Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Sliter med at det fylles opp med 2 og 5 km egg med en gang en eller to slots blir ledige. Får aldri plass til å få inn et 10km egg.

Alltid kommer det 2 eller 5 på første spinninga etter jeg hatcher et egg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sikkert lagt igjen noen tusenlapper i spillet til sammen, men får fortsatt ikke mer 10 km av den grunn. Og de jeg får inneholder stort sett Gligar, tett etterfulgt av Skarmory. Og ut av resten får jeg stort sett bare Nidoran, Tentacool, Cubone, og Sandshrew. Har en grei samling Tentacruel, Marowak, og Sandslash av den grunn. "Yay".

Lenke til kommentar

Mente ikke nå som i 'nuh' da, mente 'nå snart' :p

Men ja, de er ikke så flinke til å annonsere på forhånd, sikkert en eller annen lur strategi bak det også. Vil ha folk til å følge med selv, kanskje - gjøre oss redde for å gå glipp av noe og dermed tvinge oss til å spille konstant.

Spent på hvilke aspekter ved egg som vil få fokus i eventen (hvis det blir noen) :)

Lenke til kommentar

Sikkert noe ala "all eggs will hatch twice as quickly"..altså 2km endres til 1km etc..siden påsken handler om eggejakt i USA.

Men så protesterer sikkert masse gærne kristne på at ungene blir dratt vekk fra "hva påsken egentlig handler om" også endrer de det tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg har spart opp til 2x-event i flere mnd nå. Innimellom må jeg bare to runde med lucky egg for å bli kvitt ting. Etter opprensking har jeg 883 mons i bagen min. Ikke mye plass til å fange ting gitt. 

Det jeg derimot likte dårlig var at på Ingress (annet Niantic-spill for de få som ikke har fått det med seg) er det 2x-event bare én gang i året. Håper virkelig det ikke er samme for PoGo...

Lenke til kommentar

Det har vel bare vært en 2x xp event hittil så du skal ikke se bort fra det blir sånn i PGO også. Men i Ingress er det så mye annet å gjøre at vi føler vi klarer oss selv om det ikke er "events". PGO er det jo bare XP og levels som er noe å gjøre.

Lenke til kommentar

Det har vel bare vært en 2x xp event hittil så du skal ikke se bort fra det blir sånn i PGO også. Men i Ingress er det så mye annet å gjøre at vi føler vi klarer oss selv om det ikke er "events". PGO er det jo bare XP og levels som er noe å gjøre.

Litt det der jeg tenker og. Blir i alle fall greit skuffa om det bare er ett 2x i året på PoGo.

Lenke til kommentar

I ingress må du ha achievements (badges) i forskjellige grader for å levele videre fra lv 8-16.

Hver achievement har 5 grader, bronze-onyx. F.eks fra lvl 10-11 er det X antall XP + 4 gold og 4 silver badges.

Det kan være alt fra å gå visse lengder, gjøre x antall missions, samme som pokemon har egentlig bare at PGO bruker dem ikke til noe.

XP alene holder ikke. Så en dobbel xp event der har ikke så mye å si, må fortsatt ha det andre i tillegg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...