mariofrans12 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Hei, Denne tråden er ikke i hovedsak ment for å reklamere for appen min, jeg vil gjerne høre hva dere brukere mener. For ikke så lenge siden lanserte jeg appen min - Oslofjorden Båt og Turguide for android (gratis). Denne appen er ment som en forlengelse av www.oslofjorden.com som de båtinteresserte av dere sikkert har benyttet i forbindelse med å finne info ang. kyststier, båtramper, steder å fylle bensin, innhavner, uthavner osv. Vi har veldig mye info på nettsiden som nå er samlet i appen, lett tilgjengelig fra fot, båt eller bil. I denne tråden vil jeg gjerne høre hva slags funksjonalitet som er ønsket å ha med, og generelle forbedringspotensialer, slik at jeg kan utvikle en enda bedre app for tur og båtfolket. Setter veldig stor pris på alle tilbakemeldinger, positive som negative. iOS/iPhone versjon er også under utvikling, men som fattig student med masse annet å gjøre i tillegg så tar ting naturligvis litt tid. Ha en fin sommer! Endret 12. juli 2016 av mariofrans12 Lenke til kommentar
mariofrans12 Skrevet 5. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2017 Da er appen endelig ute for iPhone/IOS brukere også! Last ned fra App store: https://appsto.re/no/XHO4hb.i Veldig interessert i tilbakemeldinger positive som negative. Ha en flott sommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå