Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pga. sne og kulde sikret jeg meg kun 4 gym igår. Hadde fortsatt alle 4 igjen idag til mindre enn 2 minutter før jeg kunne cache inn igjen, men så forsvart 2 av dem rett før målstreken. :realmad:

Åh, det er ergerlig! :(

Etter at jeg oppdaget www.gymhuntr.com, har jeg sjekket gymmer rimelig ofte. Jeg har lagt merke til at flere høye gymmer har blitt levlet litt ned, for å kaste ut en, og så ha de blitt levlet opp igjen så en kan settes inn igjen. Noen må ha noen gode kamerater fra andre lag. Det er jo lettere å få en kamerat til å levle ned f.eks. 2000 poeng enn selv å levle opp 8000. Jeg regner med at flere hjelper hverandre på den måten, for hva er ellers vitsen med å levle litt ned. Om man skal tjene på det selv må jo gymmen levles helt ned så man kan sette inn en.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Har ikke merket noe rart med har et par ganger fått omtrent 20 ting på en pokestop.

 

Satset akkurat på en 98% Magicarp og så får den twister. :confused:

Muligens en kombinasjon av levling og nesten full inventory tror jeg når jeg tenker meg om...

Å få 20 ting på pokestop skal ikke overfylle inventory med 60 items :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Kom idag over en nivå 10-gym, men den hadde kun 6 pokemons. Etter at flere hadde kastet seg inn var den over 60.000 poeng. Det var en gjeng på nivå 35 som hadde forberedt og de hadde gjort nesten det samme på gymen ved siden av. Morsomt å komme over slikt og ikke lett å ta ned.

 

Har forresten fått 3 stk 10KM egg på rad med Magby.  :hm:

Lenke til kommentar

Jeg er i level 29 og har trasket mange kilometer. Jeg fant Lapras 100 meter hjemmefra da jeg tilfeldigvis sjekket hvilke pokemon som var i nærheten. Det var bare skikkelig flaks. Chansey har jeg ikke sett snurten av eller fått i noen av de 330 eggene jeg har klekket. Antar imidlertid at det kun er et spørsmål om flaks og tid. Fikk Porygon i går i et 10 km egg. Det er flaks.

Lenke til kommentar

Minstesøss har fått 9 Chansey-er fra egg i Trondhjem. Hu sitter på noen og 70 candy. Irriterende. Når hu får de nå, så konverterer hu dem bare til candy. Hu er så lei av å få dem.

 

Lapras har jeg fått 3 av i egg her (litt utenom Trondhjem), og har også sett den på radaren, uten at jeg har klart å finne ut hvor den er.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet kor man kan finne Lapras eller Chansey i Norge?

Tror nesten man er nødt til å jukse med kart for å finne dem. Har gått 1670 km og klekket 369 egg, men har ikke sett snurten av Lapras.

 

Jeg har 7 stk, 4 i fra egg (1258 klekket).

De tre andre er fanget 200 m i fra der jeg bor, helt uten kart eller annet.

 

Det hjelper å bruke kart, enten til å finne dem direkte, eller til å lære seg hvor de muligens spawner. Hva som er juks eller ikke er vel opp til hver enkelt når det gjelder kart. 

Lenke til kommentar

Jeg er i level 29 og har trasket mange kilometer. Jeg fant Lapras 100 meter hjemmefra da jeg tilfeldigvis sjekket hvilke pokemon som var i nærheten. Det var bare skikkelig flaks. Chansey har jeg ikke sett snurten av eller fått i noen av de 330 eggene jeg har klekket. Antar imidlertid at det kun er et spørsmål om flaks og tid. Fikk Porygon i går i et 10 km egg. Det er flaks.

Lapras har jeg aldri sett snurten av, men Porygon har jeg fanget to av i det fri.

Lenke til kommentar

Hvor mye spiller dere for tida? Jeg har falt nesten helt av. Innvirkende faktorer, surt vær, trege animasjoner i spillet og andre forhold som gjør spillet går i sirup. Synes spillet er til mer irritasjon enn glede når alt går så sakte.

 

Har alltid syntes at spillet er for tregt, men man legger ekstra godt merke til det når man står og fryser mens man venter på å bli ferdig med en sekvens.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Av de mer sjeldne har jeg bare fått én av hver av disse i egg: Aerodactyl, Snorlax og Lapras. Jeg mangler bl.a. Dragonite og Chansey. Det handler nok mye om flaks og uflaks, og det å være på rett sted til rett tid. På facebook er det flere grupper, bl.a. i Oslo, hvor man kan få info om hvor de forskjellige spawner.

Jeg pleier å ta minst ett pokestop og én pokemon pr. dag for å få med dags- og ukesbonusen, og så tar jeg gymmer når jeg likevel er i nærheten. Når jeg er i områder med mange pokestops, pleier jeg å fylle opp med items. Til uka skal jeg begynne i jobb som regnskapsfører, så da kan jeg ikke gå rundt i byen. Det er et pokesop like utenfor og noen pokemons, så jeg får nok spilt litt likevel.

Lenke til kommentar

Kart er veldig av og på. Noen virker fortsatt men scanner aldri, eller bare av og til, fordi de må sende requests til serverene for å scanne omgivelsene og blir blokket eller lagget ut av Niantic. Også har man sånne til mobil som krever å lage dusinvis av falske kontoer og logge på med alle samtidig og risikere banning og fandens oldemor hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som har sett eller fått Kabutotops uten å ha Kabuto som buddy?

Ja, jeg har utviklet Kabutops, takket være at jeg fått Kabuto i egg + at jeg har sett den én gang ellers. Jeg har sett veldig få Omanyte, Vulpix, Doduo, Diglett, Growlithe (min buddy nå), Abra, Exeggcute, Dratini og Koffing. Jeg må nok ta meg en tur til Oslo snart. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...