Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke gå ned i sentrum og ta dagens pokestop engang. Men klarte å opprettholde streak-bonusen på captured i det minste siden det alltid poppet opp et par rundt huset til foreldrene mine når jeg sjekka.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forøvrig imponert over at du har klart å få så mange som minst 2400 candy, jeg har hatt mer enn nok med å få 400.

På de riktige stedene, slik som Aker Brygge, er det stort sett bare å plukke Magicarp til man blir lei. Og med Plus så kan man plukke pokemons i ett sett, ser at jeg totalt har fanget 9222 pokemons. Synd at Plus kun klarer fange de enkle.

Det er absolutt greit å ha en sterk agrepsrekke av Gyarados. :cool:

Lenke til kommentar

Er forøvrig imponert over at du har klart å få så mange som minst 2400 candy, jeg har hatt mer enn nok med å få 400.

På de riktige stedene, slik som Aker Brygge, er det stort sett bare å plukke Magicarp til man blir lei. Og med Plus så kan man plukke pokemons i ett sett, ser at jeg totalt har fanget 9222 pokemons. Synd at Plus kun klarer fange de enkle.

Det er absolutt greit å ha en sterk agrepsrekke av Gyarados. :cool:

Jeg har ikke fått vært i Oslo og spilt ennå, men det er noe som står på planen iår. På facebook-sida til Oslo og Akershus får man endel info om hvor de forskjellige befinner seg: https://www.facebook.com/groups/152047468549723/?ref=ts&fref=ts

Ellers skal jeg definitivt besøke Aker Brygge, for Gyarados er kjekt å ha! :) Jeg har bare fanget i underkant av 2000 totalt, så ligger laaaangt etter deg.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Sikkert fint men jeg får ikke bort søke/scannevinduet på mobil som dekker 90% av skjermen..

Ok, - så dumt. Jeg bruker iPad, og selv om jeg ikke får bort søkevinduet, er skjermen stor nok til at jeg fint kan se kartet. Det er veldig greit å se gymmene på denne måten, for da kan man se hvordan det går med gymmene man har pokemon i + at man finner gymmer som er enkle å ta ned eller har få poeng å levle opp.

Lenke til kommentar

Idag har jeg funnet ut at en Chansey på CP 1000 er verre å slå enn en Snorlax på CP 3000. Jeg var et par sekunder unna på det beste, men ga opp da jeg ble for kald på fingrene. Ellers fikk jeg satt inn i 4 gymmer, og kunne tatt enda flere om jeg ikke hadde cashet inn så tidlig. Jeg satte inn en ekstra, og nå etter 3 timer står alle fem der fortsatt. Endelig fikk jeg også en babypokemon i egg, - Togepi.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Tja, en snorlax på 2800+ med riktig move set er kanskje det eneste som gir utfordring.

Jeg orker ikke stort av Pokémon på vinteren. Tok to gyms i går det var bare å hoppe inn i. Selv det var en kald opplevelse.

Veldig synd da jeg hadde en lang streak med 10 gyms hver dag, masse xp, mange klekte egg og candy fra buddy. Egentlig skulle jeg  ha gått for å få candy til å levle opp Dragonite, men det er et ork i dette været.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hva skjer med alle starterene overalt nå? Er det en tidsbegrenset event jeg ikke har fått med meg?

Ja: http://www.imore.com/pokemon-go-holiday-event-everything-you-need-know

Jeg legger til litt ekstra info ;)

Pokemon GO Christmas Event Phase 2: Starts December 30th – Ends January 8

Lure Modules will last 60 Minutes, instead of the standard 30 Minutes.

Increased Spawn Rate of Generation 1 Starters. (This means Increased Spawn Rate of Pokemon such as Charmander, Charizard, Squirtle, Blastoise, Bulbasaur, Venusaur.)

Lenke til kommentar

Tja, en snorlax på 2800+ med riktig move set er kanskje det eneste som gir utfordring.

Jeg orker ikke stort av Pokémon på vinteren. Tok to gyms i går det var bare å hoppe inn i. Selv det var en kald opplevelse.

Veldig synd da jeg hadde en lang streak med 10 gyms hver dag, masse xp, mange klekte egg og candy fra buddy. Egentlig skulle jeg  ha gått for å få candy til å levle opp Dragonite, men det er et ork i dette været.

Når man kommer til mars/april har det blitt mer sol og varmere, så da blir det lettere å være ute. Her kan man nå noen gymmer fra bil, men det er jo best å spille ved å gå rundt. Det er ikke så mange som spiller nå, for det er de samme navnene som går igjen i gymmene, men til gjengjeld er de veldig ivrige og spiller nok til hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg og to kompiser prøvde å ta ned en lvl 10/52000 gym på svalbard i romjula, DET var kaldt det. Vi ga opp etter å tatt vekk 20000 prestige :p Dagen etter var den 52k igjen. Er noen hyperaktige thaifolk der oppe. Masse spillere over lvl 30, den høyeste er 38.

Det skal også sies at vi var hhv lv 13, 16 og 26, lite effektivt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...