Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører go-tcha-en kontinuerlig (og må kjøpe nye pokéballer kontinuerlig etter at jeg ufrivillig ble en del av de som "tester" ut Niantics teori om at de som bare får to ting fra pokéstops er mer villige til å kjøpe baller / bær / pots / revives for penger), så jeg plukker opp veldig mange pokémon. Har greit med candy til fremtidige utviklinger, for å si det slik. :p

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd det mange gjorde at man bare fikk to items fra stops jeg spinner. Var med en gjeng i går på kafé og fikk endelig brukt opp endel av pokeballene mine. Er dog bare å ta stripa fra Ilen kirke til byen gjennom Erling Skakkes gate i Trondheim et par ganger, så er de tilbake igjen. :D

 

Det jeg har opplevd er at det føles ut som det er færre spawns under eventet nå. Gikk rute i går der det ofte spawner mye og fikk bare 4-5 stk totalt. Andre i byen har merket det samme og.

 

Candy er ikke noe problem for meg. 6k++ pidgey candy skal bort etter eventet. :D

Lenke til kommentar

Ja, i fjor var det jævlig. Jeg var i USA under eventet, og hadde planer om å skaffe meg mange okser, men det ble bare to den siste dagen, etter at eventet endelig var over.

 

Oh well. Fikk endelig en Suicune i dag. Glad for det, men synd minstesøss ikke fikk (i dag var siste sjansen hennes, fordi hu bare vil raide her og ikke i Trondhjem hvor hu bor, for da må hu spille med ukjente elns, og selv om hu er med på Facebook-gruppa og raidchatten, får hu aldri med seg hvor ting er, siden hu i all hovedsak oppholder seg på Gløs eller på Byåsen).

Lenke til kommentar

Vi har sånn 5-6 raidgrupper i byen her. Minst. Veldig mye god kommunikasjon i byen faktisk.

Ja, jeg har fått med meg det. Møtte en admin for en av gruppene i Trondhjem tidligere i år, under et Snorlax-raid på Torget. Jeg er jo aldri i Trondhjem, men får med meg det som skjer av raids likevel. Minstesøss bor der, og som fatter spiller hu når hu kan, men det blir vel bare raiding når hu er på Orkanger. Raidgruppa her er ganske aktiv den også, men i all hovedsak når jeg er på jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...