poppo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei Hvilket program er best til å brenne PS2 spill? Og vil jeg få med alt fra dvd'n. Vil f.ex dvdxcopy gjøre dette. Eller DVDShrink? mvh poppo Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du skal da ikke brenne PS2 spill!! Arf.. :shocking: Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Går det ann å brenne ps2 plater da? Er ikke de laget i et system en pc ikke kan lese? I det minste mine spill som jeg har er produsert med noe magnetgreier (magnetstriper) så en pc ikke klarer å lese en skitt....men.....vet du om din ps2 leser av DVD-R? Endret 25. november 2003 av Slabbedasken Lenke til kommentar
genesis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du skal da ikke brenne PS2 spill!!Arf.. Det burde da være unødvendig for folk som har betalt for å kunne spille softwaren, å møte problemer når de vil ta backup av den. * det er selvfølgelig dette vi snakker om på dette forumet.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) fullt lovlig å brenne kopier av spill, men jeg mener at ps2'en må være chippa da. Jeg trodde Nero holdt jeg da? snakker da om backup Endret 25. november 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Jome Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Nero el. lignende skulle holde, men PS2 MÅ være chippet for å lese brente spill. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har brukt GoldenHawk's CDRWIN før, fungerte helt fint. Men som sagt, PS2 må være chippet. Lenke til kommentar
poppo Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Lapette: Når jeg ser på dine innlegg fra før, så ser det ut som at du trenger hjelp flere ganger selv, og det er vel derfor du er på dette forumet og søker hjelp. Hvis du ikke kan komme med noe vettug svar så la heller være. Håper du får samme svar selv som du gir andre Arf.. Det er jo kun snakk om en backup og det var kun et enkelt spørsmål fra en nybegynner med dvd_brenning. poppo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå