IngvaldNordland Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 60 ages Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Likte dette, med sitt sterke utrykk fra en tid som er passert. En som har gjort jobben gjennom årtier... Tøff komp og s/hv konvertering. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2016 Likte dette, med sitt sterke utrykk fra en tid som er passert. En som har gjort jobben gjennom årtier... Tøff komp og s/hv konvertering. Mange takk for den P : ) Går lenger mellom hver gang jeg kommer over slikt nå. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Vi tæres av tidens tann, enten vi er mennesker eller maskiner. Bildet ditt sier sitt. Sv/hv selvfølgelig et must her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Flott portrettert gammel traver , s/hv gir her et fint uttrykk . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Her måtte jeg ha en mørkere bakgrunn for å få fram litt. Faktisk bilde der jeg tenker mer felter og og linjer enn hva dette faktisk er. med det som bakgrunn er det jeg tenker en beskjæring av det lyse feltet ute til høyre så den svarte ramma møter bildekant. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Vi tæres av tidens tann, enten vi er mennesker eller maskiner. Bildet ditt sier sitt. Sv/hv selvfølgelig et must her. Mange takk Ragnar. Eldes med stil ; ) mvh Ibn Mvh Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Flott portrettert gammel traver , s/hv gir her et fint uttrykk . Mvh Alec Hyggelig å høre dim mening Alec. Mottas med takk. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2016 Her måtte jeg ha en mørkere bakgrunn for å få fram litt. Faktisk bilde der jeg tenker mer felter og og linjer enn hva dette faktisk er. med det som bakgrunn er det jeg tenker en beskjæring av det lyse feltet ute til høyre så den svarte ramma møter bildekant. Roar Det var faktisk også en god innfallsvinkel : ) Kan også støtte deg i forslaget : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg