Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, på Østlandet er det flotte forhold for pokemon-jakt, mildt og opphold. Det eneste er at det er glatt der det ikke er strødd, så har hoppet over noen pokestop for ikke å risikere 1. iPaden, 2. Beinbrudd. Jeg må kjøre et par mil for å komme til de nærmeste gymmene og enda ei mil for å komme til flere. Nærmeste pokestop er 2 km unna (inne på en kirkegård) og neste er 7 km unna.

Det sistnevnte skal jeg snart begynne å jobbe ved, men rekker det ikke innenfra, og tror ikke sjefen liker at jeg stikker ut hvert 5. minutt, hehe. ;)

Lenke til kommentar

Ser stor forskjell på hotellene jeg havner på. I sommer var jeg en på et hotell hvor det var helt dødt og nærmeste pokestop var flere kilometer unna. Denne helgen er jeg på et hotell hvor jeg fra rommet har nådd 6 pokestops og til og med fanget en Dratini.

 

For meg har balensen endret seg, kommer over for lite pokemons nå. Måtte tidligere slå av varslingen av pokemons og kun bli varslet om pokestop. Nå er det motsatt, har av varsling av pokstop og har på varsling om pokemons.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Jeg er så spent på hva de kommer med den 12. Noe er vel nye pokemons, men håper Christmas-eventet begynner da også. Jeg merker at det har blitt lettere å levle opp, for nå har jeg hatt en Snorlax i gym i tre dager og en Schyter i gym i to dager (i og med at jeg skriver dette forsvinner de vel snart ut igjen, hehe. :p) Sistnevnte har en IV på 100% og de beste move set, så den skal jeg definitivt spare på.

Lenke til kommentar

Jeg åpna PoGo, og sjekka nearby.

BB0nVuCm.png
vsqSPkDm.png

Fuck that, tenkte jeg, og la fra meg mobilen. Sjekka igjen for 20 min siden.

Denne gangen var den mye nærmere. Bare rett nedi gata her, 100 - 200 meter å gå. Null stress joggedress, liksom. :D

Så jeg slår av WiFi og setter på mobildata, kobler hodetelefonene på mobilen, setter på colasangen på den i stedet for på PC-en, og går ut. Halvveis ned til pokéstoppet, ligger jeg plutselig på ryggen og ser opp i skyene. Satan, midt i krysset var det plutselig ikke strødd, og bare såpeglatt så langt øyet kunne se. Jeg reiser meg opp, og går på snørra og ender opp med å måtte krype / åle meg bort til grusen noen meter unna. Digg!

WCU7c7ym.png
ooqZqIFm.png

10 CP og shitty stats; det var verdt det, selv om det nå gjør vondt å sitte.

Lenke til kommentar

Godt det gikk bra med telefonen da, og at det ikke gikk verre med deg. Husk brodder! Pokemonjegere har ikke tid til å bryte av hverken armer eller bein. ;) Jeg skal til byen og handle litt julegaver imorgen, så da blir det litt pokemonjakt. Herover har jeg ikke sett snurten av Pikachu, så håper jeg finner noen imorgen. Bra at de har fått på plass nearby mange steder så det går an å finne de en er på jakt etter.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...