Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Fikk meg en ditto da minstesøss og jeg var ute og kjørte i går aften.

Jeg kjørte, hu satt med mobilen i fanget og fanga pidgeys. I en rundkjøring på vei ut fra et kjøpesenter skriker hun til "Æ fekk Ditto!", og jeg kjører helt rundt og ned på kjøpesenteret igjen, mens jeg fisker mobilen opp fra lomma, slår på mobildata og GPS, og starter appen og ber henne fange en til meg også.

 

Den har forferdelige stats, men det har ikke så mye å si. Jeg har den, og det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den har forferdelige stats, men det har ikke så mye å si. Jeg har den, og det er det viktigste.

 

Den kan være ganske bra.

Eksempel: La oss si for enkelthetens skyld at en Gyarados sin maks CP er 2000. Du skal ta ned en gym med din Ditto, og møter en CP 1500 Gyarados. Maks CP på Ditto er 300 CP - din er helt makset ut med perfekt IV. Da blir din Ditto en 2000 CP Gyarados.

Du kan jo teste selv om du prøver å ta ned en gym for å sjekke hvor høy din blir mot andre. Er f.eks 3/4 på baren og med greie stats kan den være ganske grei.

 

Tallene er selvfølgelig bare tatt ut av lufta.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Jaja. Jeg leste et tips at hvis det er to like pokemons ved siden av hverandre, er nesten alltid den ene en ditto. 

Så selvsagt ingen like ved siden av hverandre de to timene jeg gikk rundt før jobb heller. 

 

Skal på lang oslotur i morra så da må det vel bli ornings.

 

Jeg fanget to pidgey som var rett ved siden av hverandre tidligere i dag, men det var ikke noen ditto :/

Lenke til kommentar

 

Den har forferdelige stats, men det har ikke så mye å si. Jeg har den, og det er det viktigste.

 

Den kan være ganske bra.

Eksempel: La oss si for enkelthetens skyld at en Gyarados sin maks CP er 2000. Du skal ta ned en gym med din Ditto, og møter en CP 1500 Gyarados. Maks CP på Ditto er 300 CP - din er helt makset ut med perfekt IV. Da blir din Ditto en 2000 CP Gyarados.

Du kan jo teste selv om du prøver å ta ned en gym for å sjekke hvor høy din blir mot andre. Er f.eks 3/4 på baren og med greie stats kan den være ganske grei.

 

Tallene er selvfølgelig bare tatt ut av lufta.

 

Joda, jeg tenkte mer på IV, jeg. Den har 300 CP. Men den blir neppe brukt til noe, da jeg så å si aldri gidder å bry meg med gyms.

Lenke til kommentar

Nå ser det ut til at Clas Ohlson har Plus på lager i nettbutikken, men da kommer den på kr 528,- inkl. frakt. Jeg har sjekket et par butikker i nærheten av meg, og om lagerstatusen deres stemmer, er de ikke inne der.

 

Link: http://www.clasohlson.com/no/Nintendo-Pokémon-GO-Plus%2C-fjernkontroll/38-7879?utm_source=Prisjakt&utm_medium=referral&utm_campaign=profilering

 

Edit: Da var den utsolgt i nettbutikken, men de får den vel inn igjen.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Kjøp den største pakken med coins så kan du klekke litt under 300 egg.

Har klart meg så langt uten å ta risikoen med å registrere noe kredittkort til siten. Har ikke lyst til å gjøre det nå bare for å få enda flere Scyther,

 

Har forresten sett at det har blitt endret til at man ikke lengere får poeng for pokestop om man har full sekk.

Lenke til kommentar

 

Kjøp den største pakken med coins så kan du klekke litt under 300 egg.

Har klart meg så langt uten å ta risikoen med å registrere noe kredittkort til siten. Har ikke lyst til å gjøre det nå bare for å få enda flere Scyther,

 

Har forresten sett at det har blitt endret til at man ikke lengere får poeng for pokestop om man har full sekk.

 

Går via Google Play sin betalingsløsning, så Niantec får ikke noe kortinfo om deg på noen måte. Du bekrefter kjøpet via en popup-boks som kommer fra Google Play.

Lenke til kommentar

Idag brukte jeg et lucky egg, og det resulterte i 125.000 XP:

- 1 pokestop med 7-dagers bonus

- 1 pokemon med 7-dagers bonus

- 1 pokemon

- 5 klekte 5 km egg

- 5 nye i pokedexen

- 42 evolvinger (her burde jeg klart flere)

 

Jeg skal samle masse Pidgey etc. til og bruke enda et lucky egg innen den 30.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

42 evolve? Sparer på eggene så jeg hadde over 90 klare siste jeg brukte lucky egg, men klarte selvsagt ikke komme meg gjennom alle med alt annet jeg holdt på med samtidig.

Hehe, ja jeg rakk ikke flere på 30 min. Neste gang skal jeg bare evolve og ikke noe annet, - fikk ikke brukt alle jeg hadde til evolving. Animasjonen i forbindelse med nye i pokedexen og eggklekkinga tar ekstra med tid, men jeg fikk jo 2000 XP for hver av de også.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...