Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må huske å bytte den neste også før den svimer av eller så går det tilbake til den første som da har lav hp og kan komme til å svime av.

Flott, - da skal jeg huske på å bytte i vei, eller gå ut når jeg har slått en eller flere. Man kan vel bare bytte blant de 6 som blir valgt, så når de er nesten oppbrukt må man avslutte?

Jeg har massevis med div. potion, men nesten ikke revive. På denne måten trenger man nesten ikke å bruke revive, annet enn på de som blir slått ut av gymmer. Jeg var oppe kl. 03.30 i natt for å cashe inn for en, og nå til natten blir det kl 00.30 om den fortsatt holder seg der.

Lenke til kommentar

Jeg har alt for mange revives fordi jeg ikke gidder å styre med gyms. Synd vi ikke kan trade items :) Sletta 75 sist jeg var i oslo for å gjøre plass til flere baller.

Hehe, ja jeg skulle gjerne hatt flere. Nå skal jeg prøve sånn BadCat har lært meg, så da trenger jeg forhåpentligvis ikke så mange lenger.

Du burde prøve deg i gyms, - det er kjempegøy og artig å se hvor lenge pokemonene holder seg der. Lave level gymmer er enkle å komme inn i, mens i høye level gymmer holder de seg inne lenger. Jeg bruker ikke penger i spillet, så dette er den eneste måten å tjene til div. på. Ellers hadde det nok vært mer lønnsomt og kjøpt coins med tanke på all tid og bilkjøring (bor et par mil unna nærmeste gym) jeg bruker på gymmer.... ;). Det eneste er at jeg sparer penger på å gå etter pokemon, gymmer og pokestops fremfor å gå i butikker. Utrolig at jeg har fått somlet meg til å kjøpe julegaver oppi all spillingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 


 

Du må huske å bytte den neste også før den svimer av eller så går det tilbake til den første som da har lav hp og kan komme til å svime av.


Ser ikke helt målet med dette. Man mister jo tid og poeng på byttingen. Synes det er mye bedre å bruke alle maksimalt helt til de blir slått ut. Og bruker man revive så får man jo 50% helse med på kjøpet på vanlige revives eller 100% med max revives.

 

Er på 32 og min sterkeste er en 100% Dragonite på CP 3146. Sammen med en angrepsrekke på 5 Gyarados over 2800 tar jeg ned det meste. :w00t: Dragon Claw som min sterkeste Dragonite har som move synes jeg derimot er helt ubrukelig så jeg har sluttet kaste bort tid på å bruke det.

 

 


 

Nå har jeg 85 revives..noen som har lyst på før jeg sletter 50 til? :p


Har igjen 41 revives og 71 max revives nå. Man trenger såpass om man går løs på et par nivå 10 gym. :whistle: Endret av Larzen_91
Flettet sammen 2 innlegg.
Lenke til kommentar

Du synes og du synes, poenget er at hun går tom for revive og ikke kan holde på slik akkurat nå. Det går i sykluser. Har man mange store potions bruker man dem til helbreding. Har man man mange revives får man 50 eller 100% helse fra dem, men ved vanlig revive må man også bruke mange mindre potions for å fylle opp helsa.

 

Jeg bruker som regel 1-2 hyper potion etter en runde og det er raskere enn å svime de av med mindre man har usannsynlig mange store revives.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke la de fortsette å besvime når jeg nesten ikke har revive. På pokestops får man mye mer av div. potion enn revives, så det er best å ikke bruke for mye revive.

 

Man får ingen poeng om man går ut av kampen før den er vunnet, men må man begynne på nytt med den pokemonen man møter når man bytter pokemon også? Jeg har prøvd å google, men finner lite om sånt.

Lenke til kommentar

nei når du bytter ut fortsetter den der du slapp. Men jeg syns det er knotete å begynne å velge pokemons i lista mens jeg er inne i en battle. Så gidder ikke styre med bytting. Og når noen slås ut, roterer de du byttet ut tilbake med samme helsa som før så det blir bare knoting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Siste nytt på oppdateringsfronten, men ikke det vi håper på (ennå...):

 
2016. 12. 19
Pokémon GO updated to version 0.51.0 for Android and 1.21.0 for iOS
 

Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.51.0 for Android and 1.21.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

  • The bug that caused incorrect vibration notifications has been fixed.

  • Day and night modes have changed to more accurately reflect the Trainer’s current time of day.

  • Minor text fixes.

—The Pokémon GO team

fb_logo.png twtr_logo.png gplus_logo.png
 
 
 
©2016 Niantic, Inc. ©2016 Pokémon. ©1995-2016 Nintendo / Creatures Inc. / GAME FREAK inc.
Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Jeg venter på et Christmas event, og søker stadig på google etter hint. Det siste er at det visstnok skal legges inn presanger med forskjellig verdi, - blir spennende å se hvordan vi skal få de og hva de inneholder. Forhåpentligvis inneholder de div. vi må kjøpe i dag, for eksempel incubatorer.

Hvis du kjørte vestover med traktoren og hjelp til med å overta gyms skulle jeg ha sponset noen incubatorer på deg. :tease:

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...