Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Jeg venter på et Christmas event, og søker stadig på google etter hint. Det siste er at det visstnok skal legges inn presanger med forskjellig verdi, - blir spennende å se hvordan vi skal få de og hva de inneholder. Forhåpentligvis inneholder de div. vi må kjøpe i dag, for eksempel incubatorer.

Hvis du kjørte vestover med traktoren og hjelp til med å overta gyms skulle jeg ha sponset noen incubatorer på deg. :tease:

Hehe, ja traktorkjøring er ypperlig eggklekkingshastighet, så jeg hadde nok gjort unna noen egg fra Østlandet til Vestlandet. :D

Dessuten skulle jeg gjerne hatt pokemon i minst 10 gymmer samtidig, men det tar så uendelig lang tid å kjøre med ca 30 km/t. ;) ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres fristende ut, BadCat, men jeg er litt usikker på hva samboeren synes om at jeg bare stikker avgårde sånn... ;) Mulig dere har noen severdigheter jeg kan si at jeg skal besøke, hehe.

Igår var jeg i nærheten av en level 9 gym som manglet 9000 på å bli level 10. De to dårligste var på ca CP 2400, så da prøvde jeg ikke siden den med høyest CP jeg kunne bruke var på ca 1700. Jeg hadde jo også blitt den dårligste i gymmen om den hadde passert 50k.

Snorlaxen min står forøvrig i gym på 17. dagen, så den får jeg ikke brukt, men det tikker inn coins på den da og det er flott. :)

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Har tatt opp igjen spillet, men jeg spiller langt mer casual enn jeg gjorde i sommer. Merker at det stort sett er de samme pokemonene som går igjen på samme steder, med bare et unntak - Pikachu er plutselig over alt!

Det er pga. dette: http://pokemongolive.com/en/post/johto-holiday/

Du finner ekstra mange Pikachu med nisselue fram til 29. desember kl 10.00 PST, dvs. kl 19.00 norsk tid.

Den beholder også nisselua når den blir evolvet til Raichu

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Det høres fristende ut, BadCat, men jeg er litt usikker på hva samboeren synes om at jeg bare stikker avgårde sånn... ;) Mulig dere har noen severdigheter jeg kan si at jeg skal besøke, hehe.

Igår var jeg i nærheten av en level 9 gym som manglet 9000 på å bli level 10. De to dårligste var på ca CP 2400, så da prøvde jeg ikke siden den med høyest CP jeg kunne bruke var på ca 1700. Jeg hadde jo også blitt den dårligste i gymmen om den hadde passert 50k.

Snorlaxen min står forøvrig i gym på 17. dagen, så den får jeg ikke brukt, men det tikker inn coins på den da og det er flott. :)

Du får spørre om tillatelse eller tilgivelse. :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er et Christmas event endelig bekreftet, og starter 25. desember.

UPDATES

2016. 12. 23

The holiday season has arrived! Celebrate it with us!

Pokémon GO Holiday

Trainers,

As the year draws to a close, we want to give you a great way to celebrate the end of the year with Pokémon GO. For the next couple of weeks, you’ll have even more reason to explore the world with your friends and family while you enjoy our year-end event.

Don’t miss out on an increased chance to hatch a Togepi (and other Pokémon)! Starting the morning of December 25, 2016, and through the afternoon of January 3, 2017 (PST), PokéStops will award one single-use Incubator each day after your first Photo Disc spin. As you visit PokéStops during this time period, there will be a greater chance of finding Eggs that hatch Togepi, Pichu, and several other recently found Pokémon, originally discovered in the Johto region. Special Pikachu wearing festive hats will also be staying around a bit longer! You are more likely to find these limited-edition Pikachu during the time period of this celebration.

In addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered. This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise! As a way to increase your chance to encounter one of these Pokémon, Lure Modules will also last for 60 minutes instead of 30 minutes.

Get up and go!

—The Pokémon GO team

Lenke til kommentar

Har et par ganger opplevd å få en feilmelding når jeg trener i gym. Kommer opp "error", så blir jeg kasta ut av kampen uten noen form for oppsummering, men xp jeg har tjent har blitt lagt til. Det blir dog umulig å trene mer, da jeg får feilmeldingen umiddelbart om jeg prøver igjen.

Hjelper ikke å restarte appen.

Kjent problem? Noen fix?

Dette har to ganger resultert i at jeg har trent opp gymmet til neeesten ny level, men ikke nok til at jeg får inn en mon. Neste gang jeg er på samme plassen hadde da noen andre tatt "min" plass.. i level 10 gym.. veldig irriterende!

Lenke til kommentar

Har et par ganger opplevd å få en feilmelding når jeg trener i gym. Kommer opp "error", så blir jeg kasta ut av kampen uten noen form for oppsummering, men xp jeg har tjent har blitt lagt til. Det blir dog umulig å trene mer, da jeg får feilmeldingen umiddelbart om jeg prøver igjen.

Kjent problem? Noen fix?

Dette har to ganger resultert i at jeg har trent opp gymmet til neeesten ny level, men ikke nok til at jeg får inn en mon. Neste gang jeg er på samme plassen hadde da noen andre tatt "min" plass.. i level 10 gym.. veldig irriterende!

Har hatt det flere ganger, kommer alltid ubeleielig. Det hjelper heller ikke å restarte mobilen som fikser enkelte andre problemer med appen. Må bare gi opp den gymen det forekommer ved.

Lenke til kommentar

In addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered. This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise!

Disse er jo helt vanlige, de kunne like godt hatt ekstra mange pidgey.

Sitter og venter med 249 evolves linet opp, men det ser dårlig ut for dobbel XP med det første. :shrug:

Lenke til kommentar

Kjent problem? Noen fix?

Jeg har opplevd det om jeg har kommet meg for langt unna gymmen når kampem har vært ferdig. Ellers står det litt om gym error her: http://www.parentherald.com/articles/63489/20160826/pokémon-go-best-tips-tricks-avoid-gym-errors-during-battles.htm

Lenke til kommentar

Noen som har testet ut jule-eventet ennå? Jeg gikk akkurat en tur til mitt nærmeste pokestop, 2 km unna, og hentet 7-dagersbonusen min, og da fikk jeg 22 items inkl. 1 incubator. Julegavene, som noen fant ut for en stund siden at skulle komme med, må vi betale for. Man finner ut hva de inneholder ved å trykke på de, og det er mest pokeballer, incense og incubatorer, - verdien er høyere enn det man betaler. Likevel synes jeg de godt kunne spandert noe på oss da, - gaver skal liksom være gratis og noe man får. ;)

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

In addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered. This means a greater chance to catch Bulbasaur, Ivysaur, and Venusaur, as well as Charmander, Charmeleon, and Charizard, plus Squirtle, Wartortle, and Blastoise!

Disse er jo helt vanlige, de kunne like godt hatt ekstra mange pidgey.

Sitter og venter med 249 evolves linet opp, men det ser dårlig ut for dobbel XP med det første. :shrug:

Kanskje for deg, jeg har sett 5 squirtles siden juni, to bulbasur og en charmander, samt en charmeleon. :p

Og jeg er svært fornøyd med at det var så billig å kjøpe baller, og at man får med incubators og incense. Nå trenger jeg ikke ultra balls eller incense, men stor stas med incubators og flere great balls. Klarte å bruke opp 100 på et par uker, og når man plutselig bare får vanlige pokeballer opp og i mente, så var det greit bare å svi av en femhundrelapp på dette nå.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at det var noen fine gaver, jeg. ;) Incubatorer er greit, men incense gir lite pokemon og baller får man fra pokestops. Her er en oversikt over innholdet. Great balls og ultra balls får man ikke kjøpt i shop, så de er litt vanskelige å verdisette.

Special box (250 coins): 10 great balls, 2 incubatorer (300 i shop)

Great box (550 coins): 20 great balls, 2 incense (160), 4 incubatorer (600)

Ultra box (1500 coins): 20 ultra balls, 25 incense (1250), 6 incubatorer (900)

Lenke til kommentar

Får aldri nok great balls, siden det er det jeg bruker mest av. Veldig hendig å kunne kjøpe flere. Og så er det greit med billigere pris på incubators, særlig nå som det er større sjanse for å klekke de nye babyene, om man beveger seg ut i stormen – noe alle instanser anbefaler en å la være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...