bjønneovn Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Jepp. Så da er det bare å glede seg til 1. desember, eller når søren Farfetch'd skulle spawne. He he, sern står på andre sida av gata her. Står alt i gyms her omkring. Du vil nok finne mange når du kommer ut Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Han varer fra i natt og 48t frem i tid. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Jepp. Fant en nå ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Ser noen på nearby, men orker ikke vandre rundt i hagene til folk i nabolaget for å finne den. Ei heller gå inn i skogen, da det krever at jeg tar på meg klær, og det er tross alt søndag, og man skal holde hviledagen hellig, det eneste budet i min religion. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Jeg har fått 4 inn i stua mi allerede. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Ja, fikk to på rommet etter at jeg skrev det der. Satte på en incense mens jeg kjørte et lucky egg for å kvitte meg med pidgey-banden. I tillegg fikk jeg GPS-drift på noen km, så jeg fikk tatt meg noen pokéstopper, også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) Denne her er litt fin da. Endret 26. november 2017 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) hva er det for en grusom, ond, tredjepartsapp du har? Jeg brukte GOIV en stund men så leste jeg at masse spillere ble autobannet for det. Endret 26. november 2017 av Bytex Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Grattis...Var ikke mye å utsette på den nei! Har selv fanget to bleke fisker, begge med elendig IV (20-30) Leste ett sted at Duskull skulle være fanget som Shiny, noen som har fanget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 hva er det for en grusom, ond, tredjepartsapp du har? Jeg brukte GOIV en stund men så leste jeg at masse spillere ble autobannet for det. Calcy IV for Android. Herlig app. Grattis...Var ikke mye å utsette på den nei! Har selv fanget to bleke fisker, begge med elendig IV (20-30) Leste ett sted at Duskull skulle være fanget som Shiny, noen som har fanget? Finner Duskull i shiny ja. Kom under halloween-eventet. Sånn ellers passerte jeg 30M xp i dag Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Jepp Se det, stilig! Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 hva er det for en grusom, ond, tredjepartsapp du har? Jeg brukte GOIV en stund men så leste jeg at masse spillere ble autobannet for det. Calcy IV for Android. Herlig app. Grattis...Var ikke mye å utsette på den nei! Har selv fanget to bleke fisker, begge med elendig IV (20-30) Leste ett sted at Duskull skulle være fanget som Shiny, noen som har fanget? Finner Duskull i shiny ja. Kom under halloween-eventet. Sånn ellers passerte jeg 30M xp i dag Runder meg med 3 gangen, imponerende Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Jeg har brukt noe av dagen for å finne Farfetch'd, og har fått min andel, - var jo massevis av den! Fant også mange Shuckle. Jeg kom meg over i level 31, så det går sakte men sikkert oppover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 https://pokemongolive.com/en/post/legendary-hooh Ho-oh frem til 12. desember, folkens. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Pfff, legendary betyr gruppespill = no go. Har ikke en eneste en enda. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Vedrørende raids så var dette artig de første gangene, men det krever at man har en rekke dedikerte spillere rundt seg til enhver tid. Nå - etter noen måneder - begynner det hele å bli ganske så utmattende. Jeg er lei av å vente på å bli nok folk til kunne raide LV5 og ofte må man reise med uforrettet sak. Det er ikke så bra. Hva bør Niantic gjøre med dette..... kjør debatt :-) Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Pfff, legendary betyr gruppespill = no go. Har ikke en eneste en enda. Jepp, dårlig med gruppespill her også. Jeg har heller ingen av de legendariske og skulle ønske de var å få i egg. Kjempebra at Farfetch'd spawna såpass bra, og håper flere av de regionale dukker opp etthvert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Fikk med 6 Ho-Oh i dag på 7 forsøk. Kjørte rundt i en bil og herja. Var lass med spillere på alle raidene i Trondheim i alle fall. Venninne fikk 100iv første raidet. :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Så Calcy IV tramper ikke på Niantic sine regler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå