Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whiteshit: Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg så opp i de blå, for hvem som dominerer varierer veldig rundt omkring. Selv er jeg blå, men det er mest rødt og gult her omkring og med det nye systemet er det en fordel mht. coins at ikke gymmene blir stående i samme farge hele tiden.

Lenke til kommentar

@Hanne : sia eg ikkje kan gå inn i kvar enkelt bygd tar vi det meir generelt. Men såklart kan problemet vere gult eller rødt enkelte lokale plasser.

Og eg er heilt enig i at det nye systemet fungerer bedre om en bytter på teams som har gyms. Praksis er derimot noke heilt anna. Her har vi en blå gym som har stått i 10 dager no.

 

 

Men for å ta det enda meir generelt, som bytex seier, gymsystemet er ødelagt for alle teams. Woffingtons punkter for løsning et par sider bak er anbefalt lesning.

Lenke til kommentar

Problemet nå er jo at man blir "straffet" for å holde en gym i mere enn 24 timer, ingen måte å få ut coins på. Så folk har ikke lyst å lade opp CP på pokemonene sine. Og blir noen først stuck i en gym ingen orker å ta er det bare bortkasta. Skulle nesten vært mulig å trekke ut en pokemon selv. Eller få lov å hente pengene uten at en blir slått ut først.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Då kom sutrekortet ja. Venta på det.

 

Kor er det du holder deg geografisk @bjønn?

 

Er en grei sak å være uenig i hvordan spillet er satt opp.

Men det er vel ikke nødvendig å slenge om seg med bemerkninger til andre spillere som spiller en farge du ikke liker.

 

Er det en gym som har stått i 10 dager, så plukk den ned da. (nå står det heller ikke 5 Blissey i samme gym)

 

Synes heller att problemet i spillet er juksere. Spillere som sitter og hjemme styrer gyms.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bemerkninga kom når noken som sitter på fleire gyms ikkje får meir enn 50gull per dag, fordi alle tre/fire/fem/*sett inn tallet som passer her* pokemons datt ut samme dag. Det er et luksusproblem. Eg gir en lang marsj i fargen, sjølv om problemet generelt er blått.

 

En 10 dagers+ gym beviser jo poenget mitt, så koffor skulle eg gjere det.

 

Men greit, siste ord fra mitt hold - ka hjelper det å vere uenig, right?

Lenke til kommentar

Så en viss straff for det laget lokalt som vasker golvet med dei to andre (merk eg sa ikkje blå no Hanne), syns du er heilt urimelig for å blokkere alle gyms? For i praksis er det jo det som skjer.

Eg har null problem med å få ut pokemons. Dei kjem som oftast ut etter 20 min.

De som tar alle gymmene og har de i lange tider tjener ingenting mht. coins, så da er det bedre å få de ut etter 20 min. De jeg har hatt lengst inne i gymmer har vært ute på landet, for inne i byen er det nesten bare gymmer fra andre lag enn mitt. Mitt råd er at du tar deg en kjøretur og ser om det er bedre andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg synes det har blitt veldig mye bedre. Mye mer motiverende å ta gymmer nå, og raids er et friskt pust. Supert at man ikke lenger har gymmer med bare Dragonite, Snorlax og Blissey. Kult å kunne slåss mot Murkrow, Ampharos, Pidgeot osv. Det virker som folk gir litt mer beng i hva de setter inn, jeg gjør hvertfall det selv. Og når jeg gir treats i vennlige gymmer så belønner jeg alltid de som har satt inn en av de mer uvanlige. Gidder ikke å fore på andre folks Dragonite. Alt i alt veldig fornøyd. Jeg samler langt mer coins nå enn med det gamle systemet.

Lenke til kommentar

Ser ut til at spillet har tatt mange skritt i feil retning både med gyms og økonomien. Det man kan kjøpe i spillet er nokså dyrt, men man får noen fattige kronestykker å kjøpe for ved å holde på i timevis. Man får svært lite igjen for å spille enten man ikke bruker penger eller om man bruker 1-2k i måneden.

 

Om man så bruker 24k i året på å spille er det fremdeles mindre givende enn hvis man betaler 3-400 kr én gang for å spille et PC-spill i så mange uker, måneder og år man orker.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte lucky eggs for et par hundre kroner hver gang det var halv pris på dem i store Påske og st. hans). Da fikk jeg 80 egg og et par incubs hver gang. Holder en stund det. Incubators kjøper jeg ikke. Hatcher aldri noe bra i disse eggene jeg trasker med uansett.

 

1-2k i mnd er bare tull.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...