Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp etter derbi 50cc trim

Anbefalte innlegg

Har en derbi senda xtreme med yasuni r2 effektanlegg ogairsal asso t6 sylinder. Har et powerfilter men har ikke tenkt å ta det på enda. Mopeden vil ikke starte når jeg Kicker den men når jeg triller den i gang starter den. Prøvde først 118 dyse men da ville den ikke dra mopeden og den kubbet med en gang jeg slapp gassen, ganske det samme med 110 dyse også men med 100 dyse var det bedre og da gikk den men fjusker fortsatt en god del. Den går heller ikke bedre om jeg kjører med choken. Når jeg kjørte i rundt et minutt med 110 dyse selv om det var på lavt rpm så kom det hvit røyk eller damp ut av sylinderen. Det lekker også kjølevæske ut av tennpluggen ( sannsynligvis siden jeg var så dum at jeg glemte å ta på pakningen eller ringen til den når jeg skrudde den på med en tang) og jeg har ikke en fastnøkkel som passer til den så jeg kommer til å ødelegge mutteren hvis jeg prøver mer med tang og så lekker det litt med bunnpakningen men den er helt ny. Det lekker bare når jeg kjører. Når jeg byttet sylinder så fant jeg ikke ut hvordan jeg tømte den for kjølevæske da skrudde jeg bare av hele sylinderen så det fosset ut kjølevæske. Noen som vet hva jeg må gjøre? Hvis noen kan hjelpe meg med å få den til å gå som den skal så kan vi bli enige om at jeg kan betale deg? Holder til i Bergen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...