akelbo Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Utvikler Niantic har oppfylt drømmen om å bli en ekte Pokémon-trener.Pokémon GO tar verden med storm Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Hjelpe meg så idiotisk. 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Har ikke noe forhold til Pokemon. Men skal uten tvil prøve dette når det kommer ut her på berget. Om noe så får det meg ut i frisk luft... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Blir et fenomen. Folk som hater pokemon driver på med dette plutselig. Sett folk 30+ løpe rundt helt hekta på dette. Lenke til kommentar
Imran_Ali Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Så spillere som dette : vil nå være ute på gata ? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Så spillere som dette : vil nå være ute på gata ? Når ble Pokemon-spillere assosiert med nørder av den kaliber egentlig? Så og si alle i tålig ung alder har vel hatt et forhold til Pokemon i en eller annen grad. 5 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Hjelpe meg så idiotisk. Hjelpe meg du følte faktisk for å kommentere at du synes det er idiotisk. Ikke mye å gjøre om dagen hva? Endret 12. juli 2016 av Jedi Jordal 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Syns mobil-spillere er di nye nerdane. Dovne har di blitt og lagt på seg med. Det skal spilles over alt og di skal helst ikkje forstyrres da det kan ødelegge både score og opplevelse. Litt bevegelse vil nok være på sin plass, men sjansen er nok stor for både skader og dødsfall. Om ikkje anna er det vel nå ein sjans for at eit spill kan ende opp med å bli dødlig farlig å spille for di som lever seg litt for mykje inn i spillet. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Ikke noe nytt at folk går med nesa klint nedi mobilen sin. (A)sosiale medier er minst like farlig som POGO. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Bra, da har jeg en unnskyldning når jeg står på tomta til den snertne naboen min. 2 Lenke til kommentar
elitelink Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Synes det er utrolig underholdende å se hvor mye medier og nintendo stresser små detaljer som at man bør ta på seg godt fottøy, varme nok klær etc før folk skal ut og fange dem alle. Men også litt deprimerende å tenke på at disse tingene som burde være allmenn kunnskap er noe som folk tydeligvis må få opplæring i nå til dags... Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Det kunne blitt veldig kult med Google Streetview som bakgrunn ;-) Ellers finnes det vel allerede spill på markedet hvor folk går rundt og erobrer virtuelle flagg? Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Hjelpe meg så idiotisk. Hjelpe meg du følte faktisk fir å kommunisere at du synrs det er idiotisk. Ikke mye å gjøre om dagen hva? Så du føler for å kommentere min kommentar, for så å påpeke at jeg ikke har mye å gjøre. Ironien er drepende.... Tenk før du ytrer deg. 2 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Hjelpe meg så idiotisk. Hjelpe meg du følte faktisk fir å kommunisere at du synrs det er idiotisk. Ikke mye å gjøre om dagen hva? Så du føler for å kommentere min kommentar, for så å påpeke at jeg ikke har mye å gjøre. Ironien er drepende.... Tenk før du ytrer deg.Og du følte for å kommentere min kommentar om din trang til å kommentere? Du må VIRKELIG ha lite å gjøre... Hjelpe meg tenk deg om to ganger før du kommenterer! Endret 12. juli 2016 av Jedi Jordal 7 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) kanskje lurt å sjekk litt fakta førsthttp://blackbag.gawker.com/pokemon-go-is-a-government-surveillance-psyop-conspirac-1783461240?utm_medium=sharefromsite&utm_source=Black_Bag_twitter Endret 12. juli 2016 av Soles 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) kanskje lurt å sjekk litt fakta først http://blackbag.gawker.com/pokemon-go-is-a-government-surveillance-psyop-conspirac-1783461240?utm_medium=sharefromsite&utm_source=Black_Bag_twitter Uhm, fordi det er for vanskelig å tracke folk med gps på fra før av når de eier alle gps-sattelittene mener du?...Derfor skal de heller punge ut masse for å få tilgang til folks kveldsturer i friluft. #makessense Edit: Og nei, jeg gadd ikke å ta meg bryet med å lese våset i den lenka, det holdt å lese linken i seg selv. Endret 12. juli 2016 av Respwner Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Rip my iphone battery, når dette kommer ut 1 Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hjelpe meg så idiotisk. Et produkt som øker verdien på Nintendo med 9 000 000 000 dollar på få dager. Idiotisk? Ikke for Nintendo, i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 kanskje lurt å sjekk litt fakta først http://blackbag.gawker.com/pokemon-go-is-a-government-surveillance-psyop-conspirac-1783461240?utm_medium=sharefromsite&utm_source=Black_Bag_twitter Haha god lesning iallfall. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 kanskje lurt å sjekk litt fakta først http://blackbag.gawker.com/pokemon-go-is-a-government-surveillance-psyop-conspirac-1783461240?utm_medium=sharefromsite&utm_source=Black_Bag_twitter Ikke bare var den "artikkelen" like gjennomtenkt som en gjennomsnittlig påstand om at jorda er flat, men på et par punkter også direkte feil. Fakta er at det for iOS var gitt feil scope for tilgang ved bruk av Google konto. Dette har blitt fikset i siste versjon. For Android har den ikke mer tilganger enn det som er nødvendig for å kunne spille spillet slik det er designet. Sjekk hvilke tilganger andre apper har. Dette er ingenting sammenlignet med for eksempel Facebook, Snapchat, Flickr eller Twitter. Apper svært mange bruker uten å være spesielt bekymret. EasyPark sin app har samme tilganger cirka som Pokemon Go. Interessant nok har Hitman Go og Lara Croft Go også omtrent de samme tilganger. Kanskje lurt å sjekke litt fakta først? Evt ta av seg tinnfoliehatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå