også. Endret 6. mars 2018 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 0 xp så langt sitter fast i buss for tog helvete i Asker Noen må jo jobbe for å holde samfunnet igang også. Asker er gull grindeplass da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg gikk ikke en meter for da hadde jeg mista plassen min i buss "køen" som egentlig bare var ei mølje på 300 personer som kasta seg foran hver eneste buss som kom i nærheten. 1 Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 https://pokemongolive.com/en/post/research/ Nye muligheter, ser ut til å gi mer innhold i spillet. Søndag var forresten en flott dag med mange spillere ute. 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Startet nå! Enig i at det gir spillet litt mer dynamikk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Jepp det er artig å få daglige missions å gjøre Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Dritt, jeg er stuck på tre field research-oppgaver. Fange tre Skitty/Meowth, tre Treecko/Mudkip og utvikle fem ildtyper. Jeg vil jo få dem på sikt, men til tross for flere timers spilling i dag har jeg kun utviklet én ildtype og fanget en Skitty. Jeg får dermed ingen stempel i dag, håper ikke det ødelegger noe.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 De er vel ikke tidsbegrenset. Trenger ikke stresse med å være først hele tiden. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Neida, men liker å opprettholde streaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå