Bytex Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Skulle stått CP120..eller CP60, for å understreke hvor meningsløst det er å endelig finne en Lapras når den har pisslav CP og elendige IV. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Oi, her har det vært stille i det siste. Jeg har begynt å jobbe så det har blitt lite spilling, men ikveld satte jeg inn tre pokemon i gymmer. I tillegg har jeg en som har stått i den samme gymmen i 15 dager. Lederen i den ene gymmen jeg satte inn en idag var på level 39, og ellers så jeg en på level 37. Det er vel sånn at det er de mest ivrige som holder på nå om vinteren, men så veldig mange er det ikke. Flere navn går igjen i flere gymmer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Jeg har for det meste parkert spillet til det er varmere i været. Så får vi se om det var et blaff som varte et sommerhalvår eller om de kommer seg på beina igjen. Endret 27. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Holder fortsatt på og fanger litt, og får poeng for et antall gym hver dag, men går ikke rundt flere timer om dagen og har lav terskel for å gå forbi en gym om det skal for mye til for å få den opp eller ned. Ser også at det er navn som går igjen nå. Over 900.000 poeng til neste nivå gjør at man ikke er for inspirert til å spille litt ekstra. Og med endel kandidater å fore opp så er det stjernestøv det stadig er for lite av. Litt kjipt å enda ikke å ha kommet over Lapras etter over etter 1829 km. Det er fortsatt morsomt å spille litt når man er på andre kontinenter og jeg samlet inn et par Tauros i USA i helga. Fikk et par med "Excellent" kast og det er jo "bulls eye". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Jeg stopper og tar over gym hvis den er lvl 2 eller 3 men ikke mere enn det. Jeg og 2 kompiser prøvde å ta ned en lvl 10 gym på Svalbard i jula, det ble for kaldt å fingre på mobilen i -6 og vind. De var bare lv 13-14 da. Fikk den ned 3 levels så hutra vi sånn at vi måtte inn. Mobilen likte visst ikke ekstrem kulde heller, den slo seg av tilfeldig. Nå har jeg skaffa en stylus med gummitupp som funker på mobilskjerm, så kan spille med hansker. Skal prøve det på fredag i Oslo. Endret 31. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg har brukt stylus m/ gummitupp + votter lenge, og det fungerer helt supert! Man merker at det er lite spilling når pokemonene holder seg lenge inne i gym, - jeg har hatt 5 stk i fire dager nå (én i tre uker, to i én uke og to i fire dager). Veldig greit å bare cashe inn fra sofaen hver 21. time. Jeg er på level 26, så har mer spilt jevnt og trutt og ikke veldig intensivt. Jeg fikk Lapras i egg i oktober, men jeg mangler bl.a. Dragonite og Chansey. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg stopper og tar over gym hvis den er lvl 2 eller 3 men ikke mere enn det. Jeg og 2 kompiser prøvde å ta ned en lvl 10 gym på Svalbard i jula, det ble for kaldt å fingre på mobilen i -6 og vind. De var bare lv 13-14 da. Fikk den ned 3 levels så hutra vi sånn at vi måtte inn. Mobilen likte visst ikke ekstrem kulde heller, den slo seg av tilfeldig. Nå har jeg skaffa en stylus med gummitupp som funker på mobilskjerm, så kan spille med hansker. Skal prøve det på fredag i Oslo. Et lite tips for at det ikke skal bli for kaldt for mobilen: Putte den delvis inn i en ullvott, og gjerne ha en håndvarmer oppi der i tillegg. Håndvarmer: http://www.biltema.no/no/Fritid/Jakt/Klar-og-beskyttende-utstyr/Handvarmer-2000031871/ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Idag så jeg en slik spiller for første gang. Så de eksisterer faktisk. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) For de som mangler Kabutops og befinner seg i nærheten av Bergen, så er det mengder av Kabuto i området rundt Festplassen. Tok meg 15 minutt å samle 6 stk, hvilket var de jeg hadde behov for i forhold til å kunne evolve. Chansey - noen plass i Bergen det er sjanse for å finne den? Endret 2. februar 2017 av emrossel Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Chansey - noen plass i Bergen det er sjanse for å finne den? Jeg vet ikke hvor godt dette kartet er, men du kan trykke på "Find pokemon spawns" og så velge Chansey. Da får du opp noen, men de spawner ikke så ofte: http://www.pokemonmap.no/#60.38802371697069,5.322704315185547,15 Endret 3. februar 2017 av Hanne9867 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Usj, ser det er mange som bruker kart. Traff idag på en som sa at det var "Greit at noen velger å ikke bruke kart". Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Nytt event på gang: http://forum.kvinneguiden.no/uploads/monthly_2017_02/image.png.3907768572e5f868539e9310e63babbe.png - Dobbelt så mye candy på å fange, klekke og overføre pokemon - Halve km.lengden på buddy pr. candy (f.eks. 1,5 km istedenfor 3 km) - Større sjanse for å finne rosa pokemon, bl.a. Chansey og Clefable. - Lure vil vare i 6 timer. Eventet er fra kl 20.00 norsk tid (11.00 AM PST) idag og til kl 20.00 norsk tid den 15. februar. Endret 8. februar 2017 av Hanne9867 3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 - Lure vil vare i 6 timer. Ikke helt tilpasset klimaet i Norge. Heldigvis kan jeg spille innendørs og det er visst gode spawn idag rett utenfor huset. Fanget både Snarlax og Dragonite hjemme idag tidlig. Kanskje jeg skulle slenge ut en lure og håpe på besøk av Lapras. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 - Lure vil vare i 6 timer. Ikke helt tilpasset klimaet i Norge. Heldigvis kan jeg spille innendørs og det er visst gode spawn idag rett utenfor huset. Fanget både Snarlax og Dragonite hjemme idag tidlig. Kanskje jeg skulle slenge ut en lure og håpe på besøk av Lapras. Hehe, nei men heldig når man når pokestop innenfra. Jeg når nesten et pokestop fra jobben, men er akkurat litt for langt unna. Bra å fange både Snorlax OG Dragonite, - jeg har ikke sett noen av de annet enn at jeg har én Snorlax fra egg. Håper på å få tak i Chansey nå da, - den er jo utrolig bra i gym! Ellers er det vel bare å kjøre på med eggklekking og fanging av pokemon, - jeg har spart opp noen engangs incubatorer fra eventet i jula. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Min sterkeste Chansey er bare på CP 847. Liker ikke plassere noen med under 2500 i en gym. Ellers er fortsatt stjernestøv det det det er størst knapphet på. Ser man fokuserer veldig på å samle candy nå. 28. februar kommer Mardi Gras og det er jo en fin anledning til å slippe nye figurer ut i gatene. Når de nye figurene kommer så kan det være bebhov for candy for å utvikle til eller fra dem. Mitt råd er å vente til 28. februar med å bruke opp det man får av ekstra candy nå. Lenke til kommentar
Modnar Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Ikke dumt å benytte anledningen til å samle Chansey-candies. Bare et tidsspørsmål før Blissey kommer. Den tåler enda mer, gjør over dobbelt så mye skade og har max CP på godt over 3000. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Synd at kulda avskrekker meg fullstendig fra å dra opp mobilen og få blå fingre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Kom på jobb, fant en Chansey. *wee* Så så jeg at det var en Lickitung noen hundre meter bortenfor, så jeg gikk på jakt etter den i tosifra antall minusgrader, ikke kledd for å vandre rundt ute. Veldig kald på fingra, men det var verdt det. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Det ble to nye i pokedexen idag, - Wigglytuff og Porygon. Jeg har hatt minimalt med tid til å spille, men har fanget flere Pyrogon, Jigglypuff og Clefable. Nå håper jeg bare at Chansey skal dukke opp, og i helgen får jeg bedre tid til å gå rundt. Jeg har Exeggcute som buddy, men de blir det vel også flere av nå. Mulig jeg bytter til en 5 km-buddy, siden de nå klarer seg med bare 2,5 km. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Vet ikke hvordan det er andre steder, men her i Sandefjord er Clefairy temmelig utbredt til vanlig også så for meg er dette helt pyton. De er overalt, hele tiden. Jeg liker at det er dobbel candy på alt, men jeg har null interesse av Clefairy, Jigglypuff og Lickitung, og jeg har ikke sett snurten av Chansey ennå. Denne eventen er litt meh i mine øyne, med andre ord. Men bedre enn ingenting, så klart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå