Hanne9867 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Det høres fristende ut, BadCat, men jeg er litt usikker på hva samboeren synes om at jeg bare stikker avgårde sånn... Mulig dere har noen severdigheter jeg kan si at jeg skal besøke, hehe.Igår var jeg i nærheten av en level 9 gym som manglet 9000 på å bli level 10. De to dårligste var på ca CP 2400, så da prøvde jeg ikke siden den med høyest CP jeg kunne bruke var på ca 1700. Jeg hadde jo også blitt den dårligste i gymmen om den hadde passert 50k.Snorlaxen min står forøvrig i gym på 17. dagen, så den får jeg ikke brukt, men det tikker inn coins på den da og det er flott. Du får spørre om tillatelse eller tilgivelse. Hehe, ja pokemonjakt går nok greit, men..... Snorlaxen min ble forøvrig kastet ut av gymmen på selveste julaften, men jeg tjente da 180 coins på den. Nå blåser det mye og mer skal det bli, men i vest er/blir det myyye verre. Ikke enkelt å være pokemonjeger nå, men det lønner seg uansett å snurre pokestop for å få incubatorer. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Tror ikke jeg orker å snurre noe mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 I går orket jeg ikke gå ut i det herlige været, og i dag er det så glatt at jeg ikke tør gå ut. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 I går orket jeg ikke gå ut i det herlige været, og i dag er det så glatt at jeg ikke tør gå ut. Brodder anbefales! Jeg orket ikke å gå ut i vindværet igår, men idag skal jeg en tur til byen og bl.a. samle fra pokestops, selv om jeg har blitt forkjøla. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 < klysemodus > Skjønner ikke at folk absolutt skal bo et sted hvor de ikke når pokestops og flere nests uten å gå utendørs </ klysemodus > Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Haha, ja bare gni det inn Man kan nå mange pokestops, gymmer og pokemons fra (helst parkert) bil også, så ikke helt nødt til å være utendørs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 I går orket jeg ikke gå ut i det herlige været, og i dag er det så glatt at jeg ikke tør gå ut. Brodder anbefales! Jeg orket ikke å gå ut i vindværet igår, men idag skal jeg en tur til byen og bl.a. samle fra pokestops, selv om jeg har blitt forkjøla. Har både mange forskjellige brodder og overprisa, "gode" piggsko, men det hjelper meg ikke så mye, for selv om jeg er tung nok til at de skal gå godt ned i isen og sikre meg mot fall, sklir jeg fortsatt med dem på, og blir både gul og blå. Og får hjernerystelse. Det skjer hver vinter. Vel, hjernerystelsen skjer vel bare annenhver vinter, jeg klarer stort sett å holde den unna, men så lenge det er ustrødd hålke, går ikke jeg ut. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Bah... Det er jo bare samme pokemons over alt. Går jo dager mellom hver gang jeg fanger en ny føler jeg. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Det finnes mer konstruktive aktiviteter å bruke tida på og spillet er ganske grunt og meningsløst når man kommer forbi lvl 30 og har en lineup som enkelt tar ned gyms. I grunnen er det ikke engang vits å ta ned gyms med tanke på hva man får for å gjøre det og uten å ta gyms er det ikke engang vits å same Pokémon for å ha på måfå og ikke til å bruke til å angripe og forsvare gyms. Jeg har stort sett gått med pokemon for å trene opp en svekket ankel, ikke fordi spillet er givende. Endret 27. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Finner det ganske greit å bruke det til og fra jobb, og på jobb, for den saks skyld, men det blir ikke mye eggklekking før sne og is forsvinner, og temperaturene nærmer seg shortsvær (dvs. 10 varmegrader). Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Herover er det et par stykker på level 38 som spiller veldig aktivt, og seinest idag var en av dem på pletten. De tilhører rødt lag, og samtlige gymmer, ca 10 stk, var røde. En litt mindre by jeg kjørte forbi idag, har to gymmer, - de var blå men level 10. Imorgen skal jeg til et område som pleier å ha mer blått, så da håper jeg å tjene noen coins. OBS: Nye gaver til nyttår: https://rankedboost.com/pokemon-go/christmas/ List of Phase 2 Pokemon GO Christmas Event Gift Boxes December 30 – January 3 Players will be able to purchase another 3 NEW Item Pack Gift Boxes. These Boxes will include Incense, Lure Modules, Lucky Eggs, Poké Balls, and Great Balls. The exact amount of each item is still unavailable at the moment. Bronze BoxBronze Box | 460 Coins PoGo Christmas Event BoxSilver Box | 980 Coins Pokemon GO Christmas Gold BoxGold Box | 2480 Coins Unavailable Unavailable Unavailable Endret 27. desember 2016 av Hanne9867 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Ser at jeg gjorde en blemme med å spare på maxrevives. Det viste seg at de kun kunne brukes på pokemons som var 100% stått ut, Igår kom jeg til en mindre by og fant ut at jeg skulle "male byen rød" så jeg tok ned alt av gym der og klarte for første gang gå tom for styrkedrikk. Plukket også opp en Magby og indexen går nå til 240. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Hm, det må da være kjekt å ha maxrevives. Om du går tom for div. potions er det verre, men som regel er det ikke noe problem å la pokemonen besvime helt og så bruke maxrevives. Hvis man har lite revives kan man, i tillegg til å bytte pokemon før den besvimer i kamp, også ta power opp. Det er riktignok ikke så smart å powre opp hva som helst Endret 28. desember 2016 av Hanne9867 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hm, det må da være kjekt å ha maxrevives. Om du går tom for div. potions er det verre, men som regel er det ikke noe problem å la pokemonen besvime helt og så bruke maxrevives. Joda, om man tar ned alle på gymen uten å bli slått ut så. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hm, det må da være kjekt å ha maxrevives. Om du går tom for div. potions er det verre, men som regel er det ikke noe problem å la pokemonen besvime helt og så bruke maxrevives. Joda, om man tar ned alle på gymen uten å bli slått ut så. Da får du nok gå for litt høyere level gymmer. Ellers får man mange flere av diverse potion fra pokestops enn revive, så det går som regel greit å fylle opp igjen. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 GODT NYTTÅR! Det har vært så stille her inne, - håper dere bare har vært så ivrige til å spille at dere ikke har hatt tid til å poste her. Idag byttet jeg til Grimer som buddy, etter å ha gått 132 km med Magicarp. Min beste Magicarp har CP 122 og IV 93, så jeg ser an litt til med evolvinga. Igår satte jeg inn flere i gymmer, og tre av dem er der fortsatt (håper det holder i et par timer til....) Jeg syntes ikke så mye om nyttårsgavene heller, jeg. Jeg får heller investere i lucky egg fordi det gir best valuta for pengene synes jeg. Nå er det jo 60 min på lure t.o.m. den 8., så regner med at mange setter igang det så ingen grunn til ikke å spille. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Må innrømme at interessen for spillet har falt dramatisk for min egen del. Så mye uutnyttet potensiale som ikke kommer jevnt og trutt med oppdateringer. Føler at det blir "too little too late" over hele linja. Men er mulig jeg bare trenger å få motivasjonen tilbake. Edit: for å si det annerledes; det er jo moro med special events, men jeg vil gjerne ha et spill som også er underholdende når det ikke er events på gang. Endret 1. januar 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Joda, om man tar ned alle på gymen uten å bli slått ut så. Da får du nok gå for litt høyere level gymmer. Det finnes ikke her. Og ser ingen spillere som er over nivå 30. Har gått 622 km for å fore opp mine 3 Snorlax og de er fortsatt sultne. Magicarp finner jeg så mye av at jeg ikke trenger det som buddy. Er usikker på hvilken kandidat jeg skal satse på for min 6. Gyarados, Har en Magicarp på 98%, men den er kun på 106 CP og er på Lvl 17. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Min interesse har vært 1% i jula, skjer ikke så mye på denne fronten før det er varmere i været. Har ikke bil. Men godt nyttår alle Endret 1. januar 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg spiller ikke hver dag, men prøver ihvertfall å ta ett pokestop og én pokemon pr. dag for å få med de daglige bonusene + incubatorene vi får nå fram t.o.m. den 3. Ellers merker jeg at det er færre som spiller, spesielt ute på bygda. Jeg klarte for første gang å cashe inn for 3 pokemon på dag 2, og fortsatt er det to igjen. Mange har nok gått lei, for været her på Østlandet kan jo ikke bli bedre, før kunne det være både 20 - 30 kuldegrader og masse snø på denne tiden. robertaas: Jeg er ingen ekspert, men vil tro Magicarpen på 98% er best å evolve. Den er vel ganske rimelig å powre opp, men det bør du vente med og se hvilke moveset Gyaradosen får. Evt. kan du vente og se om du får en enda bedre Magicarp mht. CP og IV. Er forøvrig imponert over at du har klart å få så mange som minst 2400 candy, jeg har hatt mer enn nok med å få 400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå