Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det er jo ikke bra for noen at en gruppe har totalkontroll på 10 gymmer i nærområdet heller. 

Kan ikke se 10 gym hjemmefa, men de jeg ser holder seg ganske så konstant på min farge. Om et annet lag "forvirrer" seg inn i området og tar ned en gym er det bare å beinfly for å være blandt de 10 første som tar den tilbake. Venter man er det liten sjangse for å bli med igjen.

Lenke til kommentar

 

Vel det er jo ikke bra for noen at en gruppe har totalkontroll på 10 gymmer i nærområdet heller. 

Kan ikke se 10 gym hjemmefa, men de jeg ser holder seg ganske så konstant på min farge. Om et annet lag "forvirrer" seg inn i området og tar ned en gym er det bare å beinfly for å være blandt de 10 første som tar den tilbake. Venter man er det liten sjangse for å bli med igjen.

 

Sånn det funker her og. Er bare en liten del av Trondheim som holder seg konstant rød. Tror bottene har gitt opp for nå faktisk. Hatt botangrep før, men de kverkes fort. Må verne om det lille området vårt. :p

Lenke til kommentar

Tråkka rundt på Røros i dag. Veldig mye Omanyte, litt mindre Kabuto, Aerodactyl, Ryhorn, Geodude, og Slugma. Fanga vel noen og femti Omanyte på et par timer, og ikke en eneste en hadde IV over 70. -_-

 

Og fortsatt ikke sett snurten av en Larvitar siden den første kvelden da en error-a ut og ble erstatta av en Rattata. ><

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jah, satser på å få de siste 74 candiene til å evolve en Charizard da. Har sett veldig få charmanders i år.  Alltid kjekt med halv pris på lucky eggs, da kan jeg kjøpe 80 til for en 200-lapp. Har bare 34 igjen fra påskeeventen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg "gymmer" stort sett aldri fordi hele Asker og Drammen er bare gult bothelvete. Så når det er tilbud i Store kjøper jeg litt, hundrelapp her en 50 lapp der. Kjøpte 80 lucky egg + et par incubators i påskeeventen for 219,-, så det blir vel 80 til denne gangen. Veldig kjekt å alltid ha lucky eggs aktiv når man går rundt på over lvl 30. Ikke bare når man evolver. Da kan jeg evolve etterhvert som jeg fanger også.  Kjøper aldri pokeballs og sånt.

 

Bryr meg derfor heller ikke om IV, da jeg aldri bruker dem i gyms uansett. Noe PVP-spilling blir det aldri på meg uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tror botene bare targeter drammen og asker. Alt er gult, level 10, og det tar bare et par timer fra man tar over en gym til "de gule" har levela den opp til 10 igjen. Ingen vits å holde på med det. Ingen skal fortelle meg at det er et EKSTREMT dedikert 6-manns team som rykker ut på 5 minutter og står i timevis og leveler opp disse gymmene, i hele Asker og omegn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tror botene bare targeter drammen og asker. Alt er gult, level 10, og det tar bare et par timer fra man tar over en gym til "de gule" har levela den opp til 10 igjen. Ingen vits å holde på med det. Ingen skal fortelle meg at det er et EKSTREMT dedikert 6-manns team som rykker ut på 5 minutter og står i timevis og leveler opp disse gymmene, i hele Asker og omegn.

 

Er du Valor eller Mystic?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...