Gå til innhold

Telefon til damen, lost in the jungle av modeller.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Damen er på jakt etter ny telefon og det begynner å bli noen år siden jeg var oppdatert i markedet.

Hun ser etter en smarttelefon med bra kamera (bra for noen som ikke har peiling på foto) og relativt god batteritid og skjerm. Hun er mer glad i mindre telefoner enn større. Telefonen skal hovedsaklig brukes til samtaler, sms, snapchat, høre på musikk og til å ta bilder. Det er nødvendig med 3,5mm jack, men det har vel nesten alle i dag? Design er ikke viktig men god samtalekvalitet er et pluss. Prisklasse er rundt 3000, helst under enn over. 

 

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung J5 kan også være verdt en kikk.
Er J5 og A5 for stor så finnes også J3 (merk: bare 8gb internminne!) og A3.

På papiret ser J5 (plast) ca like god ut som A5 (Aluminium) men i hånden vil sistnevnte trolig føles noe mer eksklusiv. Ikke at plast nødvendigvis trenger å være noe dårlig, Elsker faux leather (plast) bakplata til Note 3 og 4. Mye bedre enn glass som nyere mobiler gjerne bruker.

J serien koster omkring 1000kr mindre enn tilsvarende i A serie.

Sammenligning i prisguide.no

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Ville sett på Galaxy A5 2016, Nexus 5X og Sony Z5 Compact. 

 

Vanskelig å finne en mobil med knallbra kamera til rundt 3000 kr. 

Sitter selv med en Nexus 5X, og selv om den ikke er den minste tlf i verden på 5.2" så tør jeg å påstå at du ikke finner bedre kamera til den prisen.

 

Ligger på ca 2.9K for 32GB utgaven.

Endret av fflex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Skal du ha brukbart kamera og noenlunde lommevennlig telefon vil jeg si du har 2 valg. Nexus 5x eller IPhone SE. Sistnevnte er både bedre og mindre, men også en del dyrere, så 5x er nok best for dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...