aklla Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Sliter jeg også, både med å komme meg inn, finne pokemons og bruke de pokestops eller hva det nå heter. Generellt med alt egentlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Ja, umulig å finne pokemons når det først virker... gidder ikke dette i lengden og håper det bedres raskt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Jeg kjørte rundt i vel 10-15 minutter i går kveld på jakt, fant ingen. I samme område fant jeg en 4-5 stk på kortere tid for noen dager siden. Tror det har bugga seg helt Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 De lanserte det i Canada idag... Begynner å se en sammenheng mellom lansering og server problemer Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Funker i allefall meget dårlig og i dag har jeg kun fått brukt det litt midt på dagen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Var ute et par timer i dag morges, da fungerte det veldig bra. Etter kl 11 har det bugget og ting har ikke fungert etter 16. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Veit ikke helt hvor offisiel den er, men ser ganske legit ut: https://twitter.com/pogoserver Pokémon Go Servers @PoGoServer 31 minutes ago There is no estimation of when the servers will be back online. Hang in there, trainers! #PokemonGO Pokémon Go Servers @PoGoServer 51 minutes ago UPDATE : The servers are still experiencing downtime. Stay tuned for more updates from myself, and @PokeSteal Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 https://go.jooas.com Denne er ikke så dum. Der ser man status ganske tydlig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 https://go.jooas.com Denne er ikke så dum. Der ser man status ganske tydlig. yepp, og gjeldende status er: HTTP Error 500 Internal server error Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hvis du fikk opp det på den siden forsøk igjen, den fungerer fint her Lenke til kommentar
davinci Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Kom inn nå, later til at ting fungerer greit enn så lenge. Var sånn i går og rundt "leggetid" for folk rundt om i Europa. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Funka nydelig mellom 11-16. Etter det har jeg kommet inn enkelte ganger med masse problemer. Tidlig på dagen og på natta er det best tilkobling. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Da har cheats begynt å dukke opp ser jeg... GPS spoofing... Håper Niantic tar tak i det som de gjorde i ingress Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 3.5 timers tur i natt. Fant endelig en Growlithe, diverse annet, og er nå lv 20. Må snart ha assistanse fra militæret for å få fanget en Weedle. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Kom på jobb i dag. To pokestops innen rekkevidde fra kontorplassen og et gym i kantina. Score! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Fem baller som traff en pokemon, men tror du ikke den stakk av hver gang. Smått irriterende. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Må jo teste ut dette her Ser jeg bor 100m fra et stop, det var jo kjekt. Rimelig spesielt å se voksne folk gå rundt med backpack og Ash-caps og vifte med telefonen ute blant folk midt på lyse dagen, jeg tror nok jeg kommer til å ha en rimelig diskret fremtoning selv når det kommer til dette her. Er tross alt snart 30 år gammel, men fy søren som dette treffer de riktige stedene både når det kommer til nostalgi og samlekløe. Har holdt på litt med geocaching sammen med sønnen min i et par år, og dette er strengt talt temmelig nær opp samme gate! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg bor i ei lita bygd, å her er det jo ingen pokestops eller gyms. Må gå/kjøre noen mil til nærmeste lille by, noe som blir irriterende i lengden. Håper de balanserer det litt, så det dukker opp utenfor byer også, hvis ikke detter nok jeg av ganske fort Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg bor i ei lita bygd, å her er det jo ingen pokestops eller gyms. Må gå/kjøre noen mil til nærmeste lille by, noe som blir irriterende i lengden. Håper de balanserer det litt, så det dukker opp utenfor byer også, hvis ikke detter nok jeg av ganske fort Gyms og antall pokemon scaler med hvor mange som spiller i område Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå