Bytex Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Kan du fortelle litt om hvordan du gikk så raskt opp i XP de siste dagene, Dark? Har sikkert litt å lære om effektivitet. Jeg har pleid å være fornøyd om jeg går opp 400k xp på en dobbelxp ettermiddag (+lucky egg). Endret 31. juli 2017 av Bytex Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Har to stk. Kommer som egne utgaver og er helt latterlig rare. Hvilket miljø ble de fanget i. Jeg har nemlig til gode å se en eneste en. Er hovedsakelig i bymiljø (forstadsmiljø) i Bergen. Har som regel vært litt utenfor sentrum. Hørte at de var mulig å fange på Youngstorget igår, men jeg var ikke innom der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Kan du fortelle litt om hvordan du gikk så raskt opp i XP de siste dagene, Dark? Har sikkert litt å lære om effektivitet. Jeg har pleid å være fornøyd om jeg går opp 400k xp på en dobbelxp ettermiddag (+lucky egg). Har masse candy og evolves klare. Spesielt pidgey candy har jeg mye av. Ellers kjørte jeg rundt med 10 stk i tre biler og raidet som faen tidligere på dagen. Plusser og evolver litt mellom raids osv. Lucky eggs hele tiden. På kvelden gikk jeg opp til Gløs og gikk en rute der med mange stops og evolvet alt jeg kunne. Dro inn 1,8 mill siste dagen. Kunne sikkert vært enda mer effektiv og. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg opplever stadig at min kone med sin iPhone får Pokemon på kartet som ikke opptrer på kartet (eller nearby) på min android, er det noen fler som opplever dette? Har ved flere tilfeller sett at hun får opp Eevee, Dratini, Ampharos og Dragonite som jeg ikke ser snurten av.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Da er du shadowbanna. Du har sikkert logga inn på IV GO eller noe i den duren. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Alle ser jo litt forskjellig. Selv på mobilen min så ser og fanger Plus pokemons som jeg ikke kan se på skjermen min. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Da er du shadowbanna. Du har sikkert logga inn på IV GO eller noe i den duren. Kan du utdjupe? Berre sånn at eg ikkje går i fella. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Da er du shadowbanna. Du har sikkert logga inn på IV GO eller noe i den duren.Kan du utdjupe? Berre sånn at eg ikkje går i fella. Du må aldri logge inn med kontoen din på en annen app/tjeneste. Finner Niantic ut av det blir du fort shadowbanna, som vil si at appen fungerer helt normalt, men at du aldri vil se "sjeldne" Pokemon på kartet. Det inkluderer både f.eks Eevee og Chinchou, derav "sjeldne". De gangene jeg har sett noen som har vært shadowbanna så har IV GO vært fellesnevneren. Det er en app som automatisk sjekker IV på alle pokemon om du logger inn via den. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Da er du shadowbanna. Du har sikkert logga inn på IV GO eller noe i den duren.Kan du utdjupe? Berre sånn at eg ikkje går i fella. Du må aldri logge inn med kontoen din på en annen app/tjeneste. Finner Niantic ut av det blir du fort shadowbanna, som vil si at appen fungerer helt normalt, men at du aldri vil se "sjeldne" Pokemon på kartet. Det inkluderer både f.eks Eevee og Chinchou, derav "sjeldne". De gangene jeg har sett noen som har vært shadowbanna så har IV GO vært fellesnevneren. Det er en app som automatisk sjekker IV på alle pokemon om du logger inn via den. Ah, takk for info! Har brukt IV GO ja, så det er nok det som har skjedd. Kona har imidlertid også brukt den, men sikkert ikke blitt fanget opp. Håper det er forbigående? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Da er du shadowbanna. Du har sikkert logga inn på IV GO eller noe i den duren.Kan du utdjupe? Berre sånn at eg ikkje går i fella. Du må aldri logge inn med kontoen din på en annen app/tjeneste. Finner Niantic ut av det blir du fort shadowbanna, som vil si at appen fungerer helt normalt, men at du aldri vil se "sjeldne" Pokemon på kartet. Det inkluderer både f.eks Eevee og Chinchou, derav "sjeldne". De gangene jeg har sett noen som har vært shadowbanna så har IV GO vært fellesnevneren. Det er en app som automatisk sjekker IV på alle pokemon om du logger inn via den. Ah, takk for info! Har brukt IV GO ja, så det er nok det som har skjedd. Kona har imidlertid også brukt den, men sikkert ikke blitt fanget opp. Håper det er forbigående? Som regel 1-3 uker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 To stk Kangaskhan har spawnet i i heimen her i dag. Jøss! Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 http://pokemongolive.com/en/post/europesightings 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Da er du shadowbanna. Du har sikkert logga inn på IV GO eller noe i den duren.Kan du utdjupe? Berre sånn at eg ikkje går i fella.Du må aldri logge inn med kontoen din på en annen app/tjeneste. Finner Niantic ut av det blir du fort shadowbanna, som vil si at appen fungerer helt normalt, men at du aldri vil se "sjeldne" Pokemon på kartet. Det inkluderer både f.eks Eevee og Chinchou, derav "sjeldne". De gangene jeg har sett noen som har vært shadowbanna så har IV GO vært fellesnevneren. Det er en app som automatisk sjekker IV på alle pokemon om du logger inn via den. Ah, takk for info! Har brukt IV GO ja, så det er nok det som har skjedd. Kona har imidlertid også brukt den, men sikkert ikke blitt fanget opp. Håper det er forbigående? Som regel 1-3 uker. Frikjent! Der kom Eevee og Swinub tilbake igjen *woot* Sendte en ticket til Niantic og erkjente mine synder, kanskje de fikk medynk med min situasjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Hvis du ikke har fått svar har det nok bare gått over av seg selv. Frem til de ser ticketen din og gjør det permanent Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Haha, håper ikke det skjer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Frustrerende. Har brukt 5 charged TMs på den ene Exeggcutor-en min i et håp om å få Solar Beam, men veksler bare mellom Psychic og Seed Bomb. Har Solar Beam blitt legacy move, eller har jeg bare uflaks? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Tipper det er uflaks, som så mye annet i dette spillet. https://thesilphroad.com/catalog#103 Har selv 4 Exeggcutors, bare en med Solar Beam Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Niantic vet godt hvilke moves folk helst vil ha, og har garantert skrudd ned på sannsynligheten for disse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Bare uflaks. Har fått Solar på både første TM og fjerde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå