gaute14 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Er i Sardinia, lvl 11, ser mange ukjente på man. Men finner ingen, har tatt over gym her i byen, men kan ikke fange en eneste pokemon. Bug? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) finnes det er lett måte å transfere pokemons til professoren?sitter her med 230/250 og skal sikkert transfere 180 av dem, og det går treeeeeeegt. edit: med errors og lag tar det meg sikkert 30 min å få fjernet alle edit2: er det mulig å logge på via pc for å redigere pokemons etc? Endret 19. juli 2016 av Sangesland Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Var en på laget mitt her som fant an Dragonite på 2104 CP in the wild med incense idag! 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Tusen takk for svar til dere ang. powerbank! En sånn er kjekk å ha uansett Pokemon-jakt eller ei. Etter at jeg har fanget en Pokemon, så skjer det ingenting. Hva er greia?? Det har skjedd meg også. Jeg slo av appen og venta en stund, og da jeg slo den på igjen var alt o.k. og Pokemonen var fanget. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Serverne sliter nå, og spillet er ubrukelig. Planla en tur ut i kveld for å fange litt, men det ble en time på sykkelsetet istedenfor. De må ha blitt overrasket selv over hvor populært dette har blitt allerede fra starten av. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Det roer seg nok veldig, veldig mye ned i løpet av ett par uker. Jeg bor på ett forholdsvis lite sted, og det er spillere ute over alt her, det kan ikke holde i lengden. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Den registrerer alt under 25km/t. Hvis du bor i Oslo er det helt genialt med bysyklene! Da fester du telefonen på det innebygde telefon-festet og sykler i fint tempo fra pokestop til pokestop og stopper når det dukker opp pokemon. Klekka fire egg og fanga 30+ på tre timer idag. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg må gå 4km til nærmeste pokestop. Jeg når en pokestop fra senga mi og på jobb når jeg to pokestopp fra der jeg sitter... Har enda ikke helt bestemt meg for om det er en forbannelse eller en velsignelse. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Har enda ikke helt bestemt meg for om det er en forbannelse eller en velsignelse. Begge deler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Noen ganger mister man klageretten for en god stund fremover Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Den registrerer alt under 25km/t. Hvis du bor i Oslo er det helt genialt med bysyklene! Da fester du telefonen på det innebygde telefon-festet og sykler i fint tempo fra pokestop til pokestop og stopper når det dukker opp pokemon. Klekka fire egg og fanga 30+ på tre timer idag. Så genialt da! Det er jo å få sykkelfester til telefon og nettbrett, og fint til f.eks. Endomondo-appen også eller annet GPS-relatert. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Mange av dere er sikkert forbi level 20, men her er en liste over alle rewards man får etterhvert som man går opp i level. http://fraghero.com/wp-content/uploads/2016/07/pokemon-rewards-list.png Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Noen ganger mister man klageretten for en god stund fremover Ekstremt dårlig moves på den men... Lenke til kommentar
carzas Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Kan noen forklare moves? Skjønner ikke helt hva jeg skal se etter. Har ikke spilt så mange av Pokemonspillene, så muligens derfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Er på nivå 10 og har tenkt å starte magic egg for deretter og evoke alle pokemons. Er dette en bra strategi? Bør jeg overføre de dårligste av de jeg har flere av til professoren først? Siden egget varer i 30 minutter får jeg sikkert ekstra tid, da bør man være i nærheten av en Lure? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Tar et halvt minutt før spillet er igang hos meg! Er det likt på alle enheter? Eller er det mobilen min som er treg? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Etter at jeg har fanget en Pokemon, så skjer det ingenting. Hva er greia?? Angående dette så har jeg registrert at jeg har 8 pokemons i sekken som ikke er der. Jeg trodde det var relatert til denne bugen, men det er kanskje fordi den teller med egga i totalen? Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Tar et halvt minutt før spillet er igang hos meg! Er det likt på alle enheter? Eller er det mobilen min som er treg? Først står Niantic-logoen der en stund og så tar det ofte litt tid før den logger seg på. Noen ganger må jeg trykke på "Retry" før den logger seg på også. Jeg har hatt litt problemer med at nettbrettet går i dvalemodus veldig fort, så jeg må taste koden for å låse opp igjen flere ganger. Jeg fjernet haken for batterisparing i spillet og mulig det hjalp? Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Tar et halvt minutt før spillet er igang hos meg! Er det likt på alle enheter? Eller er det mobilen min som er treg? Først står Niantic-logoen der en stund og så tar det ofte litt tid før den logger seg på. Noen ganger må jeg trykke på "Retry" før den logger seg på også. Jeg har hatt litt problemer med at nettbrettet går i dvalemodus veldig fort, så jeg må taste koden for å låse opp igjen flere ganger. Jeg fjernet haken for batterisparing i spillet og mulig det hjalp? det med nettbrettet ditt er nok bare en innstilling. at det tar tid å logge seg på, vil jeg anta er at serverne er under stress. mange som logger seg på eller innlogget min erfaring nå, er at det er best å spille tidlig formiddag til rundt 18:00.. etter det sliter spillet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå