Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Swinub skal visstnok være svært sjelden i varmere strøk, så sjelden at det tidlig ble spekulert i at den var region exclusive. Sannsynligvis ikke mye av den i Spania, altså.

Ellers kan den være nyttig om man tenker veldig langsiktig. Den får en solid utvikling i gen 4, og blir sannsynligvis spillets sterkeste is-Pokemon.

Ah, Mamoswine! Den har jeg ikke visst om engang. Da kan det jo være verdt å ta vare på de beste Swinubene ja :)

Lenke til kommentar

Det er dessverre veldig vanlig at spoofing skjer og det er utrolig trist. Hjelper ikke rapportere om det heller og når det tas opp i pogo-gruppa her i byen (Trondheim) blir det bare feid under bordet og får beskjed om at man ikke skal henge ut andre. På den måten blir man i alle fall aldri kvitt dem. 

Apropos nye stops og gyms. Endel stops og gyms ble fjernet. De fleste av dem er de som er på/i skoler og barnehager. Blitt opplevd flere ganger at pedofile bruker det som en unnskyldning til å komme nær barna og se på dem osv og dermed har de blitt fjernet fra spillet. For å gjøre opp for det har enten nye stops kommet til, eller så har gamle stops blitt til gyms.

Lenke til kommentar

Her har jeg ikke opplevd at noen gymmer har blitt fjernet, men de pokestopene som har blitt gjort om til gymmer er ved kirker. Håper folk har vett nok til å holde seg unna når det er begravelser o.l. Ved enkelte kirker må man omtrent stå oppå graver for å nå de.

Lenke til kommentar

Noen som har sett noe særlig til Totodile så langt under 'vannfestivalen'? Har sett én så langt, tre totalt siden gen. 2. Masse Magikarp da, og en god del Squirtle.

Og de siste dagene har jeg nesten ikke fått pinap-bær fra stops heller, flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Har vel vært noe snakk om at de glemte å øke Totodiles spawn etter at de resatte Dratini-spawninga (på et tidspunkt var de overalt rundt om i verden, skjønt; ikke her). Hva Totodile har med Dratini å gjøre, vet jeg ikke, men det ble vel noe kluss (om det stemmer). Det er jo Niantric, tross alt.

Lenke til kommentar

Vi har et slagord i en chat her. "Jævla Niantic." Kan brukes i alle sammenhenger, også utenfor ting med PoGo å gjøre.

Og nei, nesten ikke sett Totos. Litt irritert at de ikke fiksa det.

Jeg fant en i dag og det er den eneste jeg har sett her på Vestlandet til tross for at jeg er pålogget flere timer hver dag...... Så de opptrer ikke akkurat i flokk .....

Endret av emrossel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...