Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Hadde en spesiell opplevelse i Eindhoven i helgen: Så en gym med ledig plass som så ut til å ligge i en park med vollgrav rundt. Da jeg kom dit viste det seg å være en veldig herskapelig privat eiendom med stengte porter som lå innenfor vollgraven. Gikk over den broen som var nærmest gymen og stod ved siden av porten, men jeg var fortsatt litt for langt unna. Vet ikke om det skjer for alle, men figuren min bruker å virre litt frem og tilbake om jeg blir stående en stund så jeg visste at jeg bare måtte vente litt så ville jeg kunne nå gymen. Mens jeg stod det kom det ut av porten av mann som lignet helt utrolig mye på millionæren Lebowski i Big Lebowski.

dude-tt-width-604-height-403-crop-0-bgco

Han så strengt på meg og for å vise at jeg ikke hadde noen uærlige hensikter så tiltet jeg mobilen slik at han så skjermen og sa noe om "looking for Pokemons". Ble da overrasket over at han også hørtes ut helt som personen i filmen.

"Are you not an adult, Sir?"

"Yes, but....."

"It's a game for children"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har ikke kunnet spille PoGo på over en mnd pga den ikke ville fungere. Ser nå at muligheten til å kjøpe Pokecoins har forsvunnet.. korsen får man tak i Pokecoins nå?

 

Man tar over et par gym og cacher inn?

Jepp, det er måten å gjøre det på. Man har fortsatt muligheten til å kjøpe pokecoins, men jeg har bestemt meg for å ikke bruke penger i spillet. Gøy å slåss i gymmer! Igår kveld kjørte jeg forbi Jevnaker, og satte inn en på Hadeland Glassverk og en på stasjonen. Den ene jeg nedkjempet var en Dragonite på nesten CP 3300, men var enkel å ta med mine på max CP 1487. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk setter inn Dragonite i gymmer når de er så enkle å ta. De står forøvrig der fortsatt, etter 11 timer, men regner med at de forsvinner innen jeg kan cashe inn på nytt kl 16.50.

Lenke til kommentar

Nice

 

Fra 23. november 00:00 UTC til 30. november 00:00 UTC får vi dobbel XP og dobbel stardust for alle in-game actions.

Så flott da, - takk for info! Kanskje det er på tide med et lucky egg igjen, eller virker det ikke inn på det tro?

 

Ellers har jeg faktisk hatt 2 stk inne i gymmer i mer enn 21 timer nå, og det er sjelden kost nå om dagen. Mulig interessen har dabbet av litt, men den øker vel nå med den nye oppdateringen.

Lenke til kommentar

Det har blitt mye mindre baller på stops og mange flere pokemons i det siste..så jeg er også tom for røde veldig ofte.

 

Synes du? Jeg får ganske mange baller, kanskje litt mindre vanlige ift. great og ultra, men det har ikke så mye å si for min del. Jeg kaster vanlige sammen med revives og pots når baggen nærmer seg full. Bruker for det meste great balls på alt over 100, og av og til på ting under 100 også, av ren og skjær latskap. Likevel har jeg ikke klart å gå under 100 great balls på lenge, selv om jeg spilte en god del de to ukene jeg var i USA.

Lenke til kommentar

Lucky eggs får også doblet XP ja.

Wow, da blir det jo 4 x så mye XP ved å bruke lucky egg i denne perioden mot det som er vanlig.

 

Her er noen tips fra reddit: https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/5e4abx/thanksgiving_lucky_egg_mass_evolutions/

 

Smart å klekke egg + starte lucky egg den dagen man tar det 7. pokestop/pokemon på rad.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...