DJ_Dark Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Det er altså snøskredfare i Trondheim. I TRONDHEIM. Finnes ikke fjell her som kan gi snøskred. Så vi har kos oss med Extreme Weather og ingen bonus siden gen3 kom ut. Flott dette her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Kjørt rundt i Orkdal i dag, med samme styret. Det er særdeles glatt, så jeg ville ikke gått rundt, men å kalle det ekstremvær er å ta litt vel mye i. Er jo bare -7, også. Satser egentlig på at det bare er en shabby placeholder, for jeg hadde noen timer med vær på fredag etter releasen. Var innom både snow og cloudy, og fikk fanget respektive pokémon, før det plutselig ble ekstremvær over hele linja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Trist at "alt" vær over sommertemperatur i California regnes som "extreme weather". Får jo ingen bonuser, og det er helt vindstille og -5 ute. Satser på at de tuner den greia snart. Også finner jeg nesten kun zigzagoon. Hvor er de 49 andre hen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 http://www.meteoalarm.eu/auto/0/0/NO-Norway.html Satser på at dette bare varer til midnatt. Jeg vil ha pokémon. Og noe mer nøyaktig enn å dumpe hele Sør-Trøndelag + 3/4 av Vestlandet fordi det noen få steder er fare for sneskred. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Har sett Poochyena, Zigzagoon, Cascoon, Shroomish, Mawile, Minun ,Gulpin og Spoink. Hatt Partly Cloud hele helga bortsett fra fredag da var det Xtremt, fått ekstra dust på enkelte. Som bonus en Lapras i egg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Endelig Extreme over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Var rart å kikke ut vinduet på perfekt vindstille vintervær litt under 0 grader når det sto EXTREME WEATHER på pokemon ja..Jeg så bare masse Ziggy når jeg rusla rundt i Drammen et par timer på lørdag ettermiddag. Da var det Partly Cloudy. Endret 11. desember 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Her stemmer været til Pokemon Go bra med det som er faktisk vær, og idag tidlig snødde det både der og i virkeligheten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Ja, jeg er glad snerasfaren endelig er over. Ikke sett så mye annet enn Skitty, Poochyena, og en og annen Gulpin, vel og merke, men bedre enn bare Pidgey og Rattata. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) skal vi se hva slags vær pokemon sier i dag i Drammen..Det er vindstille, ingen snø, endel is på fortaueme og 5 minusgrader. Partly Cloudy ja..har bare sett PC og Extreme så langt. Og hva spawner rett utafor her? Tre Zigzagoon selvsagt. Men de kan i det minste evolves så er vel bare å grabbe dem med seg.. Endret 11. desember 2017 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Mye random i Trondheim og merker værbonusene ganske så bra her faktisk. Ble fanget nesten 400 dyr i går. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Mye forskjellig her på Orkanger, også. Tok ikke på langt nær like mange som DJ_Dark, vel og merke, men så var jeg bare ute i noen timer. Ble vel kanskje 60, veldig mange Skitty, veldig mange interessante ting som hoppa ut av ballen og stakk av. Fikk i det minste en ny slange, og ei plantedame. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 https://pokemongo.gamepress.gg/weather-boosts En bra forklaring på værsystemet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Det pissregner og er generelt kakelinne, men det er nå ekstremvær i Sør-Trøndelag igjen, med fare for sneskred. >< Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Ser ut til at det kommer en oppdatering når det gjelder ekstrem vær. https://pokemongo.tv/data-mine-0-87-5-holiday-presents-badge-updates-major-ar-update/ Rykter om flere nye pokemons i jula. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Hørte de neste 50 kom alt fredag aften. Uansett, så lenge jeg kan huke av "I'm safe" på dette ekstreme været, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Er vel bare 20 stk som kom nå, men masse annet gøy da. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Fikk en «egg incubator» på en stopp i dag. Er det noe man kan forvente fremover? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Til å med 25/12 ser det ut til. https://twitter.com/PokemonGoApp/status/944394698659123200 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Nå, har det jammen vært stille i denne tråden... Idag var det såkalt community day med Dratini event. Jeg fanget 82 stk, hvorav 5 shiny. Jeg hadde ingen shiny fra før, så gøy å få det. Den ene skal jeg evolve til Dragonite. Flere som har vært ute på jakt idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå