Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har testet ut den nye nearby-funksjonen, og de som vises ved pokestop er ved pokestop. Det er mye bedre enn sånn som det har vært, men den viser altså bare de som er ved pokestop.

Idag fikk jeg endelig en Snorlax i et 10 km egg, med IV på 80%. Moveset er Zen Headbutt og Hyper Beam, så ganske bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet ut den nye nearby-funksjonen, og de som vises ved pokestop er ved pokestop. Det er mye bedre enn sånn som det har vært, men den viser altså bare de som er ved pokestop.

Idag fikk jeg endelig en Snorlax i et 10 km egg, med IV på 80%. Moveset er Zen Headbutt og Hyper Beam, så ganske bra.

Er ikke det det beste defence moveset på Snax da? :)

Lenke til kommentar

 

Jeg har testet ut den nye nearby-funksjonen, og de som vises ved pokestop er ved pokestop. Det er mye bedre enn sånn som det har vært, men den viser altså bare de som er ved pokestop.

Idag fikk jeg endelig en Snorlax i et 10 km egg, med IV på 80%. Moveset er Zen Headbutt og Hyper Beam, så ganske bra.

 

Er ikke det det beste defence moveset på Snax da? :)

Body Slam er visst best fordi den er vanskeligere å dodge enn Hyper Beam.

https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/143

Lenke til kommentar

Det er jammen meg noen som er oppe om natta og tar gymmer nå også. Ved 18-tida igår satte jeg inn en Slowbro i en gym, og mellom kl 24.00 og 06.00 forsvant den. Gymmen er i et område med et langhus fra vikingtida og noen gamle gravhauger, hvor man må gå et stykke, men det tydelig at ikke alle er like mørkredde, hehe. ;)

Lenke til kommentar

Hadde en spesiell opplevelse i Eindhoven i helgen: Så en gym med ledig plass som så ut til å ligge i en park med vollgrav rundt. Da jeg kom dit viste det seg å være en veldig herskapelig privat eiendom med stengte porter som lå innenfor vollgraven. Gikk over den broen som var nærmest gymen og stod ved siden av porten, men jeg var fortsatt litt for langt unna. Vet ikke om det skjer for alle, men figuren min bruker å virre litt frem og tilbake om jeg blir stående en stund så jeg visste at jeg bare måtte vente litt så ville jeg kunne nå gymen. Mens jeg stod det kom det ut av porten av mann som lignet helt utrolig mye på millionæren Lebowski i Big Lebowski.

dude-tt-width-604-height-403-crop-0-bgco

Han så strengt på meg og for å vise at jeg ikke hadde noen uærlige hensikter så tiltet jeg mobilen slik at han så skjermen og sa noe om "looking for Pokemons". Ble da overrasket over at han også hørtes ut helt som personen i filmen.

"Are you not an adult, Sir?"

"Yes, but....."

"It's a game for children"

Det holdt en god stund, men der fikk Lebowski antagelig barn på besøk for nå fikk jeg tilbake en oppbanket Snorlax.

Lenke til kommentar

 

Hadde en spesiell opplevelse i Eindhoven i helgen: Så en gym med ledig plass som så ut til å ligge i en park med vollgrav rundt. Da jeg kom dit viste det seg å være en veldig herskapelig privat eiendom med stengte porter som lå innenfor vollgraven. Gikk over den broen som var nærmest gymen og stod ved siden av porten, men jeg var fortsatt litt for langt unna. Vet ikke om det skjer for alle, men figuren min bruker å virre litt frem og tilbake om jeg blir stående en stund så jeg visste at jeg bare måtte vente litt så ville jeg kunne nå gymen. Mens jeg stod det kom det ut av porten av mann som lignet helt utrolig mye på millionæren Lebowski i Big Lebowski.

 

Han så strengt på meg og for å vise at jeg ikke hadde noen uærlige hensikter så tiltet jeg mobilen slik at han så skjermen og sa noe om "looking for Pokemons". Ble da overrasket over at han også hørtes ut helt som personen i filmen.

"Are you not an adult, Sir?"

"Yes, but....."

"It's a game for children"

 

Det holdt en god stund, men der fikk Lebowski antagelig barn på besøk for nå fikk jeg tilbake en oppbanket Snorlax.

Hehe, kanskje du inspirerte han såpass at han fant ut at han skulle begynne å spille selv. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er egentlig bare dumt å ta over gymmer 3-4 timer før man kan cashe inn, men jeg tenkte jeg fikk ta sjansen. Jeg tok 4 gymmer, og innen jeg kunne trykke på collect var det bare 1 igjen. De gymmene jeg mista besto av bare én pokemon, som jeg slo ut lett uten at mine trengte revive etterpå og så fikk satt inn en. Den jeg har igjen en i, er en jeg levlet opp 2000 poeng til level fire.

Har det blitt lettere å levle opp tro? Jeg slo to av de som var der to ganger og dermed var det gjort, dvs 500 poeng pr. pokemon jeg slo.

Lenke til kommentar

500? Sist jeg prøvde å levele min egen gym fikk jeg 34 poeng..gadd ikke level opp en level engang.

Ja, jeg ble overrasket over at det ble så mye poeng, fordi det har det ikke vært på lenge. De jeg sloss mot var høyere i CP enn mine, men det har de ofte vært før også. Jeg har riktignok ikke prøvd å levle opp på en stund, fordi det var så vanskelig, men nå må jeg nok prøve mer av det igjen.

Lenke til kommentar

Eksempel: La oss si for enkelthetens skyld at en Gyarados sin maks CP er 2000. Du skal ta ned en gym med din Ditto, og møter en CP 1500 Gyarados. Maks CP på Ditto er 300 CP - din er helt makset ut med perfekt IV. Da blir din Ditto en 2000 CP Gyarados.

Du kan jo teste selv om du prøver å ta ned en gym for å sjekke hvor høy din blir mot andre. Er f.eks 3/4 på baren og med greie stats kan den være ganske grei.

Grensen er nok høyere enn 300. Fanget en uvanlig vanskelig 128 CP Magicarp. Den forvandret seg til en 479 CP Ditto. 

 

post-18989-0-88951600-1480713787_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Eksempel: La oss si for enkelthetens skyld at en Gyarados sin maks CP er 2000. Du skal ta ned en gym med din Ditto, og møter en CP 1500 Gyarados. Maks CP på Ditto er 300 CP - din er helt makset ut med perfekt IV. Da blir din Ditto en 2000 CP Gyarados.

Du kan jo teste selv om du prøver å ta ned en gym for å sjekke hvor høy din blir mot andre. Er f.eks 3/4 på baren og med greie stats kan den være ganske grei.

Grensen er nok høyere enn 300. Fanget en uvanlig vanskelig 128 CP Magicarp. Den forvandret seg til en 479 CP Ditto. 

 

*bilde*

 

Er klar over det. Tallene var bare tatt ut av lufta for å forklare hvordan Ditto fungerer. Ser nå at det ikke kom så klart frem at tallene til Ditto også var oppdiktet.

Lenke til kommentar

Gym prestige funker greit igjen nå. De har justert den tilbake nå. Fremdeles like enkelt å ta gym.

Ja, det var bra de justerte det opp, for det har vært helt håpløst å levle opp gymmer. Jeg levlet opp og satte inn en igår etter den nye endringen, og den står der fortsatt.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...