Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som sliter med innlogging?

Jeg sliter med innlogging innimellom. Vanligvis kommer jeg rett inn i appen sånn uten videre, men nå har det blitt mye av at jeg må logge inn via google. Da må jeg skrive inn mailadresse og passord, og noen ganger må jeg taste inn en kode jeg får på sms.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde flaks på vei hjem fra raid nå. Gikk på en Magnemite på cp rundt 830, som jeg først trodde var en lav IV lv 30, men viste seg å være en 79% lv 29. Utviklet den på stedet og fikk spark/zap cannon. To powerups så er den perfekt til raiding, som en av de du ikke bruker støv på å powre opp fra bunn, men som kan være veldig nyttig når du først har en.

Lenke til kommentar


Patch notes for den nye oppdateringa som kommer / har kommet:



 



Trainers,



 



Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.69.0 for Android and 1.39.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.



 



Added icons to the Pokémon information screen to indicate how the Pokémon was caught.



Added the ability for Trainers to spin the Photo Disc at a Gym after completing a Raid Battle.



Added the ability for Trainers to send Berries to their Pokémon defending Gyms through the Pokémon info screen when they are not nearby. Motivation regained will be less effective through this method.



Added the ability for Trainers to give Berries to Pokémon defending Gyms if their motivation meter is full.



Improved Pokémon Collection screen search functionality.



Fixed an issue where Trainers were unable to complete Raid Battles started before time expired on the map view.



Fixed an issue where Pokémon are not properly returned to their Trainer after defending a Gym.



Various bug fixes.


Lenke til kommentar

Noen som opplever at det er vanskelig å gi bær til pokemon før man fanger de?

Jeg trykker på bæret jeg skal bruke, men det tar så lang tid før de blir gitt til pokemonen, så nå gir jeg de stort sett bort til pokemoner i egne gymmer eller sletter nanab berry.

Idag klekket jeg et 10 km egg og det var en Skarmory :( Håper stadig på at Chansey skal dukke opp.

Lenke til kommentar

Tror ikke vi skulle få noen legendaries i dag, det blir i så fall etter eventet om alle trinnene fullføres. Har ikke sjekket hvordan det går/har gått.. Med mindre jeg har misforstått så skulle 'verden' fange "nok" pokemon (trinn 1), det ville utløse legendaries i Chicago (trinn 2), og hvis de klarte å beseire (+evt fange) den (trinn 3) så ville det etterhvert kunne komme legendaries i resten av verden også. Hmm. Noen som kan bekrefte/avkrefte/utdype?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...