Bytex Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Sliter med at det fylles opp med 2 og 5 km egg med en gang en eller to slots blir ledige. Får aldri plass til å få inn et 10km egg. Alltid kommer det 2 eller 5 på første spinninga etter jeg hatcher et egg. Endret 30. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Sliter med det samme. Femmere er virkelig bare drit, fått Paras i de to siste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Vet ikke, men for min del er det nok tilfeldig. Har ikke brukt en krone på spillet. Fikk 5 10km egg under vannfesten. Kjøpt incubators da? Bare det pleier å gi en effekt. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 He he, nei coins har gått til Lucky eggs. Sparer nå til stor pakke Lucky eggs Tror det er bare tilfeldigheter og flaks/uflaks hva en får av egg, alt etter som en ser det. Får som regel bare noe "jalla" i egg uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg pleier å bare kjøpe 8 lucky eggs. Har råd til en 50-lapp hvis jeg tar en dagstur i Oslo. Får med noen baller på kjøpet også da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Casher 10 gyms om dagen, så heldigvis slipper jeg å bruke noe cash nå. Endret 31. mars 2017 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Har sikkert lagt igjen noen tusenlapper i spillet til sammen, men får fortsatt ikke mer 10 km av den grunn. Og de jeg får inneholder stort sett Gligar, tett etterfulgt av Skarmory. Og ut av resten får jeg stort sett bare Nidoran, Tentacool, Cubone, og Sandshrew. Har en grei samling Tentacruel, Marowak, og Sandslash av den grunn. "Yay". Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Har dere tro på et nytt dobbel xp-event snart, eller er det bare å svi av et lucky egg og renske opp med det samme? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Er jo påske nå da, burde komme noe i den forbindelse.. Vannfestivalen kan vel ikke anses som noen påske-event? Men om et eventuelt påske-event gir dobbel xp eller ikke gjenstår jo bare å se.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Påsken starter ikke før neste uke. Vi får se om det skjer noe spennende. Niantic går aldri ut med info om slike events før de kommer. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Mente ikke nå som i 'nuh' da, mente 'nå snart' Men ja, de er ikke så flinke til å annonsere på forhånd, sikkert en eller annen lur strategi bak det også. Vil ha folk til å følge med selv, kanskje - gjøre oss redde for å gå glipp av noe og dermed tvinge oss til å spille konstant. Spent på hvilke aspekter ved egg som vil få fokus i eventen (hvis det blir noen) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Sikkert noe ala "all eggs will hatch twice as quickly"..altså 2km endres til 1km etc..siden påsken handler om eggejakt i USA. Men så protesterer sikkert masse gærne kristne på at ungene blir dratt vekk fra "hva påsken egentlig handler om" også endrer de det tilbake. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg har spart opp til 2x-event i flere mnd nå. Innimellom må jeg bare to runde med lucky egg for å bli kvitt ting. Etter opprensking har jeg 883 mons i bagen min. Ikke mye plass til å fange ting gitt. Det jeg derimot likte dårlig var at på Ingress (annet Niantic-spill for de få som ikke har fått det med seg) er det 2x-event bare én gang i året. Håper virkelig det ikke er samme for PoGo... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Det har vel bare vært en 2x xp event hittil så du skal ikke se bort fra det blir sånn i PGO også. Men i Ingress er det så mye annet å gjøre at vi føler vi klarer oss selv om det ikke er "events". PGO er det jo bare XP og levels som er noe å gjøre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Det har vel bare vært en 2x xp event hittil så du skal ikke se bort fra det blir sånn i PGO også. Men i Ingress er det så mye annet å gjøre at vi føler vi klarer oss selv om det ikke er "events". PGO er det jo bare XP og levels som er noe å gjøre. Litt det der jeg tenker og. Blir i alle fall greit skuffa om det bare er ett 2x i året på PoGo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) I ingress må du ha achievements (badges) i forskjellige grader for å levele videre fra lv 8-16. Hver achievement har 5 grader, bronze-onyx. F.eks fra lvl 10-11 er det X antall XP + 4 gold og 4 silver badges. Det kan være alt fra å gå visse lengder, gjøre x antall missions, samme som pokemon har egentlig bare at PGO bruker dem ikke til noe. XP alene holder ikke. Så en dobbel xp event der har ikke så mye å si, må fortsatt ha det andre i tillegg. Endret 4. april 2017 av Bytex Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Skjera? Ikke noe påske-event? Bare spekulasjoner som vanlig, og Niantic holder kortene tett til brystet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Vet ingenting før Niantic sier noe. Jeg hoppa opp til lvl 29 igår i oslo og blir nok det en stund. Endret 11. april 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg vil tro det blir et sånt event, men de annonserer ikke sånt før man nærmest står midt oppi det. Påsken starter vel strengt tatt ikke før imorgen, så det er fortsatt muligheter. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Da braker det løs: http://pokemongolive.com/en/post/eggstravaganza2017 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå