DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 3500 murkrow candy and counting. Godt bak de med 10k i chatgruppa her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hva i helvete skal du med det? De kan jo ikke evolves. Jeg ga opp murkrow nesten med en gang..alle er rundt 1000cp og dritt å fange. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Fordi de er så ubrukelige at vi lagde en konkurranse å ha mest. Er jo ikke noe annet spennende i spillet. Og de får en evolve i gen4. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Popper alltid opp en murkrow i stua mi. Den får ingen kjærlighet fra meg. Så han kan egentlig bare slutte å komme dit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Da er vi i gang. Jeg har allerede fanget meg en Shuppet som dukka opp. Blir vel en tur ut for å se hva mer jeg kan finne. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg har fanget flere Duskull og Shuppet idag, i tillegg til bl.a. Houndour og Houndoom. Kjekt at vi får dobbelt opp med candy på fanging, transfering, klekking, evolving og buddy. Dessuten har jeg brukt endel Pinap berry, da det gir 4 x candy for tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Kjører go-tcha-en kontinuerlig (og må kjøpe nye pokéballer kontinuerlig etter at jeg ufrivillig ble en del av de som "tester" ut Niantics teori om at de som bare får to ting fra pokéstops er mer villige til å kjøpe baller / bær / pots / revives for penger), så jeg plukker opp veldig mange pokémon. Har greit med candy til fremtidige utviklinger, for å si det slik. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg har aldri opplevd det mange gjorde at man bare fikk to items fra stops jeg spinner. Var med en gjeng i går på kafé og fikk endelig brukt opp endel av pokeballene mine. Er dog bare å ta stripa fra Ilen kirke til byen gjennom Erling Skakkes gate i Trondheim et par ganger, så er de tilbake igjen. Det jeg har opplevd er at det føles ut som det er færre spawns under eventet nå. Gikk rute i går der det ofte spawner mye og fikk bare 4-5 stk totalt. Andre i byen har merket det samme og. Candy er ikke noe problem for meg. 6k++ pidgey candy skal bort etter eventet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg har sett én Pidgey så langt dette eventet. Fortsatt litt perpleks. Er tidvis mye spawns her på Orkanger. I alle fall på jobb og ved NAV. Mer folkerike stopper og gymmer er det så å si dødt rundt. Go figure. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Ifjor var det 10 ggr flere Drowzees enn pidgeys. Svina må ha 50 for evolve, er vel sånn i år også da.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Er bedre dette eventet enn halloweeneeventet i fjor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Ser ikke helt forskjellen..dobbelt så mye candy, 3-4 nye pokemons, that's it? At det har pissregnet her siden lørdag har jo ikke hjulpet heller. Endret 25. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 I fjor fantes det ikke andre spawns. Det gjør det denne gangen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ja, i fjor var det jævlig. Jeg var i USA under eventet, og hadde planer om å skaffe meg mange okser, men det ble bare to den siste dagen, etter at eventet endelig var over. Oh well. Fikk endelig en Suicune i dag. Glad for det, men synd minstesøss ikke fikk (i dag var siste sjansen hennes, fordi hu bare vil raide her og ikke i Trondhjem hvor hu bor, for da må hu spille med ukjente elns, og selv om hu er med på Facebook-gruppa og raidchatten, får hu aldri med seg hvor ting er, siden hu i all hovedsak oppholder seg på Gløs eller på Byåsen). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Hvem er det? Vi har en egen gruppe for oss som raider på Byåsen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Jeg er vel like crazy som søstra di da. Jeg joina drammen raidchat og så alt som skjedde der, men gjemte meg hjemme hver gang jeg så de var ute og raida. Så en stor gruppe ved en gym en gang, da lata jeg som jeg ikke hadde appen oppe og bare gikk forbi. Jeg er rar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Vi har sånn 5-6 raidgrupper i byen her. Minst. Veldig mye god kommunikasjon i byen faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Vi har sånn 5-6 raidgrupper i byen her. Minst. Veldig mye god kommunikasjon i byen faktisk. Ja, jeg har fått med meg det. Møtte en admin for en av gruppene i Trondhjem tidligere i år, under et Snorlax-raid på Torget. Jeg er jo aldri i Trondhjem, men får med meg det som skjer av raids likevel. Minstesøss bor der, og som fatter spiller hu når hu kan, men det blir vel bare raiding når hu er på Orkanger. Raidgruppa her er ganske aktiv den også, men i all hovedsak når jeg er på jobb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Hun må bare bli med oss altså. Vi biter ikke. Er en god måte å møte folk. Trenger ikke stå og prate om alt mulig heller selv om flere av oss stadig vekk gjør det. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Må si jeg er imponert over de som har inntatt Level 40. Har spilt i 13 mnd og kom i dag halvveis i spillet når det gjelder XP. Har da gått 2295 km, snurret 15871 stops og fanget 18876 poemon , for en galskap.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå