Hanne9867 Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 I ettermiddag/kveld har appen hengt veldig, så jeg tør ikke sette igang et lucky egg i tilfelle den låser seg helt. Flere som har opplevd det? Lenke til kommentar
Ketil_H Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Noen som vet når dobbel xp slutter? midnatt i natt, eller i morgen? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Var slutt da jeg var ute i morges, ca kl 06:30 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg får autentiseringsproblem når jeg prøver å logge inn. Niantic besvarer heller ikke henvendelser (3 stk over 3-4 måneder). Er jeg fakt? Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Ny event starter i kveld, ekstra med gress-pokemon. Så får en se om det dukker opp en bra Chikorita med høy IV. https://gosverige.se/dags-ett-kort-event-helgen/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Har spawna to Bulbasur her, men hver gang jeg trykker på dem, henger det i noen sek og gir meg error. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Forbaska varmt i Oslo men masse pukemans å hente Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Mens her snedde det i natt, så det frister fortsatt ikke å gå rundt ute. Blir så kald på hendene. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg har ikke spilt på lenge, det er for kaldt i Norge. I starten da jeg gikk med 3 par hansker og 4 gensere under jakken, men jeg orker ikke det lenger. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Et lite hjertesukk. Jeg har spilt Pokemon GO hver dag siden spillet ble tilgjengelig i juli i fjor. Det har i all hovedsak vært morsom tidtrøyte både alene og sammen med ungene. Jeg har nådd level 32 og har alt fra 1 gen utenom de regionsspesifikke og selvsagt ikke de legendariske. Til sammen har jeg nå 217 forskjellige så jeg er godt i gang med 2 gen også.....men...... og her er poenget...... i det siste har jeg begynt å kjede meg når jeg spiller.....og det er fordi det rett og slett skjer for lite. Det er de samme som spawner hele tiden og det går måneder mellom hver gang jeg ser noen som jeg ikke har. Buddysystemet er fint det, men når du skal ha 100 eller 125 candy x 3 eller 5 km for å gjøre ferdig en linje, så tar det fryktelig lang tid. Det hadde vært mye kjekkere om man fikk flere muligheter til å fange de skjeldne, så fikk de heller være vanskelig å fange. Kombinasjonen vanskelig å fange + spawner hvert jubelår ...... tja..... ikke så greit. Da har jeg fått ut litt frustrasjon..... og så håper jeg at Niantic har noen ess i ermet som vil gi spillegleden tilbake :-) Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 http://www.pokemon.com/us/pokemon-news/make-time-for-a-pokemon-go-adventure/ Ny event Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Godt det blir lettere å skaffe snorrecandy. Passerte 1000km vandret med min i går. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 He he, ja de blir km av det. Og helt sikkert mange mil kommende uke. Har hele tiden manko på candy, så en får prioritere de med 5km denne eventen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Tror ikke jeg hadde orket å logge inn om det så var 100x bonus på alt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Tror ikke jeg hadde orket å logge inn om det så var 100x bonus på alt. Men å poste her orker du altså? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Så … mange … Geodudes. Fått 100 candy så langt i dag. Har blitt en del Slugma og Omanyte, også. Og for en gangs skyld, få Rhyhorn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Veldig fornøyd med eventet denne gangen. Når Gress-evntet var så var det bare ca. Chikorita jeg ikke hadde fra før. Nå har jeg i det minste fått evolvet Slugma, Phanpy og fanget Shuckle. Pluss at jeg også endelig fanget en Larvitar og har ganske snart nok Onix til å få Steelix. Pluss at jeg kan forbedre fossil-pokemonene nå til litt bedre movesets for Kabutops og Omastar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå