Mr. ve Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Hva har skjedd med gymkampene? Jolteon og vaporeon angriper jo i Slow motion.. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg var inne i "Shop" og sjekket, og de har red. prisen med 50% på lagerplass for pokemon, - nå koster det 100 coins for 50 ekstra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) De har nerfa masse i battle. Mange slår kjempesakte nå. Jeg var ute i Oslo fra 10-18 idag og fikk kanskje 10 unike 2. gen pokemons. Vet ikke hvor de 70 andre var. Fikk heller ingen evolution items men så flere i gyms som hadde brukt dem. Endret 17. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Utviklet crobat, da den ikke behøvde special item. Men er vel ikke akkurat brukende til noe.. Lapras ble vel forøvrig nerfet forrige gang også..? Mener min lapras hadde over 2000 cp, nå er det 1500 igjen.. Endret 17. februar 2017 av Mr. ve Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Lurer på hvor resten er blitt av. Får bare 4-5 av de nye hele tiden. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Har blitt 39 gen 2 her så langt. Dessuten sett en rekke bra på nearby, men ikke hatt mulighet å ta. Pokedexen sier 182 tatt og 188 sett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Jeg ser bare de samme 4-5 gen 2 hele tiden. Så lei av de grisene allerede Endret 17. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg ser bare de samme 4-5 gen 2 hele tiden. Så lei av de grisene allerede Screenshot_2017-02-17-23-13-23.png Nyff Nyff! Lenke til kommentar
Modnar Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Synes faktisk jeg finner overraskende mye variert. Tror jeg er på rundt 60 stk fra gen 2, inkludert babyene som allerede har vært tilgjengelige en stund. Bare å komme med gen 3 neste helg! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Har fanget 18 nye i løpet av dagen og sett 2 andre. Er på 167 fanget og 173 sett. Har sett flere grupper som har vandret sammen, men det har vært mindre aktivitet enn vanlig på gymene, det eneste nye er at endel har plassert inn Blissey. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Så noen nye i gyms i Oslo. Men fant skuffende få egentlig. Var mest de samme som jeg fant helt i starten som jeg også fant 8 timer senere. Hatcha to nye i 10km eggs. Og den forbanna grisen er jo verre enn Pidgey var. Endret 18. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Her har det vært mest griser og kaniner, og endel Wooper og Natu. En ting som har blitt forbedret nå er at man får mer candy til mer utviklet den er: 1. evolution: 3 candy. 2. evolution: 5 candy 3. evolution: 10 candy Dessuten får man dobbelt med candy når man bruker et Pinap-bær og klarer å fange den da. Det kan lønne seg å bruke ultra ball for å øke sjansen, så ikke bæret blir bortkastet. Ellers kan jeg ikke si jeg gleder meg til å treffe på Blissey i gymmer, den har jo enda høyere HP enn Chansey. Fordelen er at den har høyere CP så den er som regel ikke den man møter på først i en gym, men det blir vanskelig å ta gymmen helt ned. Lenke til kommentar
Modnar Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Noen som har funnet Unown, Heracross, Delibird eller Smeargle?Mistenker at noen av disse kan være region exclusive, eller utilgjengelige av andre grunner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Jeg telte 25 av de nye i pokedex (captured), 4 til som bare var seen. fant en snubbull på drammen stasjon isted som stakk av etter 4 ultra balls+razz Syns det er litt lite når det skal være 80 nye ute. Griser, spinarak, wooper og natu er det jeg har flest av. Endret 18. februar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Unown er ikke i spillet enda, heller ikke Delibird eller Smeargle, såvidt jeg har skjønt. Heracross har blitt sett i Amerika, og er antatt å muligens være regionexclusive der. Edit: fant dette bildet, vet ikke hvor legit det er, men. Endret 18. februar 2017 av Nevnarion Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Den der er veldig ikke legit. Ikke minst fordi, som du sier, er ikke Delibird i spillet, og i motsetning til hva du sier, er Unown det. Stemmer ellers veldig lite med hva jeg har sett mye av her, dog det varierer selvfølgelig med hvilke bioms som er i byen du lever i. Edit: Jeg henter all min kunnskap fra trainer Nick og Silph Road. Sistnevntes reddit er bra om du vil ha troverdige nyheter. Endret 18. februar 2017 av Thommesen Lenke til kommentar
Modnar Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg har Stantler, Corsola og Qwilfish. Har også sett Miltank. Så disse er ikke region exclusive. Litt kjipt om Heracross er det, for det er jo faktisk en bra Pokemon. Farfetch'd og Mr. Mime er for eksempel ubrukelige, og ikke stort mer enn et samleobjekt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Har sett flere nå som mener at Heracross heller ikke er eksklusiv, så det kan hende det ikke er noen regionlåste denne generasjonen. Noe som egentlig er like greit. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Her har det vært mest griser og kaniner, og endel Wooper og Natu. En ting som har blitt forbedret nå er at man får mer candy til mer utviklet den er: 1. evolution: 3 candy. 2. evolution: 5 candy 3. evolution: 10 candy Dessuten får man dobbelt med candy når man bruker et Pinap-bær og klarer å fange den da. Det kan lønne seg å bruke ultra ball for å øke sjansen, så ikke bæret blir bortkastet. Ellers kan jeg ikke si jeg gleder meg til å treffe på Blissey i gymmer, den har jo enda høyere HP enn Chansey. Fordelen er at den har høyere CP så den er som regel ikke den man møter på først i en gym, men det blir vanskelig å ta gymmen helt ned. En nesten enda bedre nyhet er at utviklede Pokemon også gir mer Stardust når de fanges, 300 for level 2 pokeys; ikke sikker på level 3 men de er heller ikke så vanlige. Lenke til kommentar
Modnar Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Enig i at vi ikke trenger flere region exclusives, særlig ikke i de verdensdelene som allerede har en fra før. Sør-Amerika og Afrika kunne kanskje fått en. Høydepunktet så langt: Bare synd den fikk et dårlig quick move. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå