Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle Ditto`er er forkledd som en annen Pokemon, hovedsakelig Pokemon man finner i 2 km-egg med Magikcarp, Gastly, Rattata, Pidgey og Zubat som noen av de eksemplene bekrefta så langt.

 

EDIT: Det er heller ingen endring utseende på de Pokemon's som er Ditto. Så du vil ikke se prikker som øyne og en strek som munn slik som i animen o.s.v.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Du ser det ikke før du har fanga en. Den ser ut som en annen type helt til den er "gotcha!". Da kommer det "Oh?" også hoppe ditto ut istedet for pidgeyen/whatever du fanga.

 

I Nintendo-spillene kunne man se det fordi de som var en ditto hadde bare prikk til øyne eller annen munn.  Special attacken dens er "Transform", som lar den bli til en annen pokemon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål til dere som kanskje spiller dette noe mer enn meg. Etter de to siste oppdateringene har jeg merket at spillet overstyrer Spotify, noe som er latterlig irriterende. Altså, jeg setter på musikk, åpner Pokemon Go, og plutselig blir lyden fra Spotify halvert. Når jeg låser skjermen eller går ut av  spillet går lyden tilbake til normal igjen. Jeg kan jo så klart skru opp lyden på musikken, men da blir alle in-game-lydene så latterlig høy at jeg får lungebetennelse av mindre, samt at lyden på musikken går opp igjen til det den skal være på når jeg lukker spillet.

Spørsmålet mitt er egentlig om det er mulig å skru av dette et sted, da jeg veldig gjerne vil ha muligheten til å nyte musikk mens jeg er ute og går.

Lenke til kommentar

Tror ikke det kan skrus av. Det er veldig irriterende ja. Virker som PGO "flusher" all lyd i systemet for å starte sin egen musikk (som jeg har skrudd av inne i spillet uansett)

 

Men spotify går bare i Pause, så du kan dra ned menyen og fortsette sangen igjen.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går vel dersom du stabler egg med dagsbonus og evolve. Det blir uansett gjennomsnittlig xp per time som teller på sikt.

 

Synes ikke noe om slike eventer som øker effektiviteten i spillet, for flere steder er det så dårlig vær at det ikke er forsvarlig å spille, og det er meldt dårligere vær utover i uka. Det kan resultere i at noen spiller på helsa løs siden de føler de må ha med seg eventen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Trok det nesten ikke selv, men jeg klarte over 160k XP på en halvtime. :eek:

Så flott! :D

Jeg har igjen fire lucky egg, så burde sikkert brukt de nå eller ihvertfall så lenge jeg har nok å evolve. Jeg vurderer å øke lagringsplassen til pokemons for å få plass til masse pidgey, weedle og caterpie. Eller så må jeg være litt tøff med hvilke jeg transferer.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Idag har jeg hatt tid til å spille i 3 timer, og det ble totalt ca 32.000 XP. Da tok jeg meg også tid til å ta ned tre gymmer med to i hver, så nå er jeg nesten tom for revive. Jeg har masse baller og div. potions, men revive blir det for lite av på pokestops synes jeg. Jeg har fanget mange Pidgey, men Ditto har ikke dukket opp hos meg ennå. Likevel har jeg ca 45 stk Pidgey å evolve, og nok candy til enda 10 til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...