Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har samlet på 10 km egg en stund for å klekke sammen med et lucky egg. I tillegg fikk jeg ett på fredag som jeg klekket til en Lapras i ettermiddag og fikk 64 candy. Gøy å endelig få noe brukbart, - klekket en Gastly i et 5km egg idag også, akkurat som om det ikke er nok av de for tiden....

Hvordan setter man egg "på hold" slik at de klekkes samtidig når man bruker lucky egg?

 

Til tross for masse klekkking og bruk av esktra inkubator har jeg ikke sett enn eneste 10km egg siden denne perioden begynte og jeg er ikke imponert med fangsten av de andre eggene. Her er de siste jeg har fått:

-Ratata

-Krabby

-Cubone

 

Får ikke veldig lyst til å bruke 150 mynter på enda en inkubator.

Lenke til kommentar

Det er ingen måter å gjøre det på, må bare time det slik at du går de siste par hundre meterene etter at du har aktivert lucky egg.

 

Den eneste måten du kan klekke mange samtidig på er å starte alle samtidig med samme lengde. Eggene har ngen hemmelige tilleggsfunksjoner

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er ingen måter å gjøre det på, må bare time det slik at du går de siste par hundre meterene etter at du har aktivert lucky egg.

Den eneste måten du kan klekke mange samtidig på er å starte alle samtidig med samme lengde. Eggene har ngen hemmelige tilleggsfunksjoner

Jepp. Jeg har spart på incubatorer og 10 km egg, så da jeg hadde 3 stk av hver, satte jeg de igang til klekking samtidig. Da det var igjen ca 200 m på de, aktiverte jeg et lucky egg og gikk til de var klekket. Man kan f.eks. også sette igang et 10 km egg, gå 5 km og så sette igang et 5 km egg, - da vil de også klekke på likt.

Lenke til kommentar

Så at 3 gym rett ved der jeg bor hadde plass til bare å legge inn noe, men det regnet og jeg hadde akkurat cachet inn så jeg gadd ikke gå ut igjen. Så at 2 av dem kom opp til nivå 10 like etterpå og der er de fortsatt. Tror gymene som blir tatt idag kommer til å bli en stund. :hm:

 

Så ingen gym og fortsatt ikke noe 10 km egg for idag.

Lenke til kommentar

Jeg fikk godt betalt for å gå ute i regnet idag: Fant både Dratini og Scyther som jeg ikke hadde fra før + satte inn pokemon i to gymmer. Den ene var en level 10 gym med en ledig plass som det bare var å sette inn (takk til den som hadde kjempet den opp!) og der er jeg nr. 7 og har tre stk. etter meg.

Den andre kjempet jeg ned og så var vi to blå som fikk satt inn hver vår samtidig. Den er på en parkeringsplass, så der kan man kjempe ved å sitte i bil og uavhengig av været. Jeg gikk dit litt seinere for å øke poengene, men så gjorde jeg ei tabbe. Jeg klikket på gymmen og klarte å slå noen der, men så var jeg for langt unna da seieren skulle cashes inn og dermed ingen poeng/xp. OBS: Man må huske på å ikke gå fra gymmen før man er ferdig med kampen! Den pokemonen var der forøvrig i 4 timer.

Ellers la jeg merke til at i gymmer finnes det folk på både level 36 og 37, så det er tydelig at noen har vært ganske aktive spillere, og den høyeste pokemonen jeg så hadde over 3000 CP

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Jeg har over 500 magikarp candies men ingen å evolve..får ingen over 120

Dele med meg da ;)

 

Jeg tenker at IV er viktigere enn CP, da CP kan oppgraderes. Lav CP betyr som regel lav level, som betyr at det ikke skal så mye star dust til for å øke level/CP.

Om CP kun er avhengig av level og IV vet jeg dog ikke..

Lenke til kommentar

 

Til alle dere som ikke har 142/142 enda, følelsen av å lukke spillet etter det målet var helt enorm. Gled dere! Spilt siden juli og takker nå for meg inntil de resterende kommer tilgjengelig. (Ditto, articuno, moltres, zaptos, mew og mewtwo) (Om det skulle herske tvil).

 

Halloween-eventet var perfekt for å nå siste pokémon, som for meg var Muk. Woopwoop. GG.

 

Hvorfor bare 142? 151-6 burde vel være 145. Eller dropper du også de som er region-spesifike (men som kan komme i egg)?

 

Av de du faktisk har mulighet til å få i Norge er det 142.

Lenke til kommentar

 

Av de du faktisk har mulighet til å få i Norge er det 142.

Jeg tror vi heller sier 149.

 

Dere kan jo prøve å forklare denne:

attachicon.gifScreenshot_20161030-130446.png

 

Hvis du vil si feil, er det jo opp til deg da :) Har hvertfall fanget alle som er mulige å få i Norge nå. 142. Lykke til med resten, folkens.

 

edit. Forklaring til de som ikke vet det:

Kangashkan (Australia/New Zealand), Tauros (USA), Farfetch'd (Asia). Ditto (ikke tilgjengelig enda), Mew og mewtwo (ikke tilgjengelig enda) og de tre fuglene (articuno, moltres og zaptos) ikke tilgjengelig enda. Uten disse blir det 142.

 

Forklare det? Ganske easy, noen har vært i Australia på ferie og fanga den. Så plassert den i en gym her i Norge. Voila. Hvis du så den wild, superbug som nok aldri skjer igjen. Myth busted. Kthxbye.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...