Datasmurf Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Snakker om uflaks. Det har ikke vært et eneste Zapdos eller tier 4-raid her etter klokka 16:00. Ikke siden lørdag. Så vidt det er tier 3. Noen tier 1 og 2 rundt om, men det er det. Kilde: Discorden, Facebook-gruppa, og den noe ustabile GymHuntr. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Skal til Oslo i morgen for å spille Pokemon GO, noen steder dere anbefaler? Skal jakte på Kanghaskan og Uknown, er de vanskelig å finne uten f.eks gymhunter? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Var i Oslo sist uke,fant Kanghaskan og Uknown rundt Ullevål stadion, men tipper de er over alt der inne. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Skal til Oslo i morgen for å spille Pokemon GO, noen steder dere anbefaler? Skal jakte på Kanghaskan og Uknown, er de vanskelig å finne uten f.eks gymhunter? Det er mange steder å spille i Oslo, men 2 områder utmerker seg spesielt: 1) Aker Brygge: Lang rekke med pokestop som ofte er luret opp og flere gym. Her kan man gå frem og tilbake og raskt gå full på pokeons eller items. Det er en fordel å bruke Plus da det er så tett med pokemons. Har tatt unknown og Kanga her hver dag den siste tiden. Putter man inn noe på de 3 gymene ytters på Tyvholmen kan man ikke regne med at de får være der lenge nok til at det blir poeng av det. Det kan være veldig tett med folk her med mye køgåing og igjen er Plus da en stor fordel. 2) Frognerparken. Litt mere spredt over et større område, men mange stop og litt færre gym. Mye mere rom til å gå rett frem. Anbefaler å ta trikk 12 mellom disse. Det er flere bussruter gjennom sentrum som kan brukes frem og tilbake for plukke både pokemons, items og også noen få gymer. Fx 21, 31 eller 54. Hold deg innenfor ring 2, ikke bruk t-banen. Om det er level 5 raid kommer det raskt folk dit over hele sentrumsområdet. Endret 15. august 2017 av robertaas Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Tusen takk for infoen. Første pokemon jeg så på gardermoen var en porygon. Begynner bra. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Er det fortsatt mulig å finne Kanga og Unown i Oslo, eller ble det avsluttet i går? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Ser ut til at vi er ett skritt nærmere gen 3, eller.... https://thesilphroad.com/news/pokemon-go-apk-v71-135-gen-three-species-added Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 http://pokemongolive.com/en/post/equinox2017 Fett! Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Det var jammen på tide, spillet har vært kjedelig i det siste. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Ny oppdatering : https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/76gyf2/the_silph_roads_apk_mine_of_v0792_is_complete/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Gen III til haloween da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Det er jo lov å håpe, selv om jeg gjerne hadde sett at de gjorde seg ferdig med gen II først. Hvor vanskelig kan det være å implementere Delibird og Smeargle? De fikk jo til Ditto. En reell frykt for Halloween er at jo at de øker spawn rates av Murkrow og Misdreavous eller noe sånt. Aipom. Fysj og føy. Jeg finner faen meg flere Murkrow enn Pidgey. Endret 15. oktober 2017 av Datasmurf Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Ny medalje gjort klar... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Det er jo lov å håpe, selv om jeg gjerne hadde sett at de gjorde seg ferdig med gen II først. Hvor vanskelig kan det være å implementere Delibird og Smeargle? De fikk jo til Ditto. En reell frykt for Halloween er at jo at de øker spawn rates av Murkrow og Misdreavous eller noe sånt. Aipom. Fysj og føy. Jeg finner faen meg flere Murkrow enn Pidgey. Vi får nok overflod av Drowzee igjen. Helvetes Drowzee.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 https://pokemongolive.com/en/post/halloween2017 Jepp. Drowzee opp og i mente. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Gief kråka. Og fuck at det starter denne helgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 De kan jo gi oss overflod av noe som IKKE trenger 50 candy for å evolve Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Spare opp til gen 4? Jeg har vel bortimot 1k Murkrow-candy eller noe. Satser på at de i gen 4 blir mer brukbare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Jeg slutta å fange dem i sommer, bruker for mye ressurser på dem også kan de ikke evolves uansett. Bare går forbi de nå. Endret 19. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå