Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moahaha

 

post-35359-0-32562600-1479759757_thumb.png

 

Endringer

 

Going up: Alakazam(+++), Aerodactyl, Beedrill, Butterfree, Chansey(+++), Charizard(+), Cloyster, Dodrio(++), Dragonite(+), Electabuzz(+), Electrode, Fearow(+), Flareon, Hitmochan(+++), Hitmonlee(+++), Gengar, Golem(+++), Gydrados(+++), Jolteon(+++), Jynx(+++), Kabutops, Kangaskhans, Kingler(+++), Machamp(+++), Magneton(+++), Mr. Mime, Muk(+), Omastar, Onix, Pinsir(+++), Primeape, Raichu, Rapidash(+), Rhydon, Sandslash, Seadra(++) Scyther(++), Snorlax, Starmie(++), Tangela(+++), Tauros(+++), Tentacruel, Vaporeon, Venomoth(++)

Going Down: Arbok(-), Arcanine, Blastoise, Clefable, Dewgong, Exeggutor(-), Goldbat(-), Golduck, Hypno, Lickitung(--), Magmar(-), Nidoking, Nidoqueen, Ninetails(--), Parasect, Persian(---), Pidgeot(-), Poliwrath, Porygon, Slowbro(-), Venusaur, Victreebell(--), Vileplume, Wigglytuff(---)

Unchanged by popular request: Lapras, Seaking, Wheezing

Eeveelutions are up, and the plants are all dying.

Both Charizard and Dragonite are all over the place. I don't know what to do with them.

 
Lenke til kommentar

Har den Hydro Pump, hvis ikke er den ikke nødvendigvis din beste? Min beste har Twister, derfor er det min nest beste som er best fordi det er 2.2% forskjelli IV og den andre har Hydro Pump.

Det har den! Den er også én av mine totalt tre Pokemon med 100% IV, så det er egentlig ikke mulig å få tak i en bedre Gyarados.

Lenke til kommentar

Jeg har en plan, - alt er taima og tilrettelagt ;)

 

På søndag tar jeg mitt 7. pokestop/pokemon på rad, så det er da det skjer:

1. Jeg har 5 incubatorer som jeg skal fylle med 5 km egg (har ingen 10 km egg), og gå til de nesten klekker

2. Starte et lucky egg

3. Ta et pokestop + en pokemon

4. Evolve alt jeg rekker, samtidig med at jeg går til alle eggene klekker.

 

Edit: Tidligere i tråden ble det nevnt noe om at man må gå tilbake til kartbildet med jevne mellomrom for å få mer enn 10k XP registrert. Noen som vet mer om det?

Uansett skal jeg sette igang klokka for å vite når de 30 min. er over.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Det et vel ikke vits å planlegge så mye mtp xp. Man taper ofte like mye eller mer xp på å line alt opp

 

Du bør gjøre er å kjøpe incubator for hundrevis av kroner og klekke 9 egg kontinuerlig for å satse på å få en million dust i løpet av uka.

 

Det med å gå ut ved evolve er unødvendig. Et tips er å se på klokka når du starter så du vet når du skal stanse med evolve.

Lenke til kommentar

Ok, da trenger jeg ikke å gå ut ved evolving, - takk for svar!

 

Jeg ønsker ikke å bruke penger på spillet, og jeg har ikke tid og ork til å gå og spille hele tiden.

Én evolving med et lucky egg gir nå 2000 XP, så det er noe som lønner seg. Man rekker ikke å klekke mer enn max 9 stk 5 km egg på 30 min., mens man klarer kanskje 60 - 70 evolvinger.

Lenke til kommentar

 

Hvor kan man da finne,ulikheten til å kjøpe Pokecoins? På 'shop' finner jeg det ikke lengre

 

Scroll helt ned.

Helt nede er det kun 'Bag Upgrade' og 'Pokemon Storage Upgrade'.. Logget meg inn på Ipad'en og der er det muligheten til å kjøpe pokecoins. Merkelig at det ikke dukker opp på Samsung s7 Edge, noen som har hørt om det problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...