Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lapras kom ut av egget sitt med best defensive moveset og grei IV. Kom også en Poliwrath med best moveset og 95.6% IV. Nå skal det bli beskyttelse av gymer.

 

Det er helt krise i dag da jeg har mistet hele to gyms inklusive den jeg har hatt sammenhengende i over tre uker.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Vi får se lyst på det, og kanskje mange gir seg så det blir lettere å holde gymmer nå. Min Lapras har klart seg enda et døgn, så nå har jeg tjent 30 coins på den, - tenkte å ta en tur til gymmen og sjekke ståa i dag. Det har blitt betydelig kaldere og framover er det ventet mye snø, så da er det gymmer som kan rekkes fra bil eller innendørs som frister mest å ta. Jeg skal kle meg godt og er klar til kamp, hehe. ;)

Lenke til kommentar

Gymmen Laprasen min står i har 50000/50000. Idag prøvde jeg å få opp poengene, og selv om jeg vant en kamp så gikk det ikke. Den begynte liksom å telle fra 49k og noe, og endte opp med fortsatt 50k. Nabogymmen har da 52000/50000. Noen som vet hva som skal til? Jeg gikk riktignok ut av gymmen da jeg hadde slått den ene, siden jeg var sjanseløs mot resten, kan det ha noe å si?

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

I Sandvika skjedde det samme, de ble heldigvis tatt ned ganske fort - så de har kun en gym igjen her.

 

Gymmer kan maks trenes til 50k + 2k for hver mon som settes inn etterpå. Så hvis en level 9 gym trenes til 50k vil den bli 52k når den siste mon legges inn.

Endret av OldMan
Lenke til kommentar

I Sandvika skjedde det samme, de ble heldigvis tatt ned ganske fort - så de har kun en gym igjen her.

 

Gymmer kan maks trenes til 50k + 2k for hver mon som settes inn etterpå. Så hvis en level 9 gym trenes til 50k vil den bli 52k når den siste mon legges inn.

Hm, men den var trent opp til 50k da jeg satte inn min for et par dager siden, og etter at jeg hadde satt den inn var gymmen fortsatt på 50k. Det er en level 10 gym med 10 pokemons. Jaja, det hadde ikke skjedd noe nytt på disse to dagene så det er de samme som står der som sist, og håper det varer en stund. :)

 

Ellers var det en fornøyelse å gå rundt idag, - mange pokemon jeg ikke har sett på en stund. Litt trist at eventet er over, men greit å slippe SÅ mange Gastly, Cubone og Meowth. Nå fant jeg Weepinbell, Slowpoke, Psyduck, Goldeen, Poliwag, Jigglypuff og Ekans m.fl.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Ser at veldig mange gym er på nivå 10 nå så det er surt om man ikke har kommet seg inn. Har bare klart å komme meg inn på en eneste av dem da de kom ned på nivå 9, men det var etter 2 forsøk hvor noen andre kom forbli og tok plassen forran nesa mi etter at jeg hadde kjempet dem opp til en ledig plass.

 

Set det er mange nivå 35 og til og med en på lvl 36, men 37 har jeg enda ikke sett.

Lenke til kommentar

Er faktisk en del gym med høy level her på bygda og. Har karret meg inn i en level 10, en 8 og en som var 10, men jeg ble slått ut. Kom meg inn igjen på 9 nå. Men greit å kunne cashe inn 20/1000 hver dag. Nå håper jeg 30/1500 kan vare en stund :)

Meste jeg har klart er 5 gym.

 

Men dere som har pokemons med CP 2000+, har dere brukt veldig høye basic pokemons eller er de fora opp på star dust?

De beste jeg har er 1600-1800 og de har jeg brukt litt dust på, samt at de ikke kommer særlig høyere pga min level..

Men bruker kun dust på de som er "appraiset" til det beste.

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Ser at veldig mange gym er på nivå 10 nå så det er surt om man ikke har kommet seg inn. Har bare klart å komme meg inn på en eneste av dem da de kom ned på nivå 9, men det var etter 2 forsøk hvor noen andre kom forbli og tok plassen forran nesa mi etter at jeg hadde kjempet dem opp til en ledig plass.

 

Set det er mange nivå 35 og til og med en på lvl 36, men 37 har jeg enda ikke sett.

Åh, det er kjipt, og fra nivå 9 til 10 skal det jo endel poeng til + at man ikke får satt inn flere :( Den gymmen jeg fant sto med en ledig plass en stund fra jeg oppdaget det og til jeg kom dit, så den må ha blitt kjempet opp av noen som allerede var i gymmen, - flaks!

Det går enda an om noen tar og setter inn en i en grå gym man har kjempet ned, for de kan enkelt slås ut igjen.

Lenke til kommentar

Pah, jeg har ingen over 1500 så shaddap :p

Ikke jeg heller, men er bare på level 21.

Jeg har funnet flere nå med høyere CP enn de jeg evolvet for bare noen dager siden, så man må bare fange på og evolve flere når man når høyere i level. Neste gang jeg skal evolve med et lucky egg, skal jeg bare evolve Pidgey, Weedle og Caterpie og heller vente med de andre.

 

Dessuten er det stor forskjell på hvor høyt de enkelte pokemonene går: http://pokemongohub.net/pokemon-go-max-cp-per-level-chart/

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...