ilpostino Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Bytter liff mellom PoGO og Ingress hvilkent spill jeg spiller medd, men spiller daglig uansett. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Har spilt jevnt og trutt helt siden spillet ble lansert, men har hatt lange perioder med minimalt med aktivitet. De siste månedene har jeg blitt litt mer hekta igjen og spilt mye i sommer. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Musty skrev (På 12.8.2023 den 13.42): Sørger for å ikke bryte catch- og spin-streaken ihvertfall 😂 Store deler av året gjelder det samme for meg. Imidlertid har jeg spilt en del i sommer, både på reise og mens jeg har vært hjemme. Klart, det er mer interessant å spille i storbyene, men helt OK å holde på hjemme på "bygda" også. Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Pleier ihvertfall å fange minst én hver dag og helst spinne pokestops også. Det nye med routes er spennende! Jeg har lagd noen ruter, men foreløpig bare fått godkjent to. Artig at de lager til litt nytt innimellom! Lenke til kommentar
Rexxus Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Hei, jeg spiller Pokemon go Dere kan bare legge meg til Id Nummer: 1451 4194 0867 Jeg er rød forleøppig til jeg har 1000 points, pga Gul og Blå styrer min by/Vestfold. Finnes det noen Pokemon go Discord? Alle jeg har vært med i er Slettet. Endret 13. oktober 2023 av Rexxus Lenke til kommentar
Rexxus Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hanne9867 skrev (13 minutter siden): Pleier ihvertfall å fange minst én hver dag og helst spinne pokestops også. Det nye med routes er spennende! Jeg har lagd noen ruter, men foreløpig bare fått godkjent to. Artig at de lager til litt nytt innimellom! Det er bra med noe nyheter osv innimellom Var vanlig pokestop ved siden av mitt hus, nå er det GYM her, hahaha 😛 Den gymmen forblir min evi og alltid haha xD 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. august Del Skrevet 20. august Om noen fortsatt spiller aktivt (eller er som meg, som fanger og spinner hver dag), så er min trainer code: 2122 6294 6260 1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Jeg har akkurat flyttet og fått tilgang til en gym på soverommet 😂 1 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Musty skrev (På 10.9.2024 den 7:04 AM): Jeg har akkurat flyttet og fått tilgang til en gym på soverommet 😂 Da tror jeg at jeg hadde begynt å spille igjen også, hvis jeg hadde fått det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå