Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Et lite hjertesukk.

Jeg har spilt Pokemon GO hver dag siden spillet ble tilgjengelig i juli i fjor. Det har i all hovedsak vært morsom tidtrøyte både alene og sammen med ungene. Jeg har nådd level 32 og har alt fra 1 gen utenom de regionsspesifikke og selvsagt ikke de legendariske. Til sammen har jeg nå 217 forskjellige så jeg er godt i gang med 2 gen også.....men...... og her er poenget...... i det siste har jeg begynt å kjede meg når jeg spiller.....og det er fordi det rett og slett skjer for lite. Det er de samme som spawner hele tiden og det går måneder mellom hver gang jeg ser noen som jeg ikke har. Buddysystemet er fint det, men når du skal ha 100 eller 125 candy x 3 eller 5 km for å gjøre ferdig en linje, så tar det fryktelig lang tid.

 

Det hadde vært mye kjekkere om man fikk flere muligheter til å fange de skjeldne, så fikk de heller være vanskelig å fange. Kombinasjonen vanskelig å fange + spawner hvert jubelår ...... tja..... ikke så greit.

 

Da har jeg fått ut litt frustrasjon..... og så håper jeg at Niantic har noen ess i ermet som vil gi spillegleden tilbake :-)

Lenke til kommentar

 Veldig fornøyd med eventet denne gangen. Når Gress-evntet var så var det bare ca. Chikorita jeg ikke hadde fra før. 

Nå har jeg i det minste fått evolvet Slugma, Phanpy og fanget Shuckle. Pluss at jeg også endelig fanget en Larvitar og har ganske snart nok Onix til å få Steelix. Pluss at jeg kan forbedre fossil-pokemonene nå til litt bedre movesets for Kabutops og Omastar. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...