Datasmurf Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Fikk en metal coat på min seventh day spin på lørdag. Utover det, null og niks. Veldig mye ananas og misfarga og -stava banan, da. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Har dere forresten fått special items fra pokestop? Jeg har flippet en god del stops etter gen 2, men har fortsatt ikke fått noe. Fikk tak i en "Up-grade" som fikk Porygon til Porygon 2 med "Solar Beam". Den har bare 2035 CP så jeg får se om den kan brukes til noe. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Har fått en hver av Metal Coat og Up-grade, men det er alt. Kona har fått Kings rock x2 samt en Dragon scale og en Sun stone, så noen er heldigere enn andre. Edit: Merker jeg begynner å bli lei av at dette spillet hele tiden spytter meg i ansiktet. Fikk endelig en bra (93.3%) Exeggcute i dag, og kunne utvikle min første Exeggcutor. Den fikk Bullet seed og Seed bomb.. Vet ikke om den er brukbar overhodet, noen erfaringer med disse angrepene? Ifølge IV Go så er det hvertfall de to desidert dårligste den kan få. Burde vært lagt inn mekanismer i spillet for å endre moveset, f.eks. i form av TMs som på GBA/DS-spillene.. Endret 22. februar 2017 av ~ David ~ Lenke til kommentar
Modnar Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Bullett Seed og Seed Bomb er nok dessverre det aller dårligste movesetet til en Exeggutor, ja. Jeg ville likevel beholdt den, siden man aldri vet når Niantic bestemmer seg for å snu helt om på ting. Denne siden har en fin oversikt over beste moveset på alle Pokemon: https://thesilphroad.com/catalog Oversikt over alle moves på hele spillet: https://thesilphroad.com/pokemon-go-moves 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Takk for svar Ja, tenker å beholde den uansett, kan jo alltids prøve den i en gym og se hva den får til. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Jeg har en 98% gyarados med bite/dragon pulse. Er min eneste gyarados, og jeg har ikke akkurat flust av candies eller andre karper. Fôre med dust, eller la vær. Har også en 87% exeggcutor med confusion/solar beam. Fôre? Endret 23. februar 2017 av Mr. ve Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg har en 98% gyarados med bite/dragon pulse. Er min eneste gyarados, og jeg har ikke akkurat flust av candies eller andre karper. Fôre med dust, eller la vær. Ta den som buddy og fôr den opp. Finner du et område som ofte har mye Magicarp er det enda bedre. Den er veldig grei å ha til å angripe med. Selv har jeg en angrepsrekke på 6 gyrados, men 2 av dem har twister så de er mindre nyttige, men de slenges inn i gym hvor de blir en stund pga. høy cp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg transferret akkurat 42 swinubs xD Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Wow, den lineupen var ikke verst. Hvilken level er du? Mine beste er 3 vaporeons og 1 snorlax. De ligger alle på ~CP2500. Har også en Jolteon på samme level som vaporeon, men den maxer på cp2100. Spiste likevel gyarados til frokost før nerfen (så lenge du dodget Hydro pump). Endret 24. februar 2017 av Mr. ve Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Er på level 33 og har stadig for lite stardust. Lenke til kommentar
Modnar Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Kjenner meg godt igjen der. Level 37 og stardust er et kjempeproblem. Koster gjerne 200 000 å powre opp én Pokemon til max level. Da er det også ganske kjipt når Niantic stadig endrer på moves og gjør mine dyre investeringer ubrukelige. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg har enda ikke brukt penger inne i spillet, men jeg synes det er merkelig at de selger alt mulig, men ikke stardust. Det er jo noe som man stadig får et økende behov for etter som man kommer oppover i nivåene og har en rekke kandidater å satse på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 En på jobb er skikkelig butthurt fordi Lapras'en hans ble nerfet med flere hundre CP Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Jeg oppdaget en ting som har skjedd etter siste oppdatering: Alle mine besvimte pokemon har blitt helt iorden igjen! Tidligere hadde jeg en hel haug med 0 i HP, altså som var på lista over de som trengte revive, men nå har de gjenoppstått helt uten bruk av revive og div. potion. Flere som har oppdaget det? Edit: Det er bare de som var sånn før oppdateringen altså. Endret 23. februar 2017 av Hanne9867 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Kanskje du har revivet dem i søvne.. 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Kanskje du har revivet dem i søvne.. Hehe, ja kansje det. Jeg casher inn fra gymmer halvveis i søvne midt på natta iblant, - sånne som har stått inne i mer enn 21 timer. Likevel tror jeg ikke det er tilfelle her altså. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Noen som sliter med å få pairet pogo+ til mobil? Jeg får det ikke til og ingen forslag jeg har sett på nett, av venner eller pogo+ sin customer service klarer å hjelpe meg. Har en Huawei P9. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg oppdaget at min CP 421 Wobbuffet har 222 i HP, - det var mye! Den har mest HP av alle jeg har, selv Snorlaxen min (CP 2081) har mindre. Her er litt info om den: https://pokemondb.net/pokedex/wobbuffet Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Den har dessverre(?) bare max cp1000 og ikke u samme liga som blissey. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Noen som sliter med å få pairet pogo+ til mobil? Jeg får det ikke til og ingen forslag jeg har sett på nett, av venner eller pogo+ sin customer service klarer å hjelpe meg. Har en Huawei P9. Den er ofte vanskelig og jeg må restarte appen eller boote mobilen. Det er også greit å vite at riktig måte å gjøre det på er å klikke på ikonet for Pluss og når den reagerer med "Finding Pokemon GO Plus..." har har du halvannet sekund på klikke på pluss. All klikking på Pluss før og etter dette er bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå