Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Jeg liker også det nye systemet. Det beste er at man slipper å stresse for å få satt flest mulig i gymmer før noen ramler ut igjen og slippe å ergre seg over at man cashet inn for tidlig eller for seint. Dessuten gir dette systemet meg flere coins enn det gamle.

Jeg liker også at det bare kan være én av hver i gymmer og at CP går nedover så de blir enklere å ta, og gøy med raids og mulighet for å få en bra pokemon. Liker også at man får items fra gymmer for her er det lite pokestops, og at man får flere til bedre badge man har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men då er vel gjerne både du Datasmurf og du Hanne endel av majoriteten der de bur? Såklart en er fornøgd når en knapt har motstand.

Mange av punkt nevnt som ei forbedring @hanne er kun ei forbedring når en konstant har overtaket på gyms. ergre seg over tapt gull fordi en casha for tidlig eller for seint? Prøv å ta over en gym for så å bli kasta ut 5 min seinare. 0gull. 

En av kvar i gymmer - igjen majoritetsissue. Har møtt mitt lags gyms etpar ganger. Då var det 1 der. 

Raids er forsåvidt ei artig endring - der igjen du blir rewarda meir om du eiger gymmen - igjen majoritetsproblem.

items fra gymmer - god ting. Meir items til bedre badge en har - Er du på team medvind så vinner du meir.

En har lyst til å ha likt grunnlag for utvikling - og det er ikkje tilfelle no.

På et generelt grunnlag føler eg battlinga lagger absurd mykje meir enn før også.

Lenke til kommentar

Nå som folk etterhvert har skjønt at det ikke lønner seg mht. coins å stå lenge i gymmer eller være i så mange som tidligere, virker det som det er mer fordeling av lag på gymmer. Før måtte jeg kjøre et stykke for å finne gymmer som ble dominert av mitt lag, men det synes jeg har bedret seg etter at det nye systemet kom.

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt det nye systemet. Har en gym rett over veien fra der jeg bor ,men den var Lvl 10 Gult lag hele tiden, så hadde ingen sjanse til å ta den. Men sånn systemet er nå, så varierer det hele tiden hvilket lag som får ha gymmen, og jeg har faktisk mulighet til å ta en gym om den blir holdt av et annet lag (noe jeg har gjort flere ganger). 

Også kan jeg gå ned og gi berries og snurre når mitt lag har den, så jeg får gjort noe da også.

Synes det nye gymsystemet + raids har gjort spillet mer interessant igjen for min del.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I dag satt det ei blendende vakker dame ved et gym og ei klynge av Pokéstops. Hun var så skjønn at det gjorde vondt å se på henne. Hun spurte om å få se Pokémonene mine, hadde sett meg sist høst og vinter, sa hun. Siden jeg har lovet meg selv å ikke spille mer så sa jeg at det ikke lot seg gjøre. Da spyttet hun på meg og slo meg i hodet med veska si.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Men då er vel gjerne både du Datasmurf og du Hanne endel av majoriteten der de bur? Såklart en er fornøgd når en knapt har motstand.

Mange av punkt nevnt som ei forbedring @hanne er kun ei forbedring når en konstant har overtaket på gyms. ergre seg over tapt gull fordi en casha for tidlig eller for seint? Prøv å ta over en gym for så å bli kasta ut 5 min seinare. 0gull. 

En av kvar i gymmer - igjen majoritetsissue. Har møtt mitt lags gyms etpar ganger. Då var det 1 der. 

Raids er forsåvidt ei artig endring - der igjen du blir rewarda meir om du eiger gymmen - igjen majoritetsproblem.

items fra gymmer - god ting. Meir items til bedre badge en har - Er du på team medvind så vinner du meir.

En har lyst til å ha likt grunnlag for utvikling - og det er ikkje tilfelle no.

På et generelt grunnlag føler eg battlinga lagger absurd mykje meir enn før også.

Åh, jeg har fått en del motstand de siste dagene. Plutselig har Instinct og Valor våkna fra dvalen, og i dag så jeg min første røde gym her i dalen siden i fjor sommer. Men jeg tilhører majoriteten, ja. Hjelper vel også at det er kun Mystic i denne kommunen som har surra seg til å opprette en egen Facebook-gruppe, så der får jeg mye informasjon om raids og gymmer.

Kan si meg enig i at battlinga lagger absurd mye, ja. Og så er det irriterende med den bugen om at gymmen er under angrep når man skal sette inn noe i en gym man har hjulpet til å ta ned. På det verste tar det jo et kvarter før man får satt inn noe ekstra. Ut fra testinga mi, går det kun om man trykker på gymmen og den sett inn pokémon-knappen synkront.

Lenke til kommentar

Fått det fra de gule som virkelig har begynt å yppe seg. Tar tilbake gymmene før det har gått 10 minutt. Ser ut som om de også har begynt å organisere seg, noe jeg ser på som utelukkende positivt. Gul var størst før offisiell norges-release, men så tok blå over, og vi lå og kniva en del i fjor sommer (i motsetning til rød, som det nesten aldri har vært noen av her), og det er flott å se at de er tilbake. De tar uansett ikke de avsidesliggende gymmene, som de inni skogen, oppå fjellet, og ute ved fyret.

Lurer litt på om det er fordi man ikke kan kjøre dit. :p

Lenke til kommentar

Er det maks 50 coins pr. døgn eller pr. kalenderdag?

Det er maks 50 coins man samler opp fra kl 24.00 til kl 24.00. Man får det på følgende måte:

- 1 coin pr. 10. minutt, så det blir 8 timer og 20 min pr. døgn for å få maks.

- Man får de på den dagen pokemonen ramler ut av gymmen.

- Hvis flere pokemon blir slått ut av gymmen samme dag og de har stått mer enn 8 timer og 20 min i sin gym tilsammen, får man ikke mer enn 50 coins.

• Liker 1
Lenke til kommentar

50 coins tilsvarer 5 kr 50 øre. Da er det faktisk mer lukrativt å samle tomflasker.

Helt enig, spørs bare om Niantic tar i mot tomgods som valuta i shop... ;-)

Skal en ha håp om å karre til seg coins hver dag må en stå i mange gyms, og så håpe å bli kasta ut hver dag.

Lenke til kommentar

50 coins tilsvarer 5 kr 50 øre. Da er det faktisk mer lukrativt å samle tomflasker.

Helt enig, spørs bare om Niantic tar i mot tomgods som valuta i shop... ;-)

Skal en ha håp om å karre til seg coins hver dag må en stå i mange gyms, og så håpe å bli kasta ut hver dag.

Man kan samle tomflasker mens man går og samler pokemon og så pante de og kjøpe coins, men jeg synes det er gøy å sette pokemon i gymmer og se hvor lenge de blir der. Dessuten oppgraderer man gym badgene ved å stå der og å nedkjempe gymmene.

Igår satte jeg inn pokemoner til ingen nytte mht. coins for en jeg hadde hatt i gym i et par dager ble slått ut sammen med de, og sånt er litt ergerlig med det nye systemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...