Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

 

Går via Google Play sin betalingsløsning, så Niantec får ikke noe kortinfo om deg på noen måte. Du bekrefter kjøpet via en popup-boks som kommer fra Google Play.

Det forutsetter at Google skal få kredittkortet mitt. Synes at de allerede har alt for mye info...

 

Om alternativet er at Google har kortinfoen min, eller at 10-20 forskjellige selskaper av ymse sort har det, foretrekker jeg helt klart Google. Samme grunn til at man bruker Paypal istedenfor å legge igjen kortinfo overalt.

 

Har ikke sett snurten av noen Ditto, og har sikkert fanget 50-100 av de pokemonene som kan være Ditto. Nå er det tomt for alt annet enn Ultra Balls, så nå blir det ikke noen flere forsøk før man er i byen igjen og får hamstret litt stops.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det garantert at bonus varer til den 30?

Ja, det står så her: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/celebration-nov2016/

 

Sitat:

So, starting November 23rd at 00:00 UTC and going through November 30th 00:00 UTC, we will double the amount of XP and Stardust you receive when completing in-game actions.

 

UTC er det samme som GMT. Halloween-eventet varte litt lenger enn det de sa.

Lenke til kommentar

 

Er det garantert at bonus varer til den 30?

Ja, det står så her: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/celebration-nov2016/

 

Sitat:

So, starting November 23rd at 00:00 UTC and going through November 30th 00:00 UTC, we will double the amount of XP and Stardust you receive when completing in-game actions.

 

UTC er det samme som GMT. Halloween-eventet varte litt lenger enn det de sa.

 

01:00 natt til onsdag altså.

Lenke til kommentar

Om alternativet er at Google har kortinfoen min, eller at 10-20 forskjellige selskaper av ymse sort har det, foretrekker jeg helt klart Google. Samme grunn til at man bruker Paypal istedenfor å legge igjen kortinfo overalt.

 

 

Har ikke sett snurten av noen Ditto, og har sikkert fanget 50-100 av de pokemonene som kan være Ditto. Nå er det tomt for alt annet enn Ultra Balls, så nå blir det ikke noen flere forsøk før man er i byen igjen og får hamstret litt stops.

 

Et alternativ er faktisk å ikke legge igjen kredirrkortet av noen av de app-selskapene og heller ikke google.

 

Har sett tvillinger, trillinger og firlinger som jeg var sikker på var minst én DItto i, men det var det ikke. Så en klynge med 5 pidgey idag, men kalrte ikke fange alle før de stakk... ble heller ingen ditto der.

Lenke til kommentar

Hurra! Endelig fikk jeg også Ditto, - gjemt i en Rattata. :D Den er bare "above average" og har CP 66, men artig å ha fått den.

Idag fikk jeg også et 10 km egg, så det står på ruging sammen med et 5 km egg. Når jeg har klekt 5 km egget setter jeg på et nytt 5 km egg og klekker begge samtidig, sammen med et lucky egg.

Jeg har også økt lagerplassen til Pokemon, så jeg kan samle masse Pidgey o.l. og evolve både imorgen og onsdag. Jeg har hauger og lass med candy, men mangler pokemon å evolve, så derav lagerøkningen. Dessuten har jeg et håp om at de gir oss mer candy ved overføring i jula, og da er det greit å ha mange å overføre.

Lenke til kommentar

Må nesten kjøpe incubatorer for at det skal være verdt å spille. Effektiviteten ved å klekke 9 egg vs 1 er stor. Den evigvarende incubatoren for egg på 2km, kjøpt til 5km og 10km.

Er klar over at spillet er raskere og enklere om man bruker penger i det, men har klart meg så langt så jeg vil fortsette på samme måte. Folk er forskjellige.

 

Fikk 3 inkubatorer for nesten 600.000 XP siden. Brukte litt på 5 km egg, men har nå reservert den siste til kun 10 km egg. De er det få av...

Lenke til kommentar

 

Må nesten kjøpe incubatorer for at det skal være verdt å spille. Effektiviteten ved å klekke 9 egg vs 1 er stor. Den evigvarende incubatoren for egg på 2km, kjøpt til 5km og 10km.

 

Er klar over at spillet er raskere og enklere om man bruker penger i det, men har klart meg så langt så jeg vil fortsette på samme måte. Folk er forskjellige.

 

Fikk 3 inkubatorer for nesten 600.000 XP siden. Brukte litt på 5 km egg, men har nå reservert den siste til kun 10 km egg. De er det få av...

Ja, jeg synes det også er litt gøy å ikke bruker penger i spillet, - man får jo coins i gymmer man kan bruke. Dessuten gjør det ikke noe om man bruker litt langt tid på å levle opp, for da får man med seg alle eventene de setter igang.

Lenke til kommentar

 

Da har jeg gått fra level 22 til snart level 25 i løpet av den siste uka. Jeg har brukt to lucky egg som hver ga ca 125k, og enda har jeg nok candy til å evolve med et lucky egg imorgen. Man må passe på å bruke lucky egg nå som de gir dobbelt av ellers.

 

Husk at moroa slutter 01:00 i natt.

Åh, det var jammen sant. Jeg har innbilt meg at det skulle være gjennom morgendagen også, - men du har helt rett. :)

Lenke til kommentar

Var litt ufokusert med dette egget, så på TV og spiste samtidig. Var så treg at jeg ikke engang opp capcha fordi de trodde jeg var en robot...

 

71 evolves og tilsammen 146.700 XP, så en god del mindre enn det forrige egget.

Jøss, så rask du er da. Jeg klarte bare 59 evolves på det siste egget mitt, men gikk ut av evolvinga et par ganger for å ta pokestopet jeg satt ved. Den evolve-animasjonen tar unødvendig lang tid...

 

Jeg har spilt litt idag, men det er litt nedtur nå som de har gått tilbake til vanlig XP igjen. Jeg leste et sted at Christmas-eventet skulle starte 11. desember, men det er ikke bekreftet av Niantic. Uansett gleder jeg meg til neste event.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

http://pokemongoglobal.com/2016/10/30/pokemon-go-christmas-event/

"

Here’s some information we have from our source for the event:

  1. Event start date December 11th
  2. Event will end on December 25th
  3. The item bonuses can be same as Halloween event like increase in candy or even some surprise items dropping from the sky.
  4. Also Increase in Ice Pokemon spawns and their families Lapras, Jynx, Seel, Dewgong, Shellder, Cloyster, Ponyta and Rapidash spawns"
  • Liker 1
Lenke til kommentar

GoIV. Den legger seg inn i selve spillet, og leser stats ut fra skjermbilde av pokemon du vil sjekke. Omtrent det samme som å fylle inn CP, level, HP på en nettside, får alle infoen rett i spillet istedet.

 

når du sjekker en pokemon er det en IV knapp nede til venstre. Den er hvertfall på Play store og gjør ingenting ulovlig.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da var den nye Nearby funksjonen på plass. Gjør spillet litt enklere. Jeg synes det er en ok endring. Hvis det tilfeldigvis dukker opp en skjelden pokemon i nærheten er det greit å kunne finne den er uten å måtte teste i alle himmelretninger......

 

Er det noen som har sett Lapras i det fri i Bergen. Er på level 27 nå og har aldri sett den....

 

Edit: Viser den nye nearby funksjonen kun pokemon ved pokestop? Det er jo ikke så bra!!!

Endret av emrossel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...