Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du lasta ned nyeste apk? I så fall slett den og last ned spillet på Play/AppStore. Er noe bug i nye patchen som har gjort at de har trukket den og lagt ut en mindre en i stedet.

Det er helt vanlig at nye releaser fikser noen bugs og introduserer nye. Rollbacken er gjort da mange har klagd på problemer med 0.81.1. 0.79.4 ser ut til å være identisk med 0.79.3 som kom 16. oktober. For de som ikke har store problemer med appen er det ingen grunn til å ta rollback, man vil da bare oppleve å miste funksjonalitet og få introdusert gamle feil.

Lenke til kommentar

Har du lasta ned nyeste apk? I så fall slett den og last ned spillet på Play/AppStore. Er noe bug i nye patchen som har gjort at de har trukket den og lagt ut en mindre en i stedet.

Jeg oppdaterte den i AppStore sist det kom krav om det, og det er vel ca 14 dager siden. Gymmer har gått bra helt til idag, - jeg får prøve på nytt imorgen og satse på at det var noe forbigående.

Edit: Det var ikke noe forbigående, så da får jeg vente på ny oppdatering før jeg kan gå inn i gymmer igjen.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Jeg må nok slutte å spille Pokemon Go. :( Idag prøvde jeg å spille litt, men jeg fikk bare fanget et par og snurret ett pokestop før jeg ble kastet ut av appen. I mange dager nå så har jeg ikke kunnet komme inn i gymmer før det samme skjer.

Jeg har ikke fått beskjed om at jeg er banned, og ikke kan jeg skjønne hvorfor jeg skulle bli det heller. Jeg har spilt lovlig hele tiden, og ikke lastet ned noe ulovlig.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre, - mulig jeg må sende en forespørsel til Niantic?

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Er det sånn at appen bare lukker seg? Det skjer stadig vekk med meg og. Irriterende, men har blitt vant til at Niantic er såpass ræva i programmering at de ikke klarer å fikse sånt.

Jepp. Nå har jeg oppdatert til en nyere versjon av iOS, så får jeg se om det hjelper imorgen.

Etter mye leting på nettet, fant jeg ut at Pokemon Go slutter å virke på iOS 8 fra 20.11. Jeg hadde den versjonen, og selv om ikke den datoen har passert så kan det hende det virker inn nå. https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/115014888368

Lenke til kommentar

Jeg har nøyaktig 5 pidgeys. Det er alt for lenge mellom 2xp events til at jeg klarer å spare.

Men nå lurer jeg på hvordan man tracker progress på denne nye eventen.. hvordan vet jeg om det er fanga 500m eller 1 billion Pokemon worldwide. fant ikke noe i player stats

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vent til du faktisk har fått 6hr lures da.

Endelig kan jeg bli kvitt pidgey candy. Skal vel være en 1,3 mill ca med lucky egg og 2x-event bare på de. :D

Meh, jeg har fortsatt 40 lures og 70 incense som bare ligger og tar opp plass. Problemet med sekstimers lures er at det tar enda lenger tid å bruke dem opp, siden jeg kun når ett pokéstop fra jobben.

Så jeg gunner på og bruker det jeg kan. Jeg vil ha en Farfetch'd.

Lenke til kommentar

Endelig kan jeg bli kvitt pidgey candy. Skal vel være en 1,3 mill ca med lucky egg og 2x-event bare på de. :D

Ehhh.. til det trenger du 650 pidgey og det er plass til maks 1000 pokemons totalt.

No worries. Har allerede nesten 350 pidgeys som venter i baggen for å bli evolva og fjerna. Samme gjelder 100 weedles og 50 caterpies. Uansett er det såpass med piggys i byen her at jeg skal få samlet en hel god del å evolve vekk. ;)

Lenke til kommentar

Så jeg gunner på og bruker det jeg kan. Jeg vil ha en Farfetch'd.

Enkelt, det er bare å dra til Japan.

Vil gjøre hva jeg kan for å holde fangsten under 3 milliarder.

Jeg vil ha en Farfetch'd uten å forlate Trøndelag. :p Har ingen interesse av å dra til Japan, eller Asia generelt. Kanskje med unntak av noen øyer i Stillehavet. Generelt ikke glad i å sitte mer enn et par timer på fly.

Lenke til kommentar

Hæ? "Ender" dag 1 plutselig? Det spilles jo over hele verden ikke bare ett sted..denne eventen er merkelig planlagt. Siden det ikke finnes noe måte for spillere å faktisk holde track på hvor mange som er fanget hittil kan jo bare Niantic finne på hvilket tall de vil i disse videosnuttene sine.

som en anna kar sier det..hvordan plukket de ut disse 4 superspillerene som reiser til Japan?

They give us no warning, and no clear start time, and no indication the the challenge has even started, not even discounted boxes with lures, incense, and pokéballs. What are they thinkin’?!?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...