Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Appraiser alt jeg får over en viss CP, de fleste under "caught my attention" sendes videre, om jeg da ikke har kun én fra før av. Målet er å ha minst én av hver.

 

Ang. inventory har jeg null problem med å kjøpe ekstra plass når det monner på, i all hovedsak fordi jeg har så mange high level pots og great balls. :p Kaster vanlige pots og vanlige baller, samt bær og revives, i hopetall.

 

 

Og så var det greit å sitte på jobb og se noe annet enn Pidgey og Rattata. Fikk meg to seel, en pikachu, tre nidoran female, en nidoran male, og to pidgey over 400 i dag de to gangene jeg sjekka (da jeg kom, og da jeg dro).

y1V4jSQl.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom Aker Brygge idag og selv uten lures var det vanskelig å ta unna alle pokemons like raskt som de dukket opp. Med Plus kan man heldigvis paralellprosessere slik at man håver inn pokemons dobbelt så raskt. Problemet mitt var at sekken gikk full i ett sett. Jeg tviler ikke på at man øser ut pokemons og baller for å få folk til å bruke penger på å kjøpe mere plass.

 

Ble omringet av 3 Charmander og en Rhyhorn før mobilen låste seg. :confused:

Lenke til kommentar

 

Virker som det er greiest å ikke ha pokeplus-klokka :p Slipper å fylle opp bag med udugelige pokemons.

Ingen mons er ubrukelige, de gir candy og dust :D

 

 

Hehe, og XP. :D Jeg fanger alt, eller i hvert fall prøver, og transferer i stor stil (etter først å ha appraiset). Ulempen med Plus er vel at man ikke kan transfere med en gang, men må gå inn i mobilen og gjøre det.

Lenke til kommentar

I går gikk jeg en Arcanine oppgradert til 2k300 CP og en Snorlax oppgradert til 2k CP og flere andre med oppgraderingspotensiale, masse dust og masse xp. Artig siden den andre Arcaninen står fast i en gym og har gjort det ei stund. Endelig kom det noe nyttig ut av 10 km egg, joda Lapras var grei nok, men jeg har hatt en del tikilometere med skrot. Ett bra og ett dårlig 10 km egg i går. Tre heldige femkilometere og to heldige tokilometere. En del skrotegg også.

 

I tillegg kan jeg nevne at jeg i løpet av kort tid har måtte stramme inn beltet ca 5 cm, sannsynligvis pga all gåinga.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Endelig kom det noe nyttig ut av 10 km egg, joda Lapras var grei nok, men jeg har hatt en del tikilometere med skrot. Ett bra og ett dårlig 10 km egg i går. Tre heldige femkilometere og to heldige tokilometere. En del skrotegg også.

Vær glad du får 10 km egg i det hele tatt. Har en klekkemaskin som står og venter på 10 km egg.. og den samler støv.

Lenke til kommentar

Idag slo jeg rekorden min og cashet inn for 4 gym, men det er bare to av de som er der fortsatt. Jeg bruker iPad og den hadde jeg delvis pakket inn i en ullbuff + at jeg hadde stillongs, lue og votter, og brukte stylus. Det ble nesten for varmt idag, men så gikk jeg mye også. Økte sekken til 400 items, - godt å ha litt å bruke av her ute på bygda. Jeg har opplevd å komme til pokestop og få meldingen: "Try again later." Hvorfor skjer det tro?

Lenke til kommentar

Enten at server ikke klarer å synce, eller at noen andre spinner akkurat samtidig

OK, takk for svar! :) Det har bare skjedd meg på den eneste pokestopen vi har her i bygda, så det kan godt være både det ene og det andre du nevner.

 

BadCat: Takk, da skal jeg prøve det. :)

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...