Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Tar et halvt minutt før spillet er igang hos meg! Er det likt på alle enheter? Eller er det mobilen min som er treg?Først står Niantic-logoen der en stund og så tar det ofte litt tid før den logger seg på. Noen ganger må jeg trykke på "Retry" før den logger seg på også. Jeg har hatt litt problemer med at nettbrettet går i dvalemodus veldig fort, så jeg må taste koden for å låse opp igjen flere ganger. Jeg fjernet haken for batterisparing i spillet og mulig det hjalp? . Ok, er slik det er hos meg. Får gi serverene skylda da :-) Endret 20. juli 2016 av Bruker-405938 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er på nivå 10 og har tenkt å starte magic egg for deretter og evoke alle pokemons. Er dette en bra strategi? Bør jeg overføre de dårligste av de jeg har flere av til professoren først? Siden egget varer i 30 minutter får jeg sikkert ekstra tid, da bør man være i nærheten av en Lure? Evolve kun pidgey, widley og caterpie (12candy). De andre skal du kun transfere videre uten å gjøre noe med de. I alle fall frem til lvl 20. Bruker du egget, er d veldig greit å vere i nærheita av eit par lures Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Evolve kun pidgey, widley og caterpie (12candy). De andre skal du kun transfere videre uten å gjøre noe med de. I alle fall frem til lvl 20. Bruker du egget, er d veldig greit å vere i nærheita av eit par lures Q: What is the fastest way to level up? A/O: The most common method is to get the most out of your lucky eggs. To do this: Save Pidgeys, Rattatas, Weedles, Caterpies, etc. (Any common Pokemon costing 12 or 25 to evolve) Use your lucky Egg right before your eggs are about to hatch. While your lucky egg is active evolve all of the Pokemon you can. Do not evolve Pidgeottos into Pidgeots unless you need them for battling. Use the remaining time to catch all Pokemon that you see as well as hitting any Pokestops you pass by. Double experience applies to all of these. Also, if you're able to, you can attack a Gym once. Kilde: https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/4snrnu/lv22_player_giving_small_tips_of_advice_also/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Trodde incense kunne tiltrekke seg noen når man var utenfor byen, men fikk kun ett par stykker. Skuffende. Funker kanskje bedre i nærheten av lures. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Trodde incense kunne tiltrekke seg noen når man var utenfor byen, men fikk kun ett par stykker. Skuffende. Funker kanskje bedre i nærheten av lures. Tvilsomt... Jeg og 2 kompiser var i nærheten av 3 lures. Jeg og 1 til brukte inc.. Alle 3 fikk så å si same pokemons opp. Vi fikk kanskje eit par ekstra. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Trodde incense kunne tiltrekke seg noen når man var utenfor byen, men fikk kun ett par stykker. Skuffende. Funker kanskje bedre i nærheten av lures. Du må bevege deg 200 meter per minutt for å få max ut av incense. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Moderatormelding NB: Tråden "Pokémon go er lansert" har blitt flettet inn Tilbakemelding tas på PM 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hvorfor går alle serverne ned samtidig? Det gir ikke mening. http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er det bare hos meg, eller ble det merkbart vanskeligere å fange pokemon da man bikket level 15? Føler at alt glipper ut av vanlige pokeballer nå, selv småting med lav CP. Kan gå 3-4 forsøk på å ta en Ratatat med 40 i CP. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Merker det jeg også. Weedle med 19 CP hopper ut av ball. Helt latterlig Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er det bare hos meg, eller ble det merkbart vanskeligere å fange pokemon da man bikket level 15? Føler at alt glipper ut av vanlige pokeballer nå, selv småting med lav CP. Kan gå 3-4 forsøk på å ta en Ratatat med 40 i CP. Ohh, gled deg videre. Blir vanskeligere. Mye vanskeligere. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hvorfor går alle serverne ned samtidig? Det gir ikke mening. http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go Kanskje noen snublet i ledningen... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 http://arstechnica.com/gaming/2016/07/how-pokemon-go-starts-punishing-its-high-level-players/ Her står det en del om det. Hjelpes, er jammen ikke sikker jeg vil være med på dette sirkuset videre :] 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Hvorfor går alle serverne ned samtidig? Det gir ikke mening. http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go Kanskje noen snublet i ledningen... Poenget med å ha egne servere for geografiske områder er at de plasseres i det geografiske området for lav latency. http://arstechnica.com/gaming/2016/07/how-pokemon-go-starts-punishing-its-high-level-players/ Her står det en del om det. Hjelpes, er jammen ikke sikker jeg vil være med på dette sirkuset videre :] I artikkelen på VG+ står det at man man slutte å møte sterkere pokémon i level 30, får håper deg går for vanskelighetsgraden for å fange de også. Endret 20. juli 2016 av Rudde Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er det bare hos meg, eller ble det merkbart vanskeligere å fange pokemon da man bikket level 15? Føler at alt glipper ut av vanlige pokeballer nå, selv småting med lav CP. Kan gå 3-4 forsøk på å ta en Ratatat med 40 i CP. Ohh, gled deg videre. Blir vanskeligere. Mye vanskeligere. Plutselig får man bruk for "raspebærene". Prøvde å slenge over et bringebær og de roet seg betraktelig, men på nivå 12 er alle fortsatt enkle å fange så jeg har egentlig enda ikke bruk for bærene. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det ser ut som om serverproblemene kommer tidligere og varer lengere for hver dag. http://downdetector.com/status/pokemon-go Lenke til kommentar
davinci Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det virker som om kveldens serverproblemer kom som følge av en oppdatering av appen. Uvisst hva den innebærer, men teksten i Play-butikken sier bare "minor text fixes". Blir skuffa hvis det ikke er mer enn det. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) "minor text fixes" Hvor lenge har det vært nede nå, siden kl 20? Det BØR være en solid oppdatering. Jeg fikk ikke spilt i går og i dag pga nedetiden. Endret 20. juli 2016 av Sangesland Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Det var oppe igjen rundt midnatt, men ekstremt treig server. Tok 10+ min å komme seg inn, +/- 1 min å loade pokestops og hver gang jeg prøvde å fange en pokemon så kræsja spillet. Ser ut som det er nede igjen nå, kommer meg ikke inn igjen ihvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Jau det kræsjer nesten hver gang jeg catcher den samme zubaten i stua også. Ga opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå