robertaas Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Pfff, legendary betyr gruppespill = no go. Har ikke en eneste en enda. For legendary må du komme deg til sentrum av en by eller være god til å organisere. Om ingen av disse er aktuelle for deg så har du en utfordring. Jeg dro bare ned til sentrum idag og var med på 2 raid. Med ny legendarisk hund var det over 100 spillere ved hver av raidene når de startet, så lagene måtte splittes i flere grupper. Det er også ofte ekstremt mye kamp om gymene rett før raid så det kan gå unna masse gullbær. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Så Calcy IV tramper ikke på Niantic sine regler? Alle apper for bruk med PokmonnGo som ikke kommer fra Niantic bryter reglene. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Kan bruke appen Poke Genie, helt grei til å sjekke IV og evolve. Bruker skjermbilde til IV sjekk. Finnes for ios og android. Ingen konflikt med Niantic. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Så Calcy IV tramper ikke på Niantic sine regler? Alle apper for bruk med PokmonnGo som ikke kommer fra Niantic bryter reglene. Fordi Niantic er teite, men Calcy IV har ingen innlogging og tar bare bilder av skjermen, så påvirker ikke spillet noe. Tryggere å bruke da. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Ja, Calcy IV er maks win, sånn sett. Bruker det hele tiden. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg har hele tiden spilt Pokemon Go på iPad (iOS), men har nylig kjøpt meg en Android telefon. Jeg regner med at det bare er å laste den ned og logge inn med det samme som med iOS, men er det mulig å ha spillet på begge samtidig? Er det også mulig å være innlogget på begge samtidig? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Det har vært mulig å være innlogget på to mobiler samtidig, men de kan ikke samtidig kommunisere med serverne til Niantic så i praksis kan du ikke samtidig spille på to mobiler. Den doble innloggingen kom fra et veldig spesiell workaround for å få makset pokemons. Man logger inn på en mobil og gjør klar til å makse pokemon, men så skrur man på flymodus. Så logger man inn med en annen mobil og makser pokemonen der og skrur på flymodus der også. Og så skrur man av flymodus og makser også på den første mobilen. Feilen som gjorde dette nødvendig er fikset på de 2 siste releasene og folk har virkelig prøvd mye rart for å finne frem til dette. 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Takk for info! Når man lukker spillet på den ene så blir man utlogget der, og kan logge seg inn på den andre og fortsette å spille der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Kan evolve på to telefoner samtidig. Dobbelt så mye evolves på et lucky egg. 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Når slutter 2*XP eventet? Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Når slutter 2*XP eventet? Beklager seint svar, men det skulle slutte kl 22.00 igår kveld. Noen ganger varer sånt lenger enn de sier, men jeg har ikke testet det idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Var ferdig 22.00 blank. Greit event for min del. Grunnet kulda har jeg ikke fått grindet som jeg egentlig ville, men kom meg akkurat til 33M som var målet. Ble rundt 6,7M under eventet. Klarte ikke kvitte meg med candyen jeg planla. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Nyheter fra Niantic : https://pokemongolive.com/en/post/hoenn-pokemon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 50 gen 3 pokemons kommer denne uka. Blir bra, vettø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Er visst ekstremvær i Orkdal nå. Bortsett fra at det ikke er det. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg har opplevd å få ekstra stardust på enkelte jeg fanger, men ikke alle. Jeg trodde man fikk det når det var dårlig vær, men det er tydelig at ikke alle pokemoner tåler været like dårlig, hehe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Er visst ekstremvær i Orkdal nå. Bortsett fra at det ikke er det. Hvis det er sånn det skal være hele vinteren bare det er en sludd i lufta kan vi bare gi opp spillet de neste mnd. Verste er at du finner ikke god iv når den advarselen der kommer heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Neida er ikke sånn hele tiden. Nå sier min "Partly Cloudy" og da er Normal og Rock pokemon "stronger", spawner oftere, og gir bonus stardust. Det er jo et ganske kult system egentlig. Når det er sagt så er den eneste nye jeg har sett så langt 124643 zigzagoons Endret 9. desember 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 De har jo en egen for sne, den dukka opp først, mens det snedde. Både IRL og ingame. 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Flott oversikt, Datasmurf! Håper på mye vind jeg da, siden jeg kun har fanget én Dragon. Nå har jeg riktig nok bare igjen 2,5 km for å få evolvet til Dragonite, men fint og fått medaljen opp til bronse ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå