BadCat Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Det varierer geografisk, enkelte steder er det mer vanlig, andre steder ikke. Det er ikke likt over hele landet. Folk har tilfeldig sex, men det er en langt større andel som sjelden eller aldri har tilfeldig sex enn de som har det ofte. Det som er inn for tiden er karriære og venner, ikke tilfeldig sex. Det er ikke sjelden det diskuteres om folk totalt har mistet kjønnsdrifta. På begynnelsen av 2000-tallet så var det annerledes. Da slo damene med veska og kalte deg kostbar dersom du ikke ble med de hjem. Om ingen på klubben ble med så prøvde de seg på hver en mann i matkøa helt til det ble napp å få. De tidene er for lengst over. Endret 13. juli 2016 av BadCat Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg har så langt sendt melding der jeg hilser.. vil gå videre å spørre om snapp, også ta det der fra. Han har enda ikke sett meldingen. Er jo litt sent også da. Skal holde dere oppdatert☺ jeg håper ikke jeg driter meg ut! Merker at jeg er litt nervøs Anonymous poster hash: 88fe9...6b1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 TS Her Takk for så mange flotte svar Han bor ett stykke unna meg. Det vil si 2 tm. Tror dere han vil gidde å kjøre så langt? To terameter? Det hadde nok ihvertfall ikke jeg giddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg