Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forklare det? Ganske easy, noen har vært i Australia på ferie og fanga den. Så plassert den i en gym her i Norge. Voila. Hvis du så den wild, superbug som nok aldri skjer igjen. Myth busted. Kthxbye.

Mener du at pokemons blir markert som "Seen" om man har passert en gym de er i?

 

Det ble endret i en patch for en god stund siden. Så ja, dersom du "ser" en pokemon i en gym så har du "sett den" ifølge pokedexen.

 

Teit, imo.

Lenke til kommentar

Jeg logget meg akkurat inn og Halloween eventet er fortsatt der. Da det startet mener jeg det begynte kl 24.00 GMT og regnet med at det skulle være over ved midnatt i natt. Jeg har gått mye med Grimer som buddy, men byttet tilbake til Magicarp igår kveld, og den står det fortsatt at samler candy for hver 250 meter.

Ellers kan jeg glede meg over at min CP 1487 Lapras har klart seg i gymmen gjennom natten og mangler 1 time på at jeg kan cashe inn på nytt. For å kjempe i den gymmen må man gå helt opp til inngangen på ei kirke, så jeg kan nok takke det dårlige været for at ingen har orket å kjempe den ned.

Edit: Yess, da ble jeg 10 coins og 500 stardust rikere.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

 

Nope. Dette er ikke bekreftet. Så mest sannsynlig ikke.

Det er bekreftet at regionale pokemon ikke kan komme fra egg plukket opp utenfor riktig region.

 

Nøyaktig det jeg sa, så jepp. Da er vi enige. 142/142 i Norge per november 2016.

 

De som sier de har fått Tauros i egg i Norge lyver. Easy as that. Niantic har bekrefta dette ikke går. La oss få se at de scroller ned på sin Tauros med lokasjon da vel? Hvor de fanga den? Bevis det? Å nei det kan de ikke... Seems pretty "farfetch'd" to me, hehe.

 

Så nei folkens. 142/142 i Norge. Ferrrrri snakka.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Fikk ett 10km egg sent i går kveld, og tenkte at det orker jeg ikke gå ferdig. Men våknet opp i dag tidlig og så at eventen fremdeles var aktiv, så gikk ferdig egget i dag, og det var lurt - en Lapras med masse candy.

 

Har klekket 13 10 km egg denne siste uken, 4 Eevee, 2 Jynx, 2 Magmar, 1 Hitmonlee, 3 Electabuzz og til slutt endelig en Lapras.

 

Har nå gått 1145.1 km, gleder meg til å slappe av fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...