Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og det har visst vært en oppdatering: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ver-update-110616/l

 

UPDATES

2016. 11. 6

Pokémon GO updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS

Trainers,

 

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

 

You’ll earn bonuses for the first Pokémon catch and PokéStop visit each day. You’ll receive a larger bonus when you do this seven days in a row.

 

When you defeat the Gym Leader at a rival Gym, there will be a brief period of time where only you will be able to place a Pokémon in the open Gym.

 

The amount of Prestige a rival Gym loses when you defeat a regular Gym member has increased. The amount of Prestige gained by training at a friendly Gym has been lowered.

 

Minor text fixes

 

 

The Pokémon GO team

Lenke til kommentar

Ja, og det har visst vært en oppdatering: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ver-update-110616/l

 

UPDATES

2016. 11. 6

Pokémon GO updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS

Trainers,

 

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.45.0 for Android and 1.15.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.

 

You’ll earn bonuses for the first Pokémon catch and PokéStop visit each day. You’ll receive a larger bonus when you do this seven days in a row.

 

When you defeat the Gym Leader at a rival Gym, there will be a brief period of time where only you will be able to place a Pokémon in the open Gym.

 

The amount of Prestige a rival Gym loses when you defeat a regular Gym member has increased. The amount of Prestige gained by training at a friendly Gym has been lowered.

 

Minor text fixes

 

 

The Pokémon GO team

 

 

Så det er derfor jeg pokker meg ikke klarte å øke prestigen fra 9 til 10 på en friendly gym i dag. Brukte opp alle revives før jeg innså at det var tapt.

 

Likte det egentlig slik det var, at man kunne beholde en gym over lengre tid. Her omkring er det relativt langt mellom gymmene (bilavstand).

Lenke til kommentar

Så det er derfor jeg pokker meg ikke klarte å øke prestigen fra 9 til 10 på en friendly gym i dag. Brukte opp alle revives før jeg innså at det var tapt.

 

Likte det egentlig slik det var, at man kunne beholde en gym over lengre tid. Her omkring er det relativt langt mellom gymmene (bilavstand).

Hadde foretrukket at det hadde vært en automatisk reduksjon av gym. At de hadde mistet 2000 poeng om dagen eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Wow, jeg mottok 12 items på mitt første pokestop idag, mot ofte bare tre. I tillegg ble det ekstra XP både for det og for å fange den første pokemonen. Hurra for ny oppdatering!

 

Edit:

Fra igår og t.o.m. fredag er det visst ekstra mange pokemon ute og man får mye mer fra pokestopene:

 

UPDATES

2016. 11. 7

Celebrating Daily Bonuses with More Bonuses!

Trainers,

 

We are excited to let you know that the new daily bonus feature is rolling out right now. The daily bonuses reward you with XP and Stardust for your first catch of the day, and XP and extra items for your first Photo Disc spin of the day at a PokéStop. You’ll get an even bigger bonus if you complete these actions seven days in a row!

 

To celebrate this feature, from November 7th to November 11th, you’ll find more Pokémon out in the world. Moreover, PokéStops will grant more items! Yes — this means more Great Balls, and for Trainers that are level 20 and above — more Ultra Balls!

 

Take advantage of it while you can and explore your neighborhoods with Pokémon GO!

 

 

The Pokémon GO team

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Baller er det som sagt  begrenset plass til og bortsett fra vanlige baller som Plus av og til går tom for har jeg aldri hatt for lite baller.

 

Kunne derimot tenkt meg å få lucky egg for en gang skyld og 10km egg av og til. Fikk kun 1 for 10 km under Halloween-eventen til stoss for at jeg klekte unna egg så fort jeg klarte.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis like begrenset kapasitet for baller hos andre selv om det er det hos deg. Slik som det spawner nå går det fort femti til hundre baller i timen.

 

Den største utfordringa er minusgradene om natta. Lurer på å skaffe lue og vanter med varme.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale bruk av stylus i kulda, - da kan man til nød bruke votter og ihvertfall vanter. Et annet problem er at batteriet lades ut fortere når det er kaldt.

Jeg skulle gjerne ha hamstret masse fra pokestops for å bruke på pokemoner her på bygda, men da må jeg ta en par mils biltur først, - vurderer å oppgradere sekken. Her er det ett pokestop, og på 5 min. er ballene brukt opp for lengst.

Her kryr det av Jynx, Mr. Mime og Magnemite, - sistnevnte er kjærkommen da den har vært lite å se til hittil. Ellers er det masse Pidgey, Rattata og Sparow.

Lenke til kommentar

Plus er grei å bruke om det er kaldt. Kan spille uten å ta hendene ut av lomma.

 

Problemet nå er at sekken hele tiden går full med pokemons man allerede har fått haugevis av. Det burde også vært mulig å få noen mere sjeldne pokemons.  Jeg mener ikke at alle skal vasse i Lapras, men når jeg har gått 882 km burde jeg truffet på i alle fall én  Lapras. 

Lenke til kommentar

Spawninga har tatt helt av, ja, var så mange rundt stasjonen i Drammen at jeg gikk tom for pokeballs. Men så får man jo ekstra output fra stops også nå, så..farmer meg vel fort opp igjen. Synd jeg jobber 14-23 denne uka, Lite gåing da.

 

Du kan trykke Transfer med en gang du fanger de istedet for å ta vare på de, så fyller de ikke opp inventory.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du kan trykke Transfer med en gang du fanger de istedet for å ta vare på de, så fyller de ikke opp inventory.

Tar vare på de sterkeste for å evolve dem, men husker ikke hvor sterke jeg har for alle typene Pokemon. Og med Plus får man jo ikke mulighet til å overføre med en gang. Har flere ganger gått full når jeg bruker pluss og man merker det på at man kommer over pokemons i ett sett og alle feiler.

 

Dumt at Plus ikke klarer tilpasse seg sterkere pokemons som den bestandig misser så det er litt surt å se på loggen. "Eevee ran away. CP 697" :confused:

Lenke til kommentar

Det kan være lurt å trykke på Appraise før man transferer, - jeg samler på alle som får topp score på den første setningen. Dårligere sender jeg bare videre, bortsett fra de med høy CP. De ser jeg litt nærmere på seinere. Hvis man snart har tenkt å evolve med et lucky egg, lønner det seg også å passe på å ha endel Pidgey/Weedle/Caterpie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...